Winkelen met mn hertje vind ik juist erg leuk! gewoon lekker "struu-nen"RVV schreef:Ga ik heel ver in mee hoor. Vind alles ook wel best. Alleen.. toen Miranda (nu mijn vrouw), en toenmalige vriendin ergens in 1992 aangaf een dagje naar de huishoudbeurs te willen met mij.. zei ik "mij zul je never op zo'n graai en grolbeurs zien kansloos voor schut te lopen als kerel".. ze heeft het daarna ook nooit meer voorgesteld. En ja gewoon middagje winkelen in de stad vind ik ook gewoon dikke prima.
De man achter de huisvrouw
- duifjes.com
Re: De man achter de huisvrouw
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
@ Jacco, ik denk dat je me verkeerd begrijpt, wat je hier nu zegt, mee eens. En wat Rico zegt ook.
Ik bedoel dat er hier van 'n aantal stoer praat is,(niet van jou dus), maar at the end of the day mogen ze zelf geen reet (zeggen ze hier niet, ontkennen in alle toonaarden) en douwt moeder de vrouw de deegroller waar bij hun de zon niet schijnt zegmaar.
De mannen hierboven op die foto's is geen redden meer aan. Er is ook nog 'n gulden middenweg, die je samen moet vinden. Jees dit lijkt wel de EO qua verhaal..

Ik bedoel dat er hier van 'n aantal stoer praat is,(niet van jou dus), maar at the end of the day mogen ze zelf geen reet (zeggen ze hier niet, ontkennen in alle toonaarden) en douwt moeder de vrouw de deegroller waar bij hun de zon niet schijnt zegmaar.
De mannen hierboven op die foto's is geen redden meer aan. Er is ook nog 'n gulden middenweg, die je samen moet vinden. Jees dit lijkt wel de EO qua verhaal..

- RVV
duifjes.com schreef:Winkelen in mn hertje vind ik juist erg leuk! gewoon lekker "struu-nen"RVV schreef:Ga ik heel ver in mee hoor. Vind alles ook wel best. Alleen.. toen Miranda (nu mijn vrouw), en toenmalige vriendin ergens in 1992 aangaf een dagje naar de huishoudbeurs te willen met mij.. zei ik "mij zul je never op zo'n graai en grolbeurs zien kansloos voor schut te lopen als kerel".. ze heeft het daarna ook nooit meer voorgesteld. En ja gewoon middagje winkelen in de stad vind ik ook gewoon dikke prima.
Zo even die typo uit je zin gehaald

- JP
Ja, maar dat is het net. Ga je er dan niet net als die mannen in de openingspost bij lopen. Met je ziel onder je armen en je gezicht op de schoenen. Als ze vraagt (aldanniet om pakkezel te spelen) en er kunnen geen vriendinnen met haar mee, dan zou ik de laatste zijn om te weigeren en haar alleen naar de boze grote stad (Amsterdam) te laten gaan.duifjes.com schreef:Wat een onzin...als je ergens mee naar toe gaat wat je echt geen ruk aan zal vinden...dan doe je beide geen plezier lijkt me? (...)Robin schreef:Goed verhaal, mee eens. Geven en nemen.JP schreef:In een relatie moet je soms eens wat doen wat je vrouw/vriendin leuk vindt en jezelf niet. Boeie!
Gaat zij ook mee naar dingen, die jij leuk vindt.
Kun je hier stoer doen, maar volgens mij zitten die juist onder de plak.
Ik betwijfel ook of alle mannen daar zo grijs en ouderwets zijn als op de foto's, al 'scoort' het makkelijker die 'lutsers' te fotograferen.
- dvh
skitterende pheuteus !
Nooit geweest overigens..
Nooit geweest overigens..
- PD power
JP schreef:In een relatie moet je soms eens wat doen wat je vrouw/vriendin leuk vindt en jezelf niet. Boeie!
Gaat zij ook mee naar dingen, die jij leuk vindt.
Kun je hier stoer doen, maar volgens mij zitten die juist onder de plak.
Wat een onzin, m'n vriendin leest gewoon mee, maar wij hebben ieder onze eigen interesses, en delen onze gezamelijke interesses, we gaan nooit met de ander mee, omdat die dat leuk vind.
Afgelopen jaar is m'n vriendin samen met haar zus naar ijsland geweest, omdat zij daar dingen wou doen/bekijken, waar ik niks aan vind, ze is eigenlijk ook nooit mee naar een trackday geweest, alleen een paar keer mee naar de NS, omdat ze het dan zelf leuk vind, heeft ook niks met stoer te maken, we gunnen elkaar de ruimte en plezier, zonder de ander daar mee te belasten, ja ik weet het, heb gewoon geluk

- Mathieu
Dat doet Jacco ook maar het eerste jaar.RVV schreef:duifjes.com schreef:Waarom niet? ik vind het eigenlijk wel ok....als je echt van je hertje zal houden doe je dat gewoon voor haar...PD power schreef:Dan heb je echt geen eigen waarde als man.........ook wel lozers genoemd
*Jacco@ Christine Leduc stand, met een setje "veter tussen de naad" leer in de handen*
Echt niet meer na 10 jaar, no way.
Want dan is hertje uitgegroeid tot..........................................

-
Een tunnel waar je een worstje door heen kan gooien.. 

- GTRene
whahah een grote donut die je niet meer kan behappen 

- duifjes.com
Ruben schreef:Een tunnel waar je een worstje door heen kan gooien..

- ///Joost
- RVV
Ruben schreef:Een tunnel waar je een worstje door heen kan gooien..
whahahaha