Neue Dreier F30 335i HE handbak Sportline
-
Re: Neue Dreier F30 335i HE handbak Sportline
Dat zijn e39 M5 tijden,
Een 335i op standaard wielen is de sleeper van 2012
-
- Auto: Fun Damn Mentally
ja zo'n ding in jetblack, hanbdbak, noline, geen sportstoelen gewoon halogeen op 17". Die uitlaten voorzien van antraciet eindstukjes zoals op die van mij, typeaanduiding eraf. 17" standaardM@rcel schreef:Dat zijn e39 M5 tijden,

Nouja geen sportstoelen? Doe dát dan maar wél. Ik reed in een demo F30 320 ede noline 16" en die had de standaardstoelen en weinig soeps qua opties. Dan echt graag niet die standaardstoelen.
Moet wel zeggen dat de sportstoelen(eigenlijk as usual) prima zitten , de zitpositie is veel actiever en geslotener, ook 't stuurtje is prima en weer anders. Deze kar trek je dus min of meer weer wél spreekwoordelijk als 'n handschoen aan zegmaar.
-
Tja, dat gevoel krijg ik al in de e90 318d van mijn vrouw, sportstoelen subliem, sportstuur subliem, stuurgevoel subliem. Maar als ik weer met de F10 aan het rijden ben.... dat is gewoon de beste auto van de wereld (oogklep-smiley)
-
Een X drive stuurt ook veel lekkerder dan 'n electrische Marcel.Wees daar blij mee.M@rcel schreef:Tja, dat gevoel krijg ik al in de e90 318d van mijn vrouw, sportstoelen subliem, sportstuur subliem, stuurgevoel subliem. Maar als ik weer met de F10 aan het rijden ben.... dat is gewoon de beste auto van de wereld (oogklep-smiley)
Heerlijke reiswagen etc etc. Maar voor ECHT hoekwerk/minirotondes, oude binnensteden en parkeergarages is ie niet zo heel geschikt.

-
Ik haat minirotondes, zeker die turbodingen waar al die stadsvlooien je voorbij komen vliegen.
Mijn motto al jaren, lekker rustig benaderen en jezelf vooral breed maken.....
Mijn motto al jaren, lekker rustig benaderen en jezelf vooral breed maken.....
-
Dat Macboy cs ook tevreden is, hier 'n pic van mijn interieur, ok via via, maar is exact hetzelfde
:

- Fernando
Die thumbnail hierboven kan ik niet aanklikken Robin?
- Petrolhead Tom
Prachtige machine Robin! Veel plezier ermee!
- Macboy
Robin uiteraard neem ik daar geen genoegen mee !
Kom hem anders wel in het echt bekijken op zaterdagmiddag om 14 uur. Is dat handig
Echt een prachtige auto kerel veel plezier gewenst ermee.
En die folie tja ... ziet er inderdaad op de foto's niet zo heel mooi uit.
Kom hem anders wel in het echt bekijken op zaterdagmiddag om 14 uur. Is dat handig

