Toch nog democratie op DF! De ontknoping op pag.8

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

Moeten deze forummembers een ban krijgen?

Peiling eindigde op 28 feb 2012, 12:56

KW bannen
37
11%
KW niet bannen
72
22%
Sebastian Keijmel bannen
57
17%
Sebastian Keijmel niet bannen
55
16%
Jeroen K. bannen
47
14%
Jeroen K. niet bannen
66
20%

Totaal aantal stemmen: 334

Tom

Re: Toch nog democratie op DF!

Bericht door Tom » 21 feb 2012, 16:06

Mooi hoe sommige hier al maanden druk bezig zijn om die drie figuren af te zeiken en nu heilig boontje spelen in dit topic.

allen

Bericht door allen » 21 feb 2012, 16:07

Downforce Hans schreef:Ik heb mezelf geblocked.............wat een rust zeg........
Zelf vind ik je al een tijdje aardig rustig sinds je moet lopen... V8 power in rust... :mrgreen:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 21 feb 2012, 16:08

Ruben schreef:Rico, maak eens een topic met de persoonlijke berichten die je hebt gekregen van de klagers. Lijkt mij ook wel lachen. Volgens mij lopen er daar ook een paar idioten tussen.
Wil ik best doen:
Hey Arthur,

Het ging me niet om de post van Wouter, maar om de terechte tekst die erin stond. Ik probeer me er bewust afzijdig van te houden, maar de dagelijkse relletjes rond figuren als Jeroen K, KnurftWolf en SKRD beginnen wat vermoeiend te worden. DF is een hechte community, waar over en weer best wel eens wat gereld wordt, maar dit zijn telkens weer dezelfde personen met telkens weer vergelijkbare reacties. Zonde naar mijn mening.

Gr, Martijn
En nu? :tooth:

Xave30

Bericht door Xave30 » 21 feb 2012, 16:09

Downforce Hans schreef:Ik heb mezelf geblocked.............wat een rust zeg........
:lol: :lol:

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 21 feb 2012, 16:27

Van iedereen komt weleens een reactie waarin je je niet kan vinden, van de een meer dan van de ander.
Het zegt wel wat dat men de tijd en moeite te nemen om over iemand beklag te doen, zou ik persoonlijk alleen doen met een post doen die ethisch niet door de beugel kan (niet verwijderen, maar aanpassen).

Het moge duidelijk zijn; DF is de Nederlandse maatschappij in het klein...

Persoonlijk irriteer ik me niet zo snel aan mensen, ik scroll erover heen. Zouden diegene die de mod's een berichtje sturen ook moeten doen; leven en laten leven. Ik zal ook weleens iets schrijven wat niet bij iedereen lekker ligt en aan response erop merk ik dat doorgaans snel genoeg. Is dan voor mij een leermoment en beslis op dat moment of ik mijn mening moet wijzigen en zo nodig ook de post. Zo ook in vervolg bij mijn mening blijf of deze aanpas en hoe ik dit reflecteer op fora. Op schrift is de intonatie niet makkelijk te maken.

Deze drie personen bannen lijkt mij niet nodig. Dit topic dient, in mijn optiek, goed als zelfreflectie en als dat niet zo is hebben deze heren echt een bord voor hun kop. Verder ga ik me er niet moe over maken!

Ok ok ok, ik heb een tijd wel geergerd aan een of ander jongetje die alleen maar riep Als... Als... en Als...
Dat hij heel snel kon rijden en zijn ouders die in Koeweit woonden. Ik lees laatste tijd niets meer van hem.

Edit:
Lees nu pas het hele Friso topic. Wat een zielige gasten, vooral die met de Celica...
Laatst gewijzigd door Sjoerd MP BMW op 21 feb 2012, 17:02, 2 keer totaal gewijzigd.

HansD

Bericht door HansD » 21 feb 2012, 16:28

Maar elke dag vele klachten over deze mannen binnenkrijgen
:(

Wat is erger? Een paar clowns of blijkbaar elke dag vele volwassen mensen die klagen over een paar posts op een internetforum.

Stel er anders een meldpunt voor in. Dat schijnt in te zijn.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 21 feb 2012, 17:36

Ik volg het hier niet.............ik mis niets blijkt.........

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 21 feb 2012, 17:37

romo schreef:Ik volg het hier niet.............ik mis niets blijkt.........

