Toch nog democratie op DF! De ontknoping op pag.8
-
Re: Toch nog democratie op DF! De ontknoping op pag.8
Je hebt je mond vol over dictatuur en bruine tong halen maar wie heeft hier 10 nicknames en wilde dolgraag weer terug op DF.
-
OnlineMartijn_bmw
Re: Toch nog democratie op DF!
MartijnGizmo schreef:Martijn_bmw schreef:mee eens! ik vind zowieso dat mensen hier niet zo over moeten zeuren... het is een openbaar forum en je kiest er zelf voor om dingen te posten, dan weet je ook dat ze door iedereen te lezen zijn
als je 100% zeker wil weten dat iemand het niet leest dan moet je iets gewoon niet via een forum communiceren ook niet via PB...
mijn 50 centjesTrek uw conclusies...Joy schreef:Die bantest is natuurlijk van Sebastiaan. De posts die ik nog had gezien voordat ze werden verwijderd waren allemaal voorzien van zinnen zonder hoofdletters. Nou, dan kijk je even in het Friso-topic en voila.

Ja schrijven is niet mijn sterkste punt zullen we maar zeggen

- Luco
Voor mij heeft het forum niks te maken met de zakelijke kant waardoor die ban is ontstaan, en ja ik steek dat niet onder stoelen of banken, en dat Snipe daartoe de aanzet is geweest en in mijn ogen dus een....................is.
Volgens mij mag ik die mening ook hebben.
Volgens mij mag ik die mening ook hebben.
- Macboy
Op DF mag niemand een mening hebben vind ik.
-
Dat zou wel het makkelijkst zijn ja 

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Jouw mening over diesels wordt het liefst niet gehoordMacboy schreef:Op DF mag niemand een mening hebben vind ik.

-
zei er iemand poker!?
- Geert.
- KW
Damn kon gewoon even 7 pagina's bij lezen!
lol
De Cayman van SKRD bedoel je denk ik
En als je vindt dat DF het enige forum is waar vrij getrolld mag worden? Lol dan ken je het AAP-forum nog niet ( http://www.amerikaanseautopagina.com/forum , waar ik al langer kom dan op DF ), daar is DF nog lief en netjes bij

Ik anders ook wel, want heb helemaal niks met Porsche en zal nooit een Cayman kopen al had ik het geld er voor.JP schreef:Stiekum ben ik toch benieuwd naar de Cayman R van KW...

Tja, sorry, ben daar nou eenmaal niet zo goed in...Emiel schreef:KW is in real life aardig ( die ene keer dat ik hem ontmoet heb dan ) maar drukt zich soms gewoon wat raar uit.
Censuur is simpelweg onacceptabel, in alle mogelijke zinnen van het woord. Gewoon niet doen dus.MartijnGizmo schreef:Censuur? Ja. Oneerlijk? Misschien. Maar het is hier toch potverdomme geen wetteloze outback? Zoiets kun je wel bij 4Chan en consorten vinden. Ik ben nu al zo'n 15 jaar op allerlei verschillende fora actief, maar DF is toch de enige waar trolls (en grote ego's + boeroepers) zo de vrije hand krijgen.
En als je vindt dat DF het enige forum is waar vrij getrolld mag worden? Lol dan ken je het AAP-forum nog niet ( http://www.amerikaanseautopagina.com/forum , waar ik al langer kom dan op DF ), daar is DF nog lief en netjes bij

- RVV
Ach dat trollen valt ook wel mee vind ik. Ja een paar schreeuwbekken, maar die zijn ondertussen inventaris, daar maakt ook geen hond zich druk meer om 

- HJ2
Ik heb als niet bijzonder actieve poster het hele dradje doorgenomen, daarbij goed op alle details lettende..
Nu alles een beetje is bezonken begin ik me toch wel een beetje zorgen te maken hierzo!
Ik heb 2 auto's, maar heb slechts 1 penis. (die wel ongeveer het midden houdt tussen mijn grote, en kleine auto)
Wat denken jullie, moet ik naar de uroloog met een uitdraai van dit draadje in de hand?

Nu alles een beetje is bezonken begin ik me toch wel een beetje zorgen te maken hierzo!
Ik heb 2 auto's, maar heb slechts 1 penis. (die wel ongeveer het midden houdt tussen mijn grote, en kleine auto)
Wat denken jullie, moet ik naar de uroloog met een uitdraai van dit draadje in de hand?

-
Lol HJ2. Not letting a forum encompass your life is key.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
hahahahaa @Geert
- JP
KW schreef:Ik anders ook wel, want heb helemaal niks met Porsche en zal nooit een Cayman kopen al had ik het geld er voor.JP schreef:Stiekum ben ik toch benieuwd naar de Cayman R van KW...
(...)
Hahaha, en niemand die het eerder opviel (me inclus...

- duifjes.com
-
-
lol @ Pic Metchu...