Pas maar op je woorden. Voor je het weet.....partyondude schreef:Is die knakker nou echt zo goed?
http://contour.com/stories/hanwei-pract ... slowmotion
Pas maar op je woorden. Voor je het weet.....partyondude schreef:Is die knakker nou echt zo goed?
Waarschijnlijk slechter zodat hij er weer 1 kan inhalen op de Ring.partyondude schreef:Ik zie dat hij ook auto's afstelt, zowel onderstellen als aan een motor weet te sleutelen?
Toppertje hoor
Heeft hij ook daar zijn kartschoenen aan?smiley schreef:Pas maar op je woorden. Voor je het weet.....partyondude schreef:Is die knakker nou echt zo goed?
Tristan schreef:Waarschijnlijk slechter zodat hij er weer 1 kan inhalen op de Ring.partyondude schreef:Ik zie dat hij ook auto's afstelt, zowel onderstellen als aan een motor weet te sleutelen?
Toppertje hoor
Uiteraard. Ideaal om die katachtige reflexen optimaal te ondersteunen.JP schreef:Heeft hij ook daar zijn kartschoenen aan?
Dan hoop ik dat je je levensverzekering nog even opschroeft voor de nabestaandensmiley schreef:Uiteraard. Ideaal om die katachtige reflexen optimaal te ondersteunen.JP schreef:Heeft hij ook daar zijn kartschoenen aan?
Ik hoop dat hij erbij is in mei op CPZ. Ga zeker een rondje bietsen.
Afgelopen jaar zijn er meerdere mensen in het nieuws gekomen met filmpjes van hen zelf met wapenssmiley schreef:Pas maar op je woorden. Voor je het weet.....partyondude schreef:Is die knakker nou echt zo goed?
Het was al opvallend dat de score ineens zo ingrijpend veranderd wasRVV schreef:Er is iemand die de democratie op DF aan het ondermijnen is![]()
Onder een bij ons bekend IP nummer heeft ene bantest.. 18 anonieme nicks aangemaakt en 18 keer gestemt op niet bannen voor bovenstaande drie heren in de poll. Bedankt voor de moeite (lekker zinloos :jenna: ). Maar we trekken nu gewoon 18 keer "niet bannen" bij bovenstaande heren af.
Je bedoelt die poster boven zijn bedJP schreef:Stiekum ben ik toch benieuwd naar de Cayman R van KW...
Jij bent gewoon bang dat jij weer de DF dodo wordt...............Metchu schreef:godverdomme ben ik aan de vrouw, mis ik al het goeds! hoe plannen jullie dat en df en sociaal leven?
ik zeg ook NIET bannen... want als die drie weg zijn, dan is er wel weer een ander lulletje de lul... Leven en laten leven en af en toe geinen moet kunnen! mensen die zich er echt aan ergeren: het zegt meer over jezelf dan over die ene dodo haha
Downforce Hans schreef:Jij bent gewoon bang dat jij weer de DF dodo wordt...............Metchu schreef:godverdomme ben ik aan de vrouw, mis ik al het goeds! hoe plannen jullie dat en df en sociaal leven?
ik zeg ook NIET bannen... want als die drie weg zijn, dan is er wel weer een ander lulletje de lul... Leven en laten leven en af en toe geinen moet kunnen! mensen die zich er echt aan ergeren: het zegt meer over jezelf dan over die ene dodo haha
RVV schreef:Er is iemand die de democratie op DF aan het ondermijnen is![]()
Onder een bij ons bekend IP nummer heeft ene bantest.. 18 anonieme nicks aangemaakt en 18 keer gestemt op niet bannen voor bovenstaande drie heren in de poll. Bedankt voor de moeite (lekker zinloos :jenna: ). Maar we trekken nu gewoon 18 keer "niet bannen" bij bovenstaande heren af.
Dat is niet zo fraai.......dat DF gewoon van iedereen kan zien wat hij of zij gestemd heeft.RVV schreef:Er is iemand die de democratie op DF aan het ondermijnen is![]()
Luco weer?RVV schreef:Er is iemand die de democratie op DF aan het ondermijnen is![]()
Er worden alleen ip adressen vergeleken... Tuurlijk is er wel wat te koppelen maar kom op... Wat een non-discussie weer.Elise schreef:Dat is niet zo fraai.......dat DF gewoon van iedereen kan zien wat hij of zij gestemd heeft.RVV schreef:Er is iemand die de democratie op DF aan het ondermijnen is![]()
Stemmen hoort anoniem te zijn!
Overigens heb ik zelf niet gestemd.......
"zet aluhoedje op" Rico en Peter ZuckerburgFrankS schreef:Er worden alleen ip adressen vergeleken... Tuurlijk is er wel wat te koppelen maar kom op... Wat een non-discussie weer.Elise schreef:Dat is niet zo fraai.......dat DF gewoon van iedereen kan zien wat hij of zij gestemd heeft.RVV schreef:Er is iemand die de democratie op DF aan het ondermijnen is![]()
Stemmen hoort anoniem te zijn!
Overigens heb ik zelf niet gestemd.......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast