M3 crash Hoogeveen
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
M3 crash Hoogeveen
Yep, we hebben er weer eentje, een crash, een M3 .......................allemaal nog te snappen........
Punt waar het over gaat; het blijkt veroorzaakt door een werknemer van een BMW dealer uit Hoogeveen, die de kar, zonder toestemming meenam.....
Soortgelijks was vorig jaar het geval in de States waar een werknemer een maagdelijke 1M op de kloten gaf, die reeds verkocht was, en dat filmpje op YouTube plaatste, met het gevolg dat ie aansprakelijk werd gesteld en zijn baan verloor.
Nu dus hier;
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=I1hjg7hD ... e=youtu.be[/youtube]
http://www.regiohoogeveen.nl/news/20108 ... kerd!.html
http://www.autogespot.com/nl/item/13355 ... geluk.html
Punt waar het over gaat; het blijkt veroorzaakt door een werknemer van een BMW dealer uit Hoogeveen, die de kar, zonder toestemming meenam.....
Soortgelijks was vorig jaar het geval in de States waar een werknemer een maagdelijke 1M op de kloten gaf, die reeds verkocht was, en dat filmpje op YouTube plaatste, met het gevolg dat ie aansprakelijk werd gesteld en zijn baan verloor.
Nu dus hier;
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=I1hjg7hD ... e=youtu.be[/youtube]
http://www.regiohoogeveen.nl/news/20108 ... kerd!.html
http://www.autogespot.com/nl/item/13355 ... geluk.html
- Joy
Re: M3 crash Hoogeveen
Handelsvoorraad, geen groene platen. Niet gedekt door de verzekeraar. Oftewel die medewerker is de sjaak.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Hij heeft wel goed zijn best gedaan zeg maar. 
Luco zou zeggen (ik kop hem maar vast in): mooi zo, weer een BMW minder.

Luco zou zeggen (ik kop hem maar vast in): mooi zo, weer een BMW minder.

-
Niet de ex-M3 van Robin?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Meer pics............allemachtig, heeft idd goed zijn best gedaan.........
http://www.autoblog.nl/bmw-m3-richt-rav ... post-49029

http://www.autoblog.nl/bmw-m3-richt-rav ... post-49029

-
Ai !! Worst case scenario dit.
-
OnlineLuco
Helaas nam die 5 wel mooie auto's mee in zijn kamikaze actie.
Allemaal geestelijk beperkt die bmw rijders
Ik stel dan ook voor om alle bmw rijders te bannen

- EmielS60
Die BMW advertentie in het filmpje klopt niet helemaal;

Gelukkig alleen maar blikschade.
Gelukkig alleen maar blikschade.
- ///Joost
^^^^
Humor

-
De BMW mag dan wel wat schade hebben, maar er is niemand dood of gewond. Verre van een worst case scenario imho. Naast z'n werkgever ben ik eigenlijk best nieuwsgierig hoe mama nu over haar man denkt...Xave30 schreef:Ai !! Worst case scenario dit.
-
Luco schreef:Helaas nam die 5 wel mooie auto's mee in zijn kamikaze actie.
-
OnlineGTRene
sodejuh...5 of 6 auto's in de prak? hoe is dat dan gegaan, of nam die in z'n rol een paar auto's mee.
ik ben ook ooit een auto kwijt geraakt door een dealer, die reed zelf ermee met z'n been in het gips!! nam ie mijn auto, waar ik gek mee was! een Fiat X1/9 Bertone,
mee naar z'n dokter oid...hij verloor de macht over het stuur...kwam met een achterwiel in de berm (dus een soort drift deed ie!! veels te hard gereden) en toen macht over stuur kwijt over de kop in de droge sloot...
was dus niet een testrit oid...auto was wel net klaar, paar nwe kleppen en een zuiger...kreeg maar de helft van het geld terug hij wou niks bijlappen want zegt ie das verzekerings werk...GVD
hij wilde het wrak wel overnemen om de auto (ook Fiat X1/9) van z'n dochter op te bouwen en delen van te gebruiken! dat heb ik hem dus niet gegund dat snap je.....magoed dat was long time ago, wat een lul.
Destijds Fiat Dealer in Hellendoorn.
ik ben ook ooit een auto kwijt geraakt door een dealer, die reed zelf ermee met z'n been in het gips!! nam ie mijn auto, waar ik gek mee was! een Fiat X1/9 Bertone,
mee naar z'n dokter oid...hij verloor de macht over het stuur...kwam met een achterwiel in de berm (dus een soort drift deed ie!! veels te hard gereden) en toen macht over stuur kwijt over de kop in de droge sloot...
was dus niet een testrit oid...auto was wel net klaar, paar nwe kleppen en een zuiger...kreeg maar de helft van het geld terug hij wou niks bijlappen want zegt ie das verzekerings werk...GVD

