Maar goed, belangrijker is wanneer de M135i bij de dealers staat en dat is komende zomer.
http://www.driving-fun.com/2866/home/ne ... inder.aspx
Dan kunnen er Eco Green Save The Environment Efficient Dynamics bandjes onder met ultralage rolweerstand. Dat is de nieuwe koers van BMW.JP schreef:Mooi die stickers.......Waarom staat ie op 16" ?
Ach, wat maakt het uit? Dat kun je uitzetten.Wouter81 schreef:Zit er ook start/stop op en een schakelindicator?
Juist, exact mijn idee. Alleen omdat er een BMW logo op staat is het blijkbaar interessant cq. heilig. Als dit een Skoda, Seat, Kia of Audi was geweest, dan had iedereen vooral gepost wat voor afzichtelijk gedrocht ze neer hebben gezet. Of het was een topic zonder replies geworden want niet interessant wegens geen BMW logo erop. Deze één serie heeft niets met design te maken, domweg compleet mislukt. De vorige was al niet mooi maar ze hebben zich weten te overtreffen. Het is best een prestatie maar ze hebben hem nog lelijker gekregen. Knap!BamiesGTA schreef:Lijkt wel alsof sommigen dit hondslelijke gedrocht enkel mooi vinden omdat er BMW op staat.
Alles aan dit apparaat is lelijk. Velgen gestolen van de oude M6 (net als dat de huidige M5 en M6 dezelfde soort velgen dragen..). Achterlichten gestolen van VW.. Lelijke voorbumper, achterbumper.. uitlaatsierstukken te klein. Kortom, om te
QFTTristan schreef:@Wouter: Er is meer dan alleen uiterlijk. Dat het een BMW logo heeft, geeft aan dat het zowel motorisch als qua sturen een lekkere auto zal worden. Ben met je eens dat het geen schoonheid is. Vind ik van de vorige 1 ook niet, maar wel 1 van de lekkerste auto's die ik ken.
De discussie zou erom moeten gaan waaróm BMW lelijke auto's maakt ...
Gebruikers op dit forum: Joost H. en 1 gast