Goed plan maar dat gaat hier helaas niet want dat is zo zielig voor die mensen.Wouter81 schreef:Ik was onlangs in Dubai. Daar kun je als buitenlander helemaal geeneens een paspoort krijgen van de VAE, hoe lang je er ook woont. Wordt je daar werkloos, dan heb je 21 dagen om te vertrekken naar je land van herkomst.
Hard maar er valt ook wel wat voor te zeggen vind ik.
Nederland gaat naar de haaien
- 350 Z
Re: Nederland gaat naar de haaien
- Luco
Juist wel, daar moeten ze gewoon luisterenGTRene schreef:idd, sommige zaken hebben ze daar wel goed voor elkaar...helaas lang niet alle vooral richting vrouwen niet dacht ik.Wouter81 schreef:Ik was onlangs in Dubai. Daar kun je als buitenlander helemaal geeneens een paspoort krijgen van de VAE, hoe lang je er ook woont. Wordt je daar werkloos, dan heb je 21 dagen om te vertrekken naar je land van herkomst.
- Michel P
Gelijk invoeren hier!Wouter81 schreef:Ik was onlangs in Dubai. Daar kun je als buitenlander helemaal geeneens een paspoort krijgen van de VAE, hoe lang je er ook woont. Wordt je daar werkloos, dan heb je 21 dagen om te vertrekken naar je land van herkomst.
- Ahmed
Hetzelfde heb ik ook ongeveer gehoord, toen ik in KSA zat. Een wetsvoorstel waarin staat, dat arbeidsmigranten max 15 jaar in KSA mogen verblijven. Daarna is het doei.
Handige tips voor de arbeidsmigratie die we hier in de toekomst krijgen?
Handige tips voor de arbeidsmigratie die we hier in de toekomst krijgen?
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
http://mobiel.ad.nl/article/carrousel// ... laten.html
Het is bij de beesten af... we zijn diep gezonken in dit land. Dat die rechter binnenkort maar een drankrijder met 180 km/u mag tegenkomen.
Het is bij de beesten af... we zijn diep gezonken in dit land. Dat die rechter binnenkort maar een drankrijder met 180 km/u mag tegenkomen.
- GTRene
vind toch dat ze de straffen anders moeten toepassen over het algemeen...
dus zeg je krijgt ergens 10 jaar voor dan is dat in NL met goed gedrag zeg 5 jaar ofzo...
ze moeten dan gewoon 10 jaar aanhouden en bij goed gedrag kom je dan vrij (na dus die 10 jaar), en bij slecht gedrag of niet veilig een bufferzone van zeg 50% van de straf waar je voor zat.
zo wordt goed gedrag ook "beloont" door de afgsproken tijd achter slot, maar fout gedrag gestraft en krijgen slachtoffers meer kracht of gerechtigheid zeg maar.
dus zeg je krijgt ergens 10 jaar voor dan is dat in NL met goed gedrag zeg 5 jaar ofzo...
ze moeten dan gewoon 10 jaar aanhouden en bij goed gedrag kom je dan vrij (na dus die 10 jaar), en bij slecht gedrag of niet veilig een bufferzone van zeg 50% van de straf waar je voor zat.
zo wordt goed gedrag ook "beloont" door de afgsproken tijd achter slot, maar fout gedrag gestraft en krijgen slachtoffers meer kracht of gerechtigheid zeg maar.
- Fernando
Ik las het vanmiddag en het is echt werkelijk schandalig dat die mafkees alweer vrij rondloopt. Hij is doorgereden na het ongeluk zonder zich te bekommeren om het slachtoffer en van de 4 jaar die geëist waren door OM is uiteindelijk maar 1 jaar overgebleven. Wat helemaal tenenkrommend is is dat de rechtbank rekening heeft gehouden met de zgn. "schaamtecultuur" en dat dat stuk lowlife is geholpen met het zoeken naar een huis en het vinden van een baan. Als je dit in het buitenland aan mensen verteld denken ze waarschijnlijk dat je het compleet uit je duim staat te zuigen. Maar als ik dus ooit compleet aan de grond zit en het allemaal niet meer weet is het dus een kwestie van een onschuldig iemand doodrijden want dan komt het allemaal wel goed. Wat een land....
- Luco
Ja, hij zal wel een moeilijke jeugd gehad hebben.
