Juist, maar als ik desbetreffende personen blok (zoals het geval is), en iedereen blijft er op reageren, dan wordt de zwarte lijst wel heel lang.duifjes.com schreef:het schijnt zo te zijn dat je mensen kunt blocken

Juist, maar als ik desbetreffende personen blok (zoals het geval is), en iedereen blijft er op reageren, dan wordt de zwarte lijst wel heel lang.duifjes.com schreef:het schijnt zo te zijn dat je mensen kunt blocken
Oja moddereters en beheerders kun je niet blockenMark N schreef:Juist, maar als ik desbetreffende personen blok (zoals het geval is), en iedereen blijft er op reageren, dan wordt de zwarte lijst wel heel lang.duifjes.com schreef:het schijnt zo te zijn dat je mensen kunt blocken
Precies, dan krijg je allemaal onsamenhangende topics, en in quotes zie je de onzin alsnog... Leuk idee, maar het werkt voor geen meter.Mark N schreef:Juist, maar als ik desbetreffende personen blok (zoals het geval is), en iedereen blijft er op reageren, dan wordt de zwarte lijst wel heel lang.duifjes.com schreef:het schijnt zo te zijn dat je mensen kunt blocken
Nee, dat hoeft dan ook niet.Mark N schreef:Het vervelende is dus dat iedereen er op blijft reageren. Wat het steeds lastiger maakt door de bullshit heen te lezen hier.
Robertdj schreef:Bannen hoeft niet. Maar je mag ze wel weigeren op circuitdagen.
Downforce Hans schreef:duifjes.com schreef:Oja en als bedrijf zijnde/opperhoofd ook nog een beetje onprofessioneel.....
-> next
O jee..........................we weten allemaal ineens weer beter hoe we dit zouden moeten/kunnen regelen hoor...................
Jij noemt ze PIPO's.... Hoe ben je nu zelf dan?!duifjes.com schreef:Nee Hans niet beter wel zou het anders kunnen zoals gepost......ik vind persoonlijk de namen melden niet zo netjes.Downforce Hans schreef:duifjes.com schreef:Oja en als bedrijf zijnde/opperhoofd ook nog een beetje onprofessioneel.....
-> next
O jee..........................we weten allemaal ineens weer beter hoe we dit zouden moeten/kunnen regelen hoor...................
Alleen als ze zich niet hebben gedragen op een CIRCUITdag mag dat...........Bannen hoeft niet. Maar je mag ze wel weigeren op circuitdagen.
Ik snap je ook wel.duifjes.com schreef:Jij noemt ze PIPO's.... Hoe ben je nu zelf dan?!
Oftewel... niet zo muggenziften Jacco... Begrijp het wel, maar ze doen het in sommige ogen toch nooit goed!
Erik...dat is niet het punt....maar nevermind...sommige snappen het wel....ik ga dr verder ook niet meer op reageren.
0570-pet :strong:ErikS schreef:Ik snap je ook wel.duifjes.com schreef:Jij noemt ze PIPO's.... Hoe ben je nu zelf dan?!
Oftewel... niet zo muggenziften Jacco... Begrijp het wel, maar ze doen het in sommige ogen toch nooit goed!
Erik...dat is niet het punt....maar nevermind...sommige snappen het wel....ik ga dr verder ook niet meer op reageren.
Alleen is het net met wat voor pet.....
díe speciale pet die jij en ik vermoed Michel ed. hebben weet ik dan niet precies...
Ik zou me er iig niet zo druk om maken!
MartijnGizmo schreef:Sinds de trackdays niet meer van Peter z'n zakgeld worden bekostigd, is het voor Rico verboden om een mening te hebben...
Ik kan je vertellen dat dat totaal niet van toepassing is.. Je hebt een verkeerd beeld van hem.Nutkees schreef: KW mag blijven, volgens mij is hij namelijk nog een heel jong persoon en kan ik het dan ook niet kwalijk nemen, daarnaast weet hij soms wel leuke foto's te plaatsen...
Eerst een half jaar niet gezien, en dan een OTT gedrag in een gevoelig topic.Nutkees schreef:Bannen is m.i. niet altijd nodig al maak ik voor SKRD een uitzondering, die is namelijk de enigste waar ik me echt aan erger.
Ja, zet mij er ook maar bij. Ik heb ook een eigen mening waar ik voor uit durf te komen.Downforce Hans schreef:Nee joh, laat die onzin gewoon staan, het is af en toe best grappig om te weten hoe mensen over sommige dingen denken hoe gek het ook is.............![]()
Trouwens, dan moet je Hielke ook gaan bannen, en dat wil je toch niet.....................
Michel P schreef:@Rico,
Dit draadje is DF onwaardig, vandaar mijn reactie en mijn Bombay.
Iedereen kan de heren negeren en ze zelfs visueel uitbannen bij hun bezoek op DF, of zelf DF vaarwel zeggen.
Pippo's zijn ook niet mijn types maar om ze nu te bannen.
Ofwel flikker deze draad weg, en klaar.
Wees blij dat er amper tot geen ergenis hier is.
Michel
Lekker PBtjes posten hier van een ander.....Ruben schreef:Rico, maak eens een topic met de persoonlijke berichten die je hebt gekregen van de klagers. Lijkt mij ook wel lachen. Volgens mij lopen er daar ook een paar idioten tussen.
Volgens mij komt dat in boekvorm later dit jaar. "DF de tropenjaren".Ruben schreef:Rico, maak eens een topic met de persoonlijke berichten die je hebt gekregen van de klagers. Lijkt mij ook wel lachen. Volgens mij lopen er daar ook een paar idioten tussen.
Humor!Downforce Hans schreef:Ik heb mezelf geblocked.............wat een rust zeg........
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Andreass, Edwin de Haas, Gert-jan, SlowCo, WJ en 7 gasten