Ik was net bij de Action om eens wat beter door de zaak te lopen...
feit is dat veel er voor leuke prijsjes te koop is, scheelt echt enorm
voorbeeld, heb een paar busjes Mat Zwart gehaald 400ml slechts 1.99,- p.st (normaal zo 4x zo duur)
ook een paar busjes remmenreiniger a 400ml slechts 1.59,- p.st (normaal autozaak zo 4x zo duur)
verder velgenreiniger a 500ml slechts 1.39,- p.st
koelvloeistof meer gericht op de alu motoren de iets betere per L slechts 1.99,-
koelvloeistof meer gericht op de stalen met ook alu delen per L slechts 1.59,- p.st
maar ook zo te zien goede kabelbinders 35cm en 20cm erg goedkoop
of verfkwasten en dan niet dat de prut er vanaf straalt, nee ziet er nog goed uit ook iets van 60 cent ofzo
ow...zaklampen ook erg goedkoop, ik zocht al een tijdje zo'n hoofdlampje, makkelijk voor onder de auto en in de auto, lekker handen vrij en licht waar je kijkt...
2 weken terug 1 gevonden bij een zaak waar ik moest zijn, koste 10,-euro en ik dacht hm...valt mee, doch maar 3 lampjes wit en 2 infrarood? led lampjes...
anyway, zie ik bij toeval ook van die maar dan die wat ik eigenlijk nodig had bij de Action...
prijs? slechts 1.89,- euro

en die heeft 7 witte leds inschakelbaar als eerst 1 dan 3 en dan 7, meer licht en minder geld...dus die ook maar meegenomen
hou ik die ander voor in huis en die met de 7 ledjes in de garage, leuk shoppen voor weinig bij de Action, ook redelijk wat gereedschap voor weinig wat er toch goed uit ziet.
in de aanbieding daar (af en toe) zelfs nog minder

1.40 ofzo.