- Knot
- duifjes.com
Gaaf ding Robin!
Feli!
Feli!
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
335i heeft ook meer vermogen dan opgegeven als ik dit moet geloven: http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=652127
270 PK aan de wielen.
Toch is het gat dan niet eens zo groot, als de 328i ook al 240 pk aan de wielen haalt.
270 PK aan de wielen.
Toch is het gat dan niet eens zo groot, als de 328i ook al 240 pk aan de wielen haalt.
- Knot
328i is denk regelijk vrij en de 335i gewoon nogsteeds grof geknepen...
-
Dit pk verschil verhaal is al uitvoerig op f30post besproken, onder 't mom van de 328i kopers: Who needs a 335i anyway. Maar dan opeens is de price difference 3000 $ of minder daar tussen dire 2 en dan gooien ze 't op 'n agiler sturende 4 pitter voorin. LOL de 335i uit Motortrend(staat hier ergens 'n youtube van) haalt 'n beetje meer G dan de 328 uit die andere tests. Dan nog dat de 335i betere remmerij heeft dan de 328 standaard(scheelt 'n meter a anderhalf vanaf 60mph/100kmh)
Over de sound hoeven we 't niet te hebben.
En dan 0-60mph in 4.7 dat doet 'n 328i rond de 5.7 a 6.
0-100 335i: 5.1, en 5.9 tot 6.2 voor 328i
0-130kmh 335i: 8.1 en 9.9 voor 328i.!!!!!!!!!!<--------
Om de 328i dan te blijven rechtvaardigen. Die inderdaad ook 240pk aan de wielen heeft en de 335i isgetest op 285 en dus ongeveer 330pk krukas. En dat verloochent zich niet(ook ongeveer 450Nm he)
Je kiest 'n 328 om 1 ding tov de 335i. Hij is voordeliger in aanschaf en zuipt iets minder. Meer niet.
Beide getest op Laguna Seca en er was 'n quote van iemand , ik vertaal 'm even:
"Wat de 328i zo vreselijk goed doet, alles uit z'n athletische lijf persend en vrij revvend naar 7000, remmend op 't rempunt mooi door de bocht voluit accellererend naar de volgend, topprestaties leverend......
...dat doet 'n 335i in ochtendjas op sloffen met 'n croissantje bij de hand en 'starbucks in de bekerhouder, no sweat"
(Voor de goede orde de 335i is dus stuk sneller dan de 328i ook op Laguna Seca.)
Vond ik mooi gezegd.
Een 335i en any BMW is verre van flawless, dit is insideline over de 328 en dan leggen ze de vinger op verschillende zere plekken die de 335i niet heeft. Maar die heeft natuurlijk wel weer wat anders om over te zeiken.
http://www.insideline.com/bmw/3-series/ ... video.html
Oh ja hier staat wat positiefs(...) at last over 'n 335i LOL. De 335i werd op f30post de laatste weken volledig ondergesneeuwd door de 328i, 335i was onnodig/te duur/te lomp en opeens, vorige week was er dit BAM:
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=654270
Om de 328i dan te blijven rechtvaardigen. Die inderdaad ook 240pk aan de wielen heeft en de 335i isgetest op 285 en dus ongeveer 330pk krukas. En dat verloochent zich niet(ook ongeveer 450Nm he)
Je kiest 'n 328 om 1 ding tov de 335i. Hij is voordeliger in aanschaf en zuipt iets minder. Meer niet.
"Wat de 328i zo vreselijk goed doet, alles uit z'n athletische lijf persend en vrij revvend naar 7000, remmend op 't rempunt mooi door de bocht voluit accellererend naar de volgend, topprestaties leverend......
...dat doet 'n 335i in ochtendjas op sloffen met 'n croissantje bij de hand en 'starbucks in de bekerhouder, no sweat"
(Voor de goede orde de 335i is dus stuk sneller dan de 328i ook op Laguna Seca.)
Vond ik mooi gezegd.

Een 335i en any BMW is verre van flawless, dit is insideline over de 328 en dan leggen ze de vinger op verschillende zere plekken die de 335i niet heeft. Maar die heeft natuurlijk wel weer wat anders om over te zeiken.

Oh ja hier staat wat positiefs(...) at last over 'n 335i LOL. De 335i werd op f30post de laatste weken volledig ondergesneeuwd door de 328i, 335i was onnodig/te duur/te lomp en opeens, vorige week was er dit BAM:
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Macboy schreef:Robin uiteraard neem ik daar geen genoegen mee !
Kom ik mee.............

V.w.b. discussie 28i vs 35i.............tja, ook al is ie zwaarder op de neus, maar 6 IL anytime........beter wordt het niet, ik vind zo`n blok ook beter dan een V8
- Snipe
Het zal op Bimmerpost binnenkort wel barsten dan van de mensen met een 328i met Schnitzer-tuning en een remmen-upgrade.Robin schreef:Dit pk verschil verhaal is al uitvoerig op f30post besproken, onder 't mom van de 328i kopers: Who needs a 335i anyway. Maar dan opeens is de price difference 3000 $ of minder daar tussen dire 2 en dan gooien ze 't op 'n agiler sturende 4 pitter voorin. LOL de 335i uit Motortrend(staat hier ergens 'n youtube van) haalt 'n beetje meer G dan de 328 uit die andere tests. Dan nog dat de 335i betere remmerij heeft dan de 328 standaard(scheelt 'n meter a anderhalf vanaf 60mph/100kmh)
Vond ik mooi gezegd.
Een 335i en any BMW is verre van flawless, dit is insideline over de 328 en dan leggen ze de vinger op verschillende zere plekken die de 335i niet heeft. Maar die heeft natuurlijk wel weer wat anders om over te zeiken.![]()
Hier die Schitzer-troep: http://www.autoblog.nl/ac-schnitzer-pom ... -op-295-pk
Mwah, ik denk dat ik liever een 335i heb

