Prins Friso bedolven onder lawine
- Luco
Re: Prins Friso bedolven onder lawine
Zo, die zijn in een paar dagen 10 jaar ouder geworden, ik vrees het ergste.
- GTRene
het is ze idd duidelijk van het gezicht af te lezen dat er niet veel hoop meer is als ik die foto zo bekijk....
- RVV
-
Hier wordt je gewoon niet blij van,wens ze allemaal sterkte......romo schreef:Speaks for it self...........
-
Bah... rotgezicht om te zien. Zal wel niet al te best zijn.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik begrijp dat de RVD opnieuw tijd heeft "gewonnen" door de diagnose/prognose niet op einde van de week vast te pinnen..................das helaas ook een slecht teken IMO
Mijn God, wat zal je je toch verlaten voelen van alles en iedereen..............een nachtmerrie
Hoop is goed, maar elke dag dat het voortduurt, vervliegt er een beetje........
Mijn God, wat zal je je toch verlaten voelen van alles en iedereen..............een nachtmerrie
Hoop is goed, maar elke dag dat het voortduurt, vervliegt er een beetje........
- dvh
Allemaal erg voor de personen in kwestie.
Maar om nou dag en nacht die mensen in de gaten te gaan houden...
Beetje hoog 'Prive' gehalte..
Je helpt deze mensen het beste door ze gewoon met rust te laten en de media niet te voeren met kijkcijfers.
Je helpt deze mensen het beste door ze gewoon met rust te laten en de media niet te voeren met kijkcijfers.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
dvh schreef:Allemaal erg voor de personen in kwestie.
Ik bekijk het meer uit medisch oogpunt, that`s all.............
-
Ik ben ondertussen ook "benieuwd" naar de afloop. De soap werkt wat dat betreft goed. Dit dus alles overigens uit menselijk oogpunt, want met het koninklijk heb ik verder niks en was in eerste instantie eigenlijk zelfs geïrriteerd door de opening van dit topic. Want met een ieder ander leven we niet zo mee. Maar de vraag is inderdaad ook of het medeleven van toegevoegde waarde is voor de familie.
- Luco
Ja Ruben, zo is het nu eenmaal, als je bekend bent is het allemaal nieuws he.
Maakt het niet erger of minder erg dan bij een ander, er wordt alleen wel meer aandacht aan gegeven.
Maakt het niet erger of minder erg dan bij een ander, er wordt alleen wel meer aandacht aan gegeven.
- RVV
Het is ook de meest beroemde en meest in de picture staande familie (al eeuwenlang) van Nederland. Dus de aandacht is ergens wel logisch.
- Niall
Ergste is voor zijn 2 kleine kinderen die misschien zonder hun vader moet opgroeien, wens je niemand toe op zo een jonge leeftijd.
- Fernando
Tja ik als topicstarter snap niet dat sommige zich afvragen waarom dit topic er is.
Het was een trending topic op Twitter wereldwijd (10e plaats) en Friso was tot zijn huwelijk met Mabel, de tweede in lijn van de troonopvolging en tevens zoon van onze koningin. Maargoed, als je die foto bekijkt kun je je inderdaad niet voorstellen dat er een stijgende lijn in de toestand van Friso zit. 

- JP
Ja, ze zien er aangeslagen uit. Alleen heb je dat al na 1 dag. De hoop, de onmacht, de onwetendheid.....die vreet.
De volgende dag dan ga je staren naar de apparatuur. Is de hartslag anders dan gisteren. Is de bloeddruk verandert. "Wat zou dat zeggen"....(vraag je je af) Je raakt hem aan..."gaat daar nou de hartslag omhoog?" (vraag je je af)
Het enige aan het bed wat je als familie kan doen is hoop houden en dit uitstralen naar de patient, je man, je broer, je neef....oftewel diegene die daar ligt.
It brings back memories....
De volgende dag dan ga je staren naar de apparatuur. Is de hartslag anders dan gisteren. Is de bloeddruk verandert. "Wat zou dat zeggen"....(vraag je je af) Je raakt hem aan..."gaat daar nou de hartslag omhoog?" (vraag je je af)
Het enige aan het bed wat je als familie kan doen is hoop houden en dit uitstralen naar de patient, je man, je broer, je neef....oftewel diegene die daar ligt.
It brings back memories....

