E46 320i Touring => MB C280 (pag6)
- Martin van der Zwaard
Re: E46 320i Touring
Ik had al gelezen dat je gewoon de CDV (rode cirkel) er tussenuit kan halen en dan beide uiteinden (groene cirkel) van de leiding aan elkaar kan monteren. Meer is het niet inderdaad.
We hebben hier op de zaak een drukketel dus ontluchten is zo een fluitje van een cent.
We hebben hier op de zaak een drukketel dus ontluchten is zo een fluitje van een cent.
- Bijlagen
-
- naamloos.JPG (29.69 KiB) 2613 keer bekeken
- Martin van der Zwaard
ff snel een paar crappie phonepics.
- Bijlagen
-
- foto3.JPG (66.64 KiB) 2604 keer bekeken
-
- foto2.JPG (74.94 KiB) 2604 keer bekeken
-
- foto1.JPG (74.87 KiB) 2604 keer bekeken
-
- foto.JPG (74.42 KiB) 2604 keer bekeken
- Martijn_bmw
ziet er netjes uit! veel
er mee!
oude carkit gaat er nog uit neem ik aan?
en jammer van het stuur... ziet er zo kaal uit en je hebt dus ook geen cruise control?

oude carkit gaat er nog uit neem ik aan?
en jammer van het stuur... ziet er zo kaal uit en je hebt dus ook geen cruise control?
- Martin van der Zwaard
Carkit moet er inderdaad nog uit. Komt een parrot voor in de plaats en een houder voor de telefoon.
Stuur is jammer maar ik vind het ook zonde om hem eruit te halen. Ding is nog helemaal nieuw.
Kijk tzt wel of ik er een MFL in zet. Cruise control zit er idd niet op.
Stuur is jammer maar ik vind het ook zonde om hem eruit te halen. Ding is nog helemaal nieuw.
Kijk tzt wel of ik er een MFL in zet. Cruise control zit er idd niet op.
- Martijn_bmw
achja zo blijft er altijd wat te wensen over he 
ik heb weer wel een MFL en dus ook CC maar weer geen climate.... (misschien van de zomer ombouwen
)

ik heb weer wel een MFL en dus ook CC maar weer geen climate.... (misschien van de zomer ombouwen

- Martin van der Zwaard
Voor mij zit het belangrijkste erop en de km-stand is gewoon super. Voordat deze op 160.000 staat ben ik weer 3 jaar verder. Het was of dit of een volle auto met meer kilometers voor een hogere prijs.
-
De uitstraling van de stoelen is wel heel degelijk. Verder nette auto 

- dvh
Ik voel me opeens heel premium met mijn MF stuur met CC en clima
..
Net ding hoor !

Net ding hoor !
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Wat een pracht exemplaar, dan maar wat minder optie's 

- Martin van der Zwaard
Dat was mijn idee ook Niels.
En die missende zaken zoals MFL kan altijd nog ingebouwd worden.
En die missende zaken zoals MFL kan altijd nog ingebouwd worden.
- Martijn_bmw
+1 ik vind het ook belangrijker dat een auto gewoon punt gaaf is en dan eventueel maar een optie missen... die kan je achteraf nog inbouwen (zoals in mijn nieuwe aanschaf het gemis van climate, dan maar draaiknoppen)Niels v/d burgh schreef:Wat een pracht exemplaar, dan maar wat minder optie's
- Martin van der Zwaard
Kunnen we een keer een E46 Touring meeting houden
Er komen er steeds meer bij hier 

- Martijn_bmw
kunnen we best eens doen 

- Martin van der Zwaard
De eerste 1000km zitten er al weer op
Kan niks anders zeggen dat ie erg goed bevalt. Merk wel dat de motor erg lui is dus hoop daar eind van de maand een beetje verandering in te brengen na een ritje Dld. Verder houdt ie bij koude motor soms een beetje in. Net dus maar een nieuw brandstoffilter besteld, eens kijken of dat wil helpen. Is denk nog nooit vervangen. En anders gaan we de bougies maar eens vervangen als volgende stap.
Morgenochtend even laten uitlijnen want het stuur staat iets scheef. Zet ik hem recht dan gaat de auto langzaam naar rechts toe. Irritant en moet dus ff goed gezet worden.
Probeer morgen of woensdagavond de CDV eruit te halen, maar weet nog niet zeker of dat gaat lukken dan. Moet even een brug hebben die vrij is.
Carkit en iso2car zijn besteld dus die komen er hopelijk deze week en anders volgende week in. Kan ik weer lekker bellen op mijn gemak en een stukkie muziek luisteren.