- RVV
Man Robin, zo'n verschil wil je toch niet eens verdedigen???
Snap toch ieder kind dat een 2 liter turbo.. met 240pk kansloos is tegen een 3 liter turbo met 306pk.. dat die mongolen daaro op bimmerpost (nu weet ik ook weer waarom ik daar nooit meer kom) dat zelf niet begrijpen.
Snap toch ieder kind dat een 2 liter turbo.. met 240pk kansloos is tegen een 3 liter turbo met 306pk.. dat die mongolen daaro op bimmerpost (nu weet ik ook weer waarom ik daar nooit meer kom) dat zelf niet begrijpen.
- Richard430
Een 328i klinkt echt sneu vind ik, een 335i is sowieso de betere keuze imo.
- Sperdy
Robin, mooie en nette BMW heb je. Zal echt lekker zoeven zo'n luxebak. Heerlijk. Zeg, je zal het al wel gezegd hebben, maar waarom niet die 8bak automaat? Lijkt me über op deze auto, niet dus?
- Apolo2
Mooie auto! Wolf in schaapskleren. Maakt op 's Heren wegen waarschijnlijk gehakt van een Spyder 

-
Heb de 3 ook in het echt gezien bij Maaral, toch een stuk exclusiever en meer ''premium'' uitstraling als de vorige. Ik vind het een mooie auto geworden, zeker in een donkere kleur. Zelfs het ''deurgevoel' hebben ze verbeterd, voelt veel meer solide aan wanneer je de deur dichtgooit dan bij de E90. 'Gefeliciteerd met je 335i Robin!
-
Thanx.
Gisteren 'n rit gemaakt van helemaal naar Oostgrunn helemaal naar Purmerend bij kennissen. Rijdt fijn.
Lekker in z'n 6 blijven hangen zelfs bij 100. En dan hop 140, met 4 man. Lekker krachtig.
Of 'n keer 140kmh op de cc in z'n 5 blijven zitten. Even 'vergeten' dat er 'n 6 opzit. Ja heb bijna 2 jaar automaat gereden he.
Moet vanaf stilstand accelererend normaal toch 'n vleugje meer gas geven soms, wat leuk brobbelend bijna des ///M is, erg sexy klinkt dat.
Dus gisteren 'n +/- 420km gereden no sweat.
De richtingaanwijzers zitten nu in de buitenspiegels en die zie je dus blinken, wat mij al wel 'n paar keer 'n schrikreactie gaf alsof er iets/auto naast je zat terwijl je wilde inhalen...
Terwijl er natuurlijk niks zat, maar je 'schrikt'van dat blinken in je ooghoek. Zal wel wennen zijn.
Interieur is voor de kids achterin ook bijna F10 5er, ze groeien en ze vonden 't daar best en prima terwijl in mijn ogen vooral qua breedte in 't interieur de 5er nogal wat meer is. Maar blijkbaar achterin niet zozeer...
Nu ik er meer in rij en 't weer went tov de F10 is 't interieur toch echt klasse voor deze klasse. Heerlijke zit en heerlijke besturing, wegligging is echt te gek op die Ring Amstyerdam A10 doordraaiers in sport met 4 man en handel van Ikea achterin wat natuurlijk bij de kids op de achterbank moest(goed vasthouden LOL!) want de kofferbak, neen dat redde dat langere pakket niet en heb geen doorlaadmogelijkheid(buiten dat dat ook niet echt kon, want twee kids....maar ik troost me met de gedachte dat het in de F10 5er ook niet was gelukt want onhandig lang pakket.
Dus Ikeaproof? Niet helemaal.
Verder voor wat 't waard is viel me op dat de auto niet echt opvalt. 5er of E90 denkt men denk ik. Ja 'n familie in 'n F10 keek wel toen ik 'm inhaalde en en stel in 'n nieuwe A4 en 'n man in een dikkere A5. Allemaal in en rondom de hoofdstad.... maar verder is 't geen nekkendraaier.
Oh ja, bij van die 4 baans stukken met verkeerslichten enorm breed daar in Noord waar m'n schoonzus woont wilde 'n nieuwe Golf GTI naast me komen, maar ging toch netjes achter me staan. En ik reed heel itrritant tam weg LOL.