hij wilde het wrak wel overnemen om de auto (ook Fiat X1/9) van z'n dochter op te bouwen en delen van te gebruiken! dat heb ik hem dus niet gegund dat snap je.....magoed dat was long time ago, wat een lul.
- RVV
SOW, die heeft wat uit te leggen.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Gezien meneer op non actief gezet is, heeft ze alle tijd om haar mening over te laten komen denk ik. :shout:allen schreef: Naast z'n werkgever ben ik eigenlijk best nieuwsgierig hoe mama nu over haar man denkt...
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Ik zeg bannen die Fiat dealer.GTRene schreef:sodejuh...5 of 6 auto's in de prak? hoe is dat dan gegaan, of nam die in z'n rol een paar auto's mee.
was dus niet een testrit oid...auto was wel net klaar, paar nwe kleppen en een zuiger...kreeg maar de helft van het geld terug hij wou niks bijlappen want zegt ie das verzekerings werk...GVD![]()

-
OnlineGTRene
was al in 1986 oid...destijds kon je niet zo veel, wel veel gesproken e.d. maar onverzetbaar terwijl we goede klanten waren en men Pa kende hem goed via verzekeringen en men Oom van een redelijk groot electra bedrijf haalde altijd al de auto's (personeel) bij hem...na die tijd dus niet meer
Men tante en oom hoorden dat verhaal van men pa en besloten toen die dealer te bannen
Ik schoot er financieel niet mee op maar zo gaf het toch iets van genoeg doening.
en sindsdien vele verhalen gehoord van medewerkers van garages of autospuit bedrijven of auto poets/was zaken waar ze even je auto kunnen proberen want je bent er toch niet bij altijd.
je kan toch niet alles voorkomen, maar hopen dat ze je kar dan met respect behandelen.

Men tante en oom hoorden dat verhaal van men pa en besloten toen die dealer te bannen

Ik schoot er financieel niet mee op maar zo gaf het toch iets van genoeg doening.
en sindsdien vele verhalen gehoord van medewerkers van garages of autospuit bedrijven of auto poets/was zaken waar ze even je auto kunnen proberen want je bent er toch niet bij altijd.
je kan toch niet alles voorkomen, maar hopen dat ze je kar dan met respect behandelen.
- Luc B
Als veroorzaker is meestal de crash maar half zo erg. Maar die 0,1 seconde voordat je tegen die andere auto's aan klapt... Dat je direct weet dat je de zak bent, dat het je een shitload aan geld gaat kosten. Verrassend genoeg weet je dan ook in 0,0001 seconde uit te pluizen waarom je niet verzekerd bent, en dat je niet weet hoe het uit te leggen. Vooral omdat het door je eigen stomme schuld komt, meestal riep je nog net van te voren : Ja, dit is het laatste sprintje, nog 1 blokje om en dan gaan we terug.
En het moment dat het blik elkaar raakt... in slowmotion hoor je het in elkaar kreukelen terwijl je je bijzonder goed realiseerd dat dit je laatste keer kan zijn dat je dit geluid hoort. en zo'n kreng blijft maar ongecontroleerd doorglijden. Je denkt ieder moment dat het zo over is , maar het kreng blijft maar glijden en alles aantikken wat veel geld kost.
En dan dat verschrikkelijke kut gevoel achteraf. Hoe ga je dit zo elegant mogelijk afhandelen ... Hoe ga je dit uitleggen...
't is best grappig hoe snel je dan denkt in zo'n korte tijd.
En het moment dat het blik elkaar raakt... in slowmotion hoor je het in elkaar kreukelen terwijl je je bijzonder goed realiseerd dat dit je laatste keer kan zijn dat je dit geluid hoort. en zo'n kreng blijft maar ongecontroleerd doorglijden. Je denkt ieder moment dat het zo over is , maar het kreng blijft maar glijden en alles aantikken wat veel geld kost.
En dan dat verschrikkelijke kut gevoel achteraf. Hoe ga je dit zo elegant mogelijk afhandelen ... Hoe ga je dit uitleggen...
't is best grappig hoe snel je dan denkt in zo'n korte tijd.
- KW
Damn dan ben je wel goed de sjaak zeg!
Heb op flinke modderklonten in de wielkasten en op de zijkant van de auto nooit iets gezien/meegemaakt dat ze m'n auto afgerost hebben. Ben dan ook altijd erg huiverig als ik hem moet wegbrengen voor iets als APK of zo. Want dit soort dingen komen helaas vrij stelselmatig voor.
Heb op flinke modderklonten in de wielkasten en op de zijkant van de auto nooit iets gezien/meegemaakt dat ze m'n auto afgerost hebben. Ben dan ook altijd erg huiverig als ik hem moet wegbrengen voor iets als APK of zo. Want dit soort dingen komen helaas vrij stelselmatig voor.
- Oscar29
Precies de reden dat mijn auto een toerenbegrenzer krijgt als ik 'm ergens moet achterlaten. Wel humor dat ze me de dag er na een setje nieuwe bobines proberen aan te smeren omdat ie niet zo goed loopt 

