Prins Friso bedolven onder lawine
- Fernando
Re: Prins Friso bedolven onder lawine
Tja kun je het ze kwalijk nemen als ze opgezadeld zitten met een lichte verstandelijke beperking?
- RVV
MartijnGizmo schreef:Draadje aanmaken met een poll wie er in aanmerking komt voor een ban. 1, 2 of alledrie///Joost schreef:Echt, er zijn hier serieus een paar trieste figuren aanwezig. Gewoon ter info, wordt er hier wel eens gebanned? Ik ben van mening dat op een forum iedereen z'n zegje moet kunnen doen. Maar nu gaat het gewoon om met opzet kwetsende en provocerende uitlatingen te doen. Dat hoort niet alleen hier niet thuis, maar nergens.
Echt zo typisch dat telkens als er iets ergs gebeurt (en dan maakt het niet uit of het Friso, de paus of de slager op de hoek is), er meteen weer grappen overheen moeten komen. Niet alleen de maatschappij in Nederland verloedert, maar ook de humor helaas. Bedenk eens een grap die NIET ten koste van iemand of een bepaalde groep mensen gaat...Moeilijk he? Zegt al weer genoeg.
Overigens zijn er ook heeeeeeeeeeeeeeeel veel aardige mensen hier.En dan; meeste stemmen gelden?
Kun je soms gedachtelezen?
- MartijnGizmo
Onder andere ja... 

- Fernando
Uitslag lijkt me bij voorbaat al duidelijk maar het kan wel ff leuk zijn zo'n poll....
-
Stel...dat dat bekend zou zijn/gaat worden... Zou het wél gaan uitmaken wie verder the butt of all jokes blijft?Fernando schreef:Tja kun je het ze kwalijk nemen als ze opgezadeld zitten met een lichte verstandelijke beperking?
-
Misschien is het een idee om een nieuw gedeelte op DF aan te maken waar deze kindjes elkaar kunnen vervelen, en waar de rest geen last van ze heeft?
"De Ballenbak" of iets dergelijks...
"De Ballenbak" of iets dergelijks...
-
OnlineLuco
Licht?Fernando schreef:Tja kun je het ze kwalijk nemen als ze opgezadeld zitten met een lichte verstandelijke beperking?
Geef even aan waar ze in vallen dan?
Het Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders-IV-TR (editie 2000) maakt onderscheid tussen milde, middelmatige, zware en zeer zware retardatie):
Licht verstandelijk gehandicapt . 75% van de mensen met een verstandelijke handicap behoort tot deze groep. Het gaat om mensen met een intelligentie-quotiënt (IQ) van 50 tot 70. Deze vorm werd voorheen ook wel debiliteit of debilitas genoemd. (DSM-code 317)
Matig verstandelijk gehandicapt komt voor bij 18% van de verstandelijk gehandicapte personen, waarbij het gaat om mensen met een IQ van 35 tot 50 (imbeciliteit, of imbecilitas). (DSM-code 318.0)
Ernstig verstandelijk gehandicapt houdt in dat er, behalve een IQ van 20 tot 35, ook een minimaal communicatief gedrag, een zwakke motorische ontwikkeling en behoefte aan constante supervisie is. Zo'n 7% van de gevallen valt in deze subcategorie. (DSM-code 318.1)
diep verstandelijk gehandicapt komt slechts voor in 1% van de gevallen en duidt op een IQ van minder dan 20. Mensen die hieraan lijden, hebben behoefte aan een structurerende omgeving, zintuiglijke stimulering en voortdurend toezicht. Slechts in uitzonderlijke gevallen is er (minimale) spraak. (DSM-code 318.2)
De begrippen debiliteit, imbeciliteit en idiotie zijn verouderd in de geneeskunde, maar worden nog vaak als scheldwoord gebruikt.
wie rijdt er nu 120 door de sneeuw lolol jullie grote held waar jullie je altijd 8r verschuilen.
Laatst gewijzigd door Sebastian Keijmel op 21 feb 2012, 12:47, 2 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineLuco
Jij valt iig in subcategorie. (DSM-code 318.1)Sebastian Keijmel schreef:wie rijdt er nu 120 door de sneeuw lolol jullie grote held waar jullie je altijd 8r verschuilen.
zullen we zien, als ik jullie ooit tegen kom op een circuit ik heb genoeg filmpjes gezien, jullie rijden overal rond als trage touisten ook op zandvoort en assen lol hartge v8 jonguh hard rechtdoor. En als een oma door de bocht.Luco schreef:Jij valt iig in subcategorie. (DSM-code 318.1)Sebastian Keijmel schreef:wie rijdt er nu 120 door de sneeuw lolol jullie grote held waar jullie je altijd 8r verschuilen.
-
OnlineLuco
Vind je supervisor het wel goed dat je op internet zit?
Typen is al lastig voor je zie ik
Typen is al lastig voor je zie ik