Ehhh hoe weet je dan dat je niets mist?

FrankS

Bericht door FrankS » 21 feb 2012, 17:38

Zo op z'n tijd kan ik nog best lachen om de relletjes hier :D Dat moet dan wel weer 'gemist' worden...

Anyway, ik stem op de laatste 2 :)

EricT

Bericht door EricT » 21 feb 2012, 18:46

Ik heb op niet bannen gestemd ,ondanks dat ik niet snap, waarom die jongen met die grote keukenhandschoenen zijn rijkunsten moet laten zien in het Friso draadje..

Luco

Bericht door Luco » 21 feb 2012, 18:50

Hoe kan je nu je stem herzien? :tooth:

dvh

Bericht door dvh » 21 feb 2012, 18:50

Géén van hen reageert in dit topic.

Zullen ze ....?

KW

Bericht door KW » 21 feb 2012, 19:01

Waarom zou ik me willen bemoeien met dit soort dingen? Jullie moeten er toch zelf uit zien te komen wat je nou wil met ons :)

En als ik dan toch een post maak in dit topic
Nutkees schreef:KW mag blijven, volgens mij is hij namelijk nog een heel jong persoon en kan ik het dan ook niet kwalijk nemen, daarnaast weet hij soms wel leuke foto's te plaatsen...
Thanx. Ben idd jong van geest en hoop dat ook te blijven, wel zo gezellig :thumbup:
Laatst gewijzigd door KW op 21 feb 2012, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.

dvh

Bericht door dvh » 21 feb 2012, 19:28

Hoi KW

Ik heb overigens nooit gemerkt dat je zo onpopulair bent op DF.
Dat bedoel ik dus positief :)

Daarbij moet ik wel zeggen, stond ik in jouw schoenen dan had ik de eer aan mezelf gehouden en m'n "fun" elders gezocht.

WJ

Bericht door WJ » 21 feb 2012, 19:42

Als je eenmaal gaat bannen omdat je iemand niet mag/z'n reacties dom vind/z'n smaak totaal anders is/etc dan is het einde zoek imo. (en dan zouden er nog wel een aantal boerenpummels in het lijstje mogen. ;) )
Zolang het niet echt uit de klauwen loopt totaal overbodig imo, en imo met het oog op het "Commerciele DF" ook geen goede zet.

Voor alle 3 niet bannen gestemt, zie ook niet in waarom KW/Jeroen zonodig gebanned zouden moeten worden. (en die grap van KW over Friso is natuurlijk not done, maar de reacties daarover zijn weer zwaar overtrokken...)
SKRD laat ik me niet over uit. :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 21 feb 2012, 20:23

van mij mogen ze blijven, stoor me niet aan hen en sowieso niet iets voor een ban, sommige zijn of jong of uit een andere omgeving of gewoon anders? hoeft niet je soort te zijn maar verder niet op een foute manier beledigend e.d. naar leden van dit forum, en dat vind ik weer belangrijk, een beetje respect voor de DF familie :beer:

verder kan Internet heel plat zijn, bv de ontvanger/lezer kan het heel anders lezen dan de schrijver het bedoeld heeft,
daarover ontstaan snel misverstanden en of ergernissen...dat kan dus aan de lezer liggen die kort door de bocht leest, of doordat de schrijver wat kort door de bocht iets neerpent waardoor als je het plat leest als iets ergs/grof kan vinden terwijl die schrijver helemaal niet zo'n persoon is en of zo bedoeld en of alleen maar op dat moment voor die persoon of die personen die zich bv zo gedragen.

magoed, wel grappig de democratie op DF :D

bijna de PVDA die hun nwe voorman? laat kiezen door de partijleden oid? anyway heel anders dan gebruikelijk :D

Macboy

Bericht door Macboy » 21 feb 2012, 21:51

Naar mijn mening zou je op niet bannen moeten klikken. Reden is simpel: als iemand echt over de schreef was gegaan waren ze al lang gebanned toch ?

Kortom: het zijn persoonlijke ergernissen en dat mag anno 2012 geen reden voor een ban zijn. We leven niet in een bananenrepubliek. Gewoon negeren en NIET lezen van posts van betrokkenen dan wel op de black list zetten. En anders alle incidenten verzamelen want ook ik merk er weinig van eerlijk gezegd.