-
Stekker eruit zou ik zeggen.. Maar ik heb geen ervaring in deze, maar een kasplantje zit je ook niet op te wachten volgens mij als familie.
Vreselijke persconferentie overigens. Slechte vertaling volgens mij, de manier waarop had ook beter gekund, continue klikkende camera's waardoor je niks hoort (waar heb je in godsnaam die foto's voor nodig) en volgens mij heb ik ook van de RTL verslaggevers al meerdere fouten gehoord.
Vreselijke persconferentie overigens. Slechte vertaling volgens mij, de manier waarop had ook beter gekund, continue klikkende camera's waardoor je niks hoort (waar heb je in godsnaam die foto's voor nodig) en volgens mij heb ik ook van de RTL verslaggevers al meerdere fouten gehoord.
-
De Oranjes zijn gelovig... Euthanasie lijkt me dan niet echt een optie... Hoewel ik persoonlijk ook zou zeggen 'stekker eruit' (voor mezelf dan).
Is wel een moeilijke beslissing.
-
Euthenasie is anders dan de stekkers eruit.FrankS schreef:De Oranjes zijn gelovig... Euthanasie lijkt me dan niet echt een optie... Hoewel ik persoonlijk ook zou zeggen 'stekker eruit' (voor mezelf dan).
Dan houd het lichaam uit zichzelf op!
- Elise
Ik zou graag willen dat ik dat ook kon zeggen.....Ruben schreef:Maar ik heb geen ervaring in deze
- Robertdj
Nog steeds grappig?
- romo
Niet verrassend de persconferentie, zat in de lijn der verwachting, niet dat het er niet minder hard om is........
Qua geloof en euthansie; Bernhard en Claus hebben het echt zelf bepaald, het moment van gaan dus.......
Hebben ze het over revalideren.............er valt niets meer te revalideren, het is een vegeatieve status....
Qua geloof en euthansie; Bernhard en Claus hebben het echt zelf bepaald, het moment van gaan dus.......
Hebben ze het over revalideren.............er valt niets meer te revalideren, het is een vegeatieve status....
-
Klopt opzich wel ja. Ik geloof zelf niet en ben ook niet geheel op de hoogte verderErikS schreef:Euthenasie is anders dan de stekkers eruit.FrankS schreef:De Oranjes zijn gelovig... Euthanasie lijkt me dan niet echt een optie... Hoewel ik persoonlijk ook zou zeggen 'stekker eruit' (voor mezelf dan).
Dan houd het lichaam uit zichzelf op!

- Elise
Heb je het tegen mij?Robertdj schreef:Nog steeds grappig?
- Dennis Cavallino
Too young to die.
Ik las 't laatste nieuws net: 50 minuten zonder hartslag is wel lang. Ernstige hersenbeschadiging. Brrr, dat wens je echt niemand toe.... helaas ook zelf zoiets meegemaakt met mijn vader.
Bij mijn pa was 't zo dat de behandelend arts de beslissing nam na 2 weken om de behandeling te staken. Een mooie dood zonder pijn volgde. Hopelijk is dat Friso en zijn naasten ook gegund als enige vorm van herstel uitgesloten lijkt. Het gaf ons namelijk een hoop rust en vrede, ondanks de trieste omstandigheden.
Ik las 't laatste nieuws net: 50 minuten zonder hartslag is wel lang. Ernstige hersenbeschadiging. Brrr, dat wens je echt niemand toe.... helaas ook zelf zoiets meegemaakt met mijn vader.
Bij mijn pa was 't zo dat de behandelend arts de beslissing nam na 2 weken om de behandeling te staken. Een mooie dood zonder pijn volgde. Hopelijk is dat Friso en zijn naasten ook gegund als enige vorm van herstel uitgesloten lijkt. Het gaf ons namelijk een hoop rust en vrede, ondanks de trieste omstandigheden.
- Hielke
Niet best zeg.
Heb van skieën geen kaas gegeten, maar als je de video-opnames van dat hele krappe skipad naast die heuvels ziet, dan kan ik me niet aan de gedachte onttrekken dat het wel heel onverstandig geweest moet zijn om daar met zoveel sneeuw te gaan skieën. Met een normale skipiste had het volgens mij niks te maken.
Heb van skieën geen kaas gegeten, maar als je de video-opnames van dat hele krappe skipad naast die heuvels ziet, dan kan ik me niet aan de gedachte onttrekken dat het wel heel onverstandig geweest moet zijn om daar met zoveel sneeuw te gaan skieën. Met een normale skipiste had het volgens mij niks te maken.
- Robertdj
<Knikkende knietjes> nee meneer.Elise schreef:Heb je het tegen mij?Robertdj schreef:Nog steeds grappig?
Had 't tegen de clowns die hier wel wat grappigs in zagen.