jij besteed zeker al je aandacht aan een post hier. ga jij maar lekker huilen over typo's
ik snap dat je een beetje oud bent, spelling is heilig jonguh BAM.
want iedereen hier op df is highly intelligent.
het is gewoon grappig hoe triest jullie allemaal zijn. en dan nog denken hoe goed jullie allemaal wel bezig zijn.
het is gewoon grappig hoe triest jullie allemaal zijn. en dan nog denken hoe goed jullie allemaal wel bezig zijn.
- Peter Tunissen
Goh, bijna goed gewoon...!Sebastian Keijmel schreef:BAM.

Het wordt tijd dat we eens gezellig op een circuit meeten zoals zandvoort of assen. ipv beetje zielig doen hier in een topic.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Gezien je een straatauto hebt; dinsdagavond 8 mei op cpz.Sebastian Keijmel schreef:Het wordt tijd dat we eens gezellig op een circuit meeten zoals zandvoort of assen. ipv beetje zielig doen hier in een topic.
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =4&t=25083
-
Tja, er hangt altijd een risico aan ' de sport '.Sebastian Keijmel schreef:wie rijdt er nu 120 door de sneeuw lolol jullie grote held waar jullie je altijd 8r verschuilen.
Crasht ie? Dat zou zwaar klote zijn, net als bij Friso.
Deed ie iets onverantwoords? Ja, dus je loopt risico.
Was het fout gegaan met verkeerde afloop? Daar kies je voor op het moment dat je een risico neemt.
Je zal dan altijd de discussies op deze manier krijgen!
DAN hoef je het iemand nog niet half toe te wensen, ookal sta je er niet achter wat hij deed?!
Het is altijd erg als iemand wat overkomt, MAAR kies je voor een risico dan zal je altijd grappen/grollen en foute opmerkingen krijgen.....
Overkomt het iemand die er niks aan kan doen, dan zal er NIEMAND op deze manier reageren.
- Robin Hartog
Grappig, ik dacht eerst dat die gasten van mij part best op het forum mogen blijven rondhangen n.a.v. dat ban-draadje. En toen las ik wat hier weer allemaal gepost is, Rico, doet maar bannen gewoon. Gewoon, hup. Weg er mee.
- duifjes.com
Sorry man dat we zo zijn....echt waar sorry.Sebastian Keijmel schreef:jij besteed zeker al je aandacht aan een post hier. ga jij maar lekker huilen over typo's
- Kasteel
Lijkt me top, ben je de 19de erbij op de Ring?Sebastian Keijmel schreef:Het wordt tijd dat we eens gezellig op een circuit meeten zoals zandvoort of assen. ipv beetje zielig doen hier in een topic.
- Joy
Sebastiaan, jij ziet het als een onverantwoordelijke daad van Friso en daardoor is het gevolg dat ie in levensgevaar verkeert. Waarschuwingen genoeg dus wat een sukkel dat ie het alsnog gewoon doet.
Uit je reactie blijkt dat je geen medelijden kunt tonen voor iemand die bewust gevaar heeft genegeerd.
Om het even crux te zeggen, je zegt eigenlijk 'dat zal 'm leren dat opgeschoten joch'.
Nu geef je zelf aan dat ik het verkeerd zie in de vergelijking met het rijden op de Nurburgring en het mogelijke gevaar wat daar aan kleeft. Het is pas een gevaar als de omstandigheden zijn zoals jij in je post stelt.
Maar weet je wat je dan over het hoofd ziet, dat dit alles vanuit jouw perspectief bekeken wordt. Terwijl jij op een droge baan jezelf volledig veilig waant ziet een buitenstaander er een levensgevaarlijke hobby in. Want zojuist is er net een verongelukte motorrijder van de baan gehaald, er rijden sleepwagens aan de lopende band af en aan met beschadigde auto's etc. etc. Toch blijf jij je rondes rijden want je hebt een bepaald zelfvertrouwen waardoor je de kans klein acht dat je in eenzelfde situatie terecht komt.