Gisteren 'n rit gemaakt van helemaal naar Oostgrunn helemaal naar Purmerend bij kennissen. Rijdt fijn.

Lekker in z'n 6 blijven hangen zelfs bij 100. En dan hop 140, met 4 man. Lekker krachtig.
Of 'n keer 140kmh op de cc in z'n 5 blijven zitten. Even 'vergeten' dat er 'n 6 opzit. Ja heb bijna 2 jaar automaat gereden he.

Moet vanaf stilstand accelererend normaal toch 'n vleugje meer gas geven soms, wat leuk brobbelend bijna des ///M is, erg sexy klinkt dat.

Dus gisteren 'n +/- 420km gereden no sweat.
De richtingaanwijzers zitten nu in de buitenspiegels en die zie je dus blinken, wat mij al wel 'n paar keer 'n schrikreactie gaf alsof er iets/auto naast je zat terwijl je wilde inhalen...
Terwijl er natuurlijk niks zat, maar je 'schrikt'van dat blinken in je ooghoek. Zal wel wennen zijn.
Interieur is voor de kids achterin ook bijna F10 5er, ze groeien en ze vonden 't daar best en prima terwijl in mijn ogen vooral qua breedte in 't interieur de 5er nogal wat meer is. Maar blijkbaar achterin niet zozeer...
Nu ik er meer in rij en 't weer went tov de F10 is 't interieur toch echt klasse voor deze klasse. Heerlijke zit en heerlijke besturing, wegligging is echt te gek op die Ring Amstyerdam A10 doordraaiers in sport met 4 man en handel van Ikea achterin wat natuurlijk bij de kids op de achterbank moest(goed vasthouden LOL!) want de kofferbak, neen dat redde dat langere pakket niet en heb geen doorlaadmogelijkheid(buiten dat dat ook niet echt kon, want twee kids....maar ik troost me met de gedachte dat het in de F10 5er ook niet was gelukt want onhandig lang pakket.
Dus Ikeaproof? Niet helemaal.

Verder voor wat 't waard is viel me op dat de auto niet echt opvalt. 5er of E90 denkt men denk ik. Ja 'n familie in 'n F10 keek wel toen ik 'm inhaalde en en stel in 'n nieuwe A4 en 'n man in een dikkere A5. Allemaal in en rondom de hoofdstad.... maar verder is 't geen nekkendraaier.

Oh ja, bij van die 4 baans stukken met verkeerslichten enorm breed daar in Noord waar m'n schoonzus woont wilde 'n nieuwe Golf GTI naast me komen, maar ging toch netjes achter me staan. En ik reed heel itrritant tam weg LOL.

-
De breedte van het interieur is ook veel meer bepalend voor comfort, dan de ruimte voor de benen van je achterpassagiers.
Je hoort mensen nogal eens roepen dat een Minister prima in een Skoda Suberb gereden kan worden. En ja, als je achter in zo'n Skoda zit, dan kunnen je benen lekker strekken.
Maar qua breedte op bil en schouderhoogte is zo'n Superb hetzelfde als een A4 of F30.
Als je stilzit niets aan de hand, moet er gewerkt worden, gaan er pilotenkoffers vol stukken mee, heb je meereizende assistenten, wordt er in de auto een interview gegeven, zit er een cameraman op de bijrijdersstoel en weet ik al niet wat, dan voldoen eigenlijk alleen auto's als 7 serie, A8 en S-klasse, liefst de lange natuurlijk.
Je hoort mensen nogal eens roepen dat een Minister prima in een Skoda Suberb gereden kan worden. En ja, als je achter in zo'n Skoda zit, dan kunnen je benen lekker strekken.
Maar qua breedte op bil en schouderhoogte is zo'n Superb hetzelfde als een A4 of F30.
Als je stilzit niets aan de hand, moet er gewerkt worden, gaan er pilotenkoffers vol stukken mee, heb je meereizende assistenten, wordt er in de auto een interview gegeven, zit er een cameraman op de bijrijdersstoel en weet ik al niet wat, dan voldoen eigenlijk alleen auto's als 7 serie, A8 en S-klasse, liefst de lange natuurlijk.
- remonrace
Sterker nog: een Superb Combi heeft achterin dezelfde breedte als een V50 (deurhendel-deurhendel).
-
Robin, misschien heb ik het gemist, maar hebben die extra donkere achterramen nog een speciale functie?