Hopelijk is deze draad ook een reden tot zelfreflectie voor de 3 betrokkenen.

Luco

Bericht door Luco » 21 feb 2012, 21:55

Macboy schreef:. We leven niet in een bananenrepubliek.
Nou, af en toe zou je denken van wel.

Spijkerhard
Auto: (nog steeds) Te veel.
Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3

Bericht door Spijkerhard » 21 feb 2012, 22:04

Niveau is metteen stukken omhoog gegaan zeker.. :drieling:

///Joost

Bericht door ///Joost » 21 feb 2012, 22:13

Gekozen voor SKRD bannen...Sorry, maar als je zulke kraam uitslaat hoef ik verder niet meer te horen wat je te zeggen of te schrijven hebt. Dit heeft alles met fatsoen te maken. Adios mofo.

Die andere twee gasten heb ik verder weinig last van. Beetje apart, maar dat kan ik wel waarderen tijdens leuke discussies.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 21 feb 2012, 22:22

Macboy schreef:Naar mijn mening zou je op niet bannen moeten klikken. Reden is simpel: als iemand echt over de schreef was gegaan waren ze al lang gebanned toch ?

Kortom: het zijn persoonlijke ergernissen en dat mag anno 2012 geen reden voor een ban zijn. We leven niet in een bananenrepubliek. Gewoon negeren en NIET lezen van posts van betrokkenen dan wel op de black list zetten. En anders alle incidenten verzamelen want ook ik merk er weinig van eerlijk gezegd.

Hopelijk is deze draad ook een reden tot zelfreflectie voor de 3 betrokkenen.
Wat een post zeg....tik dan niets........

KW

Bericht door KW » 22 feb 2012, 00:40

GTRene schreef:van mij mogen ze blijven, stoor me niet aan hen en sowieso niet iets voor een ban, sommige zijn of jong of uit een andere omgeving of gewoon anders? hoeft niet je soort te zijn maar verder niet op een foute manier beledigend e.d. naar leden van dit forum, en dat vind ik weer belangrijk, een beetje respect voor de DF familie :beer:

verder kan Internet heel plat zijn, bv de ontvanger/lezer kan het heel anders lezen dan de schrijver het bedoeld heeft,
daarover ontstaan snel misverstanden en of ergernissen...dat kan dus aan de lezer liggen die kort door de bocht leest, of doordat de schrijver wat kort door de bocht iets neerpent waardoor als je het plat leest als iets ergs/grof kan vinden terwijl die schrijver helemaal niet zo'n persoon is en of zo bedoeld en of alleen maar op dat moment voor die persoon of die personen die zich bv zo gedragen.
+100

Daarbij bestaan er ook nog de zogenaamde toetsenbordhelden. Heb dit soort shit in m'n leven al vaak genoeg meegemaakt. Forum hier, forum daar... Als je degenen die op een forum zo tegen je zijn dan in het echt ziet en spreekt (meeting, etc) blijkt alles ineens heel erg mee te vallen, vinden ze je eigenlijk best een toffe gast, en al genoeg meegemaakt dat er letterlijk is toegegeven/gezegt dat het gewoon leuk is om op het forum een zondebokje te hebben.

Dat zondebokje ben ik altijd al, ook buiten internet. Ik kan er ook niks aan doen dat ik wat anders ben dan anders, dus daar zal ik mee moeten leven. Maar fijn is anders... Wat ik wel weet is dat het een beperking van degene is die iemand die anders is niet accepteert, en niet de beperking van degene die anders is.

We hoeven echt geen vrienden te zijn, soort zoekt soort, maar een beetje normaal met elkaar omgaan moet toch wel gewoon kunnen lijkt me (iets waar ik in elk contact in eerste instantie standaard vanuit ga).

Joy

Bericht door Joy » 22 feb 2012, 00:47

+1 KW

RVV

Bericht door RVV » 22 feb 2012, 07:27

Luco schreef:Hoe kan je nu je stem herzien? :tooth:
Door op een leeg vakje je te klikken. Heb bewust voor deze optie gekozen zodat iedereen zijn mening kan/mag herzien.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 22 feb 2012, 07:28

Joy schreef:+1 KW
Mooie post KW! +1KW *(zo krijg je er heel wat KW's bij)

Plaats reactie