Nou Hans het is toch zover gekomen, bloed kruipt waar het niet gaan kan haha.
Ik liep vorige maand tegen een set styling 39's aan en die kon ik niet laten schieten.
Gelijk maar achter nieuwe Conti Sport Contact 3 in de juiste maat. Daarmee wel overkill op een 318i maar goed oog wil ook wat. (witte en zwarte op de rechter velg is smeer geen schade btw)
En nu het vakantie was konden de rest van de delen ook geplaatst worden.
Ook het brandstof, lucht en interieurfilter + bougies en de achterklep zuigers werden vervangen.
Aangezien de oude erectiestoornissen begonnen te ontwikkelen.
En het werd eens tijd de riemen + spanners eens te vervangen.
Toch mooi om te zien dat als je de auto achter opkrikt om het wiel te vervangen dat dan voor ook al los komt, en dat op een vlakke ondergrond.(met toen nog std onderstel)
Had al nieuwe ATE powerdisks liggen met daarvoor bestemde EBC Yellowstuff blokken.
Schokkers voor vervangen door schroefpoten aangezien ik er toch wel erg veel ruimte zag zitten tussen band en wielkast. (ook al was de belofte aan mijn vrouw dat deze toch echt standaard bleef dus extreem ging het niet worden met de kindergartenrenner)
Was nog een beste hel om 13jaar oude voorpoten eronder vandaan te krijgen op je oprit.
Maar het resultaat mag er best zijn al zeg ik het zelf, en het belangrijkste is dat de kleintjes nu ook nog zonder moeite vervoerd kunnen worden door de stad.