Renault Megane Estate GT, chiptuning vanaf pag 3
-
Re: Renault Megane Estate GT, met foto`s
Uitlaat onder een bumper vind ik eigenlijk nooit wat, tenzij er echt een uitsparing voor is..
-
Persoonlijk vind ik het zelfs mooier als de uitlaat is weggewerkt. Van mij hoef ik kachelpijpen niet te zien. Oogt de wagen een stuk netter door.
-
ik kwam een foto ergens tegen waar een RVS uitlaat onder een megane III ( wel een coupe ) gezet was..KoenM schreef:Uitlaat onder een bumper vind ik eigenlijk nooit wat, tenzij er echt een uitsparing voor is..
heb deze foto even genomen en met photoshop een onder mijn auto gezet
- Barend
- Auto: F20 m135i
+100marcelca schreef:ik kwam een foto ergens tegen waar een RVS uitlaat onder een megane III ( wel een coupe ) gezet was..KoenM schreef:Uitlaat onder een bumper vind ik eigenlijk nooit wat, tenzij er echt een uitsparing voor is..
heb deze foto even genomen en met photoshop een onder mijn auto gezet
- Tim N
Enkel doen als je trekhaak een verwijderbare is.
Zo niet lekker laten zoals het is.
Zo niet lekker laten zoals het is.
-
Besloten dat ik het maar een poosje zo laat.
Heb wel de auto laten chiptunen bij dmtuning, gelijk vanaf het eerste moment merkte ik verschil..
Turbo komt sneller en soepeler in en trekt als een lier in elke versnelling, hij moet nu ongeveer 215 pk en 355 Nm koppel hebben.
De auto had best een redelijk turbogat, wat natuurlijk wel spectaculair is maar dit rijd een stuk lekkerder, pakt veel soepeler op ( lager toerental ) en trekt dan gelijk stevig waar je eerst iets moest wachten
Heb wel de auto laten chiptunen bij dmtuning, gelijk vanaf het eerste moment merkte ik verschil..
Turbo komt sneller en soepeler in en trekt als een lier in elke versnelling, hij moet nu ongeveer 215 pk en 355 Nm koppel hebben.
De auto had best een redelijk turbogat, wat natuurlijk wel spectaculair is maar dit rijd een stuk lekkerder, pakt veel soepeler op ( lager toerental ) en trekt dan gelijk stevig waar je eerst iets moest wachten