Nu ben jij Friso. Je hebt veel ervaring in het skiën. Je gaat regelmatig off-piste en je weet donders goed wat voor risico's er aan je hobby hangen. Je ziet ook wel eens de ongevallen die er gebeuren maar tot nu toe heb je zelf nog nooit een ongeval gehad en je probeert dit zo te houden. Tot het onverwachte moment dat je jezelf in een lawine bevindt.
Zie je dan niet in dat mensen welbewust risico's nemen die vanuit hun eigen perspectief acceptabel zijn? En dat het dan heel krom is als ik jouw post lees met daarin die wijzende vinger naar Friso zo van 'lekker voor je', terwijl je zelf een hobby uitoefent die minstens net zo gevaarlijk is?
Uit je reactie blijkt dat je geen medelijden kunt tonen voor iemand die bewust gevaar heeft genegeerd.
Om het even crux te zeggen, je zegt eigenlijk 'dat zal 'm leren dat opgeschoten joch'.
Nu geef je zelf aan dat ik het verkeerd zie in de vergelijking met het rijden op de Nurburgring en het mogelijke gevaar wat daar aan kleeft. Het is pas een gevaar als de omstandigheden zijn zoals jij in je post stelt.
Maar weet je wat je dan over het hoofd ziet, dat dit alles vanuit jouw perspectief bekeken wordt. Terwijl jij op een droge baan jezelf volledig veilig waant ziet een buitenstaander er een levensgevaarlijke hobby in. Want zojuist is er net een verongelukte motorrijder van de baan gehaald, er rijden sleepwagens aan de lopende band af en aan met beschadigde auto's etc. etc. Toch blijf jij je rondes rijden want je hebt een bepaald zelfvertrouwen waardoor je de kans klein acht dat je in eenzelfde situatie terecht komt.
Nu ben jij Friso. Je hebt veel ervaring in het skiën. Je gaat regelmatig off-piste en je weet donders goed wat voor risico's er aan je hobby hangen. Je ziet ook wel eens de ongevallen die er gebeuren maar tot nu toe heb je zelf nog nooit een ongeval gehad en je probeert dit zo te houden. Tot het onverwachte moment dat je jezelf in een lawine bevindt.
Zie je dan niet in dat mensen welbewust risico's nemen die vanuit hun eigen perspectief acceptabel zijn? En dat het dan heel krom is als ik jouw post lees met daarin die wijzende vinger naar Friso zo van 'lekker voor je', terwijl je zelf een hobby uitoefent die minstens net zo gevaarlijk is?
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Nee, dat ziet die niet in. Ga je er ook niet in krijgen, die gast is gewoon ietwat beperkt geboren. Dat heb je wel eens.
- duifjes.com
Wat een zelfreflectie Bram!partyondude schreef:Nee, dat ziet die niet in. Ga je er ook niet in krijgen, die gast is gewoon ietwat beperkt geboren. Dat heb je wel eens.

- Peric
Ja, + heul veul nu ja.. pfffff.........Robin Hartog schreef:Grappig, ik dacht eerst dat die gasten van mij part best op het forum mogen blijven rondhangen n.a.v. dat ban-draadje. En toen las ik wat hier weer allemaal gepost is, Rico, doet maar bannen gewoon. Gewoon, hup. Weg er mee.
Ik ga toch nu dan in ieder geval voor dié stakker stemmen..
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Leuk hoor Jaccoduifjes.com schreef:Wat een zelfreflectie Bram!partyondude schreef:Nee, dat ziet die niet in. Ga je er ook niet in krijgen, die gast is gewoon ietwat beperkt geboren. Dat heb je wel eens.

-
Je hebt een idioot nodig om een idioot te herkennen toch. Ik kan alleen ff niet de vinger erop plaatsen wie de idioot is..