Overigens hoop ik dat ze hem ook aanrijden en dat die maar een paar maanden veel pijn mag hebben aan zijn verwondingen en het dan net niet red
Overigens hoop ik dat ze hem ook aanrijden en dat die maar een paar maanden veel pijn mag hebben aan zijn verwondingen en het dan net niet red
- Chuck
Luco schreef:Ja, hij zal wel een moeilijke jeugd gehad hebben.![]()
+1
- 350 Z
Dan heb je wel een gigaprobleem want zijn familie zal je met zijn allen opzoeken en je leven tot een hel maken of erger dus je zult moeten vluchten. Voorbeeldje die ene die die dief in zijn achteruit doodreed en haar leven niet meer zeker is en nog steeds op de vlucht is voor zijn familie.
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
DEN HAAG - Voor religieuze plichten moet de wet wijken. Dat is de kern van een uitspraak van de Haagse kantonrechter. Gevreesd wordt dat rechters overstelpt worden door zaken waarin de magistraat op de stoel van imam, rabbijn of priester moet gaan zitten.
Rituele slacht, het dragen van een boerka, het uithuwelijken van minderjarige meisjes, het slaan van vrouwen en zelfs eerwraak kan door de uitspraak worden gebillijkt als een ‘religieuze plicht’. De kantonrechter in Den Haag ontsloeg gisteren een orthodox-joodse man van rechtsvervolging. De man kon zich op zaterdag 8 oktober in Rijswijk niet identificeren, omdat hij op sabbat buiten de deur niets bij zich mag dragen. Dus ook geen ID-kaart. De man kreeg een boete van 150 euro opgelegd.
„De religieuze plicht weegt zwaarder dan de plicht om te voldoen aan de wettelijke voorschriften in Nederland”, aldus persrechter Elkerbout. Deze principiële uitspraak kan grote gevolgen hebben voor andere religies. „Bijvoorbeeld voor het boerkaverbod. Het zou zo maar kunnen zijn dat moslima’s met deze uitspraak in de hand stellen dat zij de wet niet overtreden omdat de boerka een godsdienstige verplichting is”, stelt professor Herman Loonstein.
- dvh
Er bestaan geen goddienstelijke verplichtingen , stelletje middeleeuwse retards !
- GTRene
idd tis toch niet te geloven GVD
wat een idiote uitspraak...alsof we weer naar de middeleeuwen gaan en die baardapen en keppeltjes dragers en vanuit geloof sprekende monkeys, weer boven de wet mogen leven en of nog steeds! het moet niet gekker worden.
wat een idiote uitspraak...alsof we weer naar de middeleeuwen gaan en die baardapen en keppeltjes dragers en vanuit geloof sprekende monkeys, weer boven de wet mogen leven en of nog steeds! het moet niet gekker worden.
- Peric
Oftewel, het hele wetboek kan het raam uit. Want je kunt je zomaar een religie toe eigenen..
- duifjes.com
Sorry agent.....volgens het Hertonisme moet dit......
Wat een mafkezen....
Wat een mafkezen....
-
OnlineHJ2
psies!
Ik voel een driving fun religie opborrelen...
Ik voel een driving fun religie opborrelen...
- GTRene
- HansD
Aparte uitspraak. Zal wel -hoop ik tenminste- vernietigd worden door een hoger hof. Godsdienstvrijheid ok maar dat staat niet boven de wet.
- GTRene
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen: in Almelo is altijd wat te doen....
nu schijnt er wel wat te doen te zijn, hele ochtend al...7 min lopen vanaf men huisje bij Station Almelo...
verdacht pakketje de hele boel ontruimt en gene treinen e.d.
zal mij benieuwen of het echt wat is...ze pakken het in elk geval vrij groot aan.
op het nieuws is het nog gaande terwijl de dagbladen het al weten...zaten schijnbaar geen explosieven in.
http://www.nu.nl/binnenland/2746817/sta ... ketje.html
tis nog niet vrijgegeven.
nu schijnt er wel wat te doen te zijn, hele ochtend al...7 min lopen vanaf men huisje bij Station Almelo...
verdacht pakketje de hele boel ontruimt en gene treinen e.d.
zal mij benieuwen of het echt wat is...ze pakken het in elk geval vrij groot aan.
op het nieuws is het nog gaande terwijl de dagbladen het al weten...zaten schijnbaar geen explosieven in.
http://www.nu.nl/binnenland/2746817/sta ... ketje.html
tis nog niet vrijgegeven.
- Peric
René, 't is M'N, geen men.. M apostrof N.
- Peric
Mooi joh! WOZ-waarde met 30% verhoogd in de gemeente Reeuwijk-Bodegraven,,

- dvh
- 350 Z
Eerst zien dan geloven want hier wachten we nog steeds op de WOZ beschikking.
- dvh
- Peric
Kan best zijn dat de indexering omlaag gegaan is, maar het precentage is verhoogd. Dus aan het eind van het liedje nog steeds meer betalen..