-
OnlineMartijn_bmw
dan wordt het wel erg rustig hierLuco schreef: Ik stel dan ook voor om alle bmw rijders te bannen

-
Lees ik nu ook dat er nog geen 200 meter mee is gereden?
Dan zou dat dus ook meteen na het starten maar 1 gaspedaalstand gekend hebben.
http://www.regiohoogeveen.nl/news/20102 ... geval.html
Dan zou dat dus ook meteen na het starten maar 1 gaspedaalstand gekend hebben.

http://www.regiohoogeveen.nl/news/20102 ... geval.html
-
Bizar verhaal zeg. Flink wat schade. Ook het verhaal van Rene overigens vind ik echt bizar ook al is het zo lang geleden. Blijft gewoon lastig hoor dealers en garagebedrijven en de omgang met klantenauto's. Je wilt echt niet weten wat daar allemaal gebeurd weet ik uit eigen ervaring. Een klein voorbeeld is de lokale peugeot dealer hier. Waar de gloednieuwe auto's volgas en met piepende banden van de vrachtwagen gereden worden. Dan denk ik goh, 10 km op de teller en dan vol in het rood knallen met koude motor.. Als klanten dat eens zouden weten..
- MartijnGizmo
Dat geldt toch universeel voor bedrijven? Bij de MediaMarkt gooien ze je tv ook harder op een pallet dan je zelf ooit zou doen, idem met je nieuwe bank of je keuken...
- JWD
Ook subtiel hoe ze hem weer op zijn wielen zetten.
Als je ophanging nog niet krom was dan zorgt de berger daar wel even voor.
Het valt natuurlijk niet goed te praten wat de werknemer gedaan heeft maar ik begrijp al helemaal niet dat er vanuit de werkgever/dealer geen betere controle is.
Dit keer gaat het fout maar hoe vaak is het niet goed gegaan met het meenemen van klantauto's....
Het valt natuurlijk niet goed te praten wat de werknemer gedaan heeft maar ik begrijp al helemaal niet dat er vanuit de werkgever/dealer geen betere controle is.
Dit keer gaat het fout maar hoe vaak is het niet goed gegaan met het meenemen van klantauto's....

- ///Joost
Nou, als er iemand iets niets verweten kan worden is het de berger wel. Die doet gewoon z'n werk. Je moet ergens een lijn trekken.JWD schreef:Ook subtiel hoe ze hem weer op zijn wielen zetten.
Ik zou niet weten hoe de werkgever/dealer dat zou moeten controleren. Er bestaat ook nog zoiets als vertrouwen in je werknemer. Als die z'n baan op het spel wil zetten voor 5 min fun, so be it. Sad but true, maar je kunt dat soort dingen gewoon niet tegenhouden. Hooguit kun je alleen bepaalde werknemers die 'vertrouwenswaardig' zijn in klantauto's laten rijden, en niet iedere doorsnee monteur, maar dat lijkt me nou ook niet efficient werken.
Lijkt me meer een gevalletje sollicitatieprocedure verbeteren...