Kan niks anders zeggen dat ie erg goed bevalt. Merk wel dat de motor erg lui is dus hoop daar eind van de maand een beetje verandering in te brengen na een ritje Dld. Verder houdt ie bij koude motor soms een beetje in. Net dus maar een nieuw brandstoffilter besteld, eens kijken of dat wil helpen. Is denk nog nooit vervangen. En anders gaan we de bougies maar eens vervangen als volgende stap.
Morgenochtend even laten uitlijnen want het stuur staat iets scheef. Zet ik hem recht dan gaat de auto langzaam naar rechts toe. Irritant en moet dus ff goed gezet worden.
Probeer morgen of woensdagavond de CDV eruit te halen, maar weet nog niet zeker of dat gaat lukken dan. Moet even een brug hebben die vrij is.
Carkit en iso2car zijn besteld dus die komen er hopelijk deze week en anders volgende week in. Kan ik weer lekker bellen op mijn gemak en een stukkie muziek luisteren.
-
Zo'n kantelende buitenspiegel heb je toch alleen bij elektrische stoelen met geheugen?Martin van der Zwaard schreef: - Rechter buitenspiegel automatisch naar beneden stellen bij achteruit rijden
- Knipperlichten activeren bij ver- en ontgrendelen van de auto
Die laatste twee weet ik niet zeker of dat kan.
- Martin van der Zwaard
Daar ben ik nog niet helemaal achter.
-
knipperlichten kan gewoon. even naar de dealer en die stellen het voor je in; is overigens vereist bij Alarm keuring klasse 3. mooie touring verder! mooie kleur die op een touring het meest tot zn recht komt vind ik.M@rcel schreef:Zo'n kantelende buitenspiegel heb je toch alleen bij elektrische stoelen met geheugen?Martin van der Zwaard schreef: - Rechter buitenspiegel automatisch naar beneden stellen bij achteruit rijden
- Knipperlichten activeren bij ver- en ontgrendelen van de auto
Die laatste twee weet ik niet zeker of dat kan.
- Martin van der Zwaard
Vanmorgen de auto laten uitlijnen. Hoefde niet veel gedaan te worden maar het stuur staat nu recht en de auto spoort weer perfect.
CDV heb ik er ook uitgehaald. Kan maar een ding zeggen....DOEN!!
Je hebt veel meer gevoel met koppelen en het schakelen gaat veel smeuïger. Werkje van 10 minuten en daarna even ontluchten. Je hebt wel een brug nodig maar je kan er heel makkelijk bij.
Auto schakelt en stuurt nu dus zoals het hoort
CDV heb ik er ook uitgehaald. Kan maar een ding zeggen....DOEN!!
Je hebt veel meer gevoel met koppelen en het schakelen gaat veel smeuïger. Werkje van 10 minuten en daarna even ontluchten. Je hebt wel een brug nodig maar je kan er heel makkelijk bij.
Auto schakelt en stuurt nu dus zoals het hoort

- Martin van der Zwaard
Gisterenavond is de Parrot Mki9200 gemonteerd in mijn auto.
Display is op de console gekomen waar die ouder houder op zat en de bediening naast de pook. Kan er zo lekker bij terwijl mijn arm op de middenarmsteun ligt. Makkelijk met scrollen tijdens het rijden.

Voor dat ene schroefje komt tzt nog een houder te zitten voor mijn telefoon. Ik heb alleen nog geen idee welke telefoon het gaat worden dus wacht ook even met de houder te kopen.

Ik ben er zeer tevreden mee.
Geluid is perfect bij het bellen en aan de andere kant van de lijn ben ik zeer goed te verstaan.
Muziek afspelen werkt ook super. Met standaard speakers in de auto is het geluid gewoon in orde. Wel afhankelijk van de kwaliteit MP3 maar dat is logisch. USB, iPhone, iPod, SD-kaart etc kunnen er allemaal aan gekoppeld worden. Heb nu een USB in het dashboardkastje liggen vol met muziek.
Bediening is ook prima. Scherm is duidelijk en de bediening reageert goed ondanks dat ie draadloos is.
Kortom een leuke carkit en een mooie oplossing voor de wat oudere auto's als je MP3 wilt kunnen afspelen.
Display is op de console gekomen waar die ouder houder op zat en de bediening naast de pook. Kan er zo lekker bij terwijl mijn arm op de middenarmsteun ligt. Makkelijk met scrollen tijdens het rijden.
Voor dat ene schroefje komt tzt nog een houder te zitten voor mijn telefoon. Ik heb alleen nog geen idee welke telefoon het gaat worden dus wacht ook even met de houder te kopen.
Ik ben er zeer tevreden mee.
Geluid is perfect bij het bellen en aan de andere kant van de lijn ben ik zeer goed te verstaan.
Muziek afspelen werkt ook super. Met standaard speakers in de auto is het geluid gewoon in orde. Wel afhankelijk van de kwaliteit MP3 maar dat is logisch. USB, iPhone, iPod, SD-kaart etc kunnen er allemaal aan gekoppeld worden. Heb nu een USB in het dashboardkastje liggen vol met muziek.
Bediening is ook prima. Scherm is duidelijk en de bediening reageert goed ondanks dat ie draadloos is.
Kortom een leuke carkit en een mooie oplossing voor de wat oudere auto's als je MP3 wilt kunnen afspelen.
- Knot
Zit netjes geplaatst zo!
- Martijn_bmw
ziet er goed uit 

- Martin van der Zwaard
Thanks!!
Gisteren ff een USB vol gegooid met MP3 en dat werkt ook super. Ik is dus blij ermee.
Gisteren ff een USB vol gegooid met MP3 en dat werkt ook super. Ik is dus blij ermee.
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Mooie auto!
Wat is CDV? Geen Centrale Deur Vergrendeling dus...
Wat is CDV? Geen Centrale Deur Vergrendeling dus...
- Richard430
Clutch Delay Valve
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Ahhh, kijk. Heeft een E39 528i die soms ook?