Humor met een knipoog :strong:Michel P schreef:http://www.grapheine.com/bombaytv/ident ... c10ae.html
Toch nog democratie op DF! De ontknoping op pag.8
- duifjes.com
Re: Toch nog democratie op DF!
- Barend
- Auto: F20 m135i
Ik had willen vragen of er geen 'mute'-optie is hier op het forum, maar blijkbaar kan dat dus via de zwarte lijst. Handig! Ga ik meteen gebruik van maken.
- duifjes.com
duifjes.com schreef:Humor met een knipoog :strong:Michel P schreef:http://www.grapheine.com/bombaytv/ident ... c10ae.html
http://www.grapheine.com/bombaytv/desig ... 50961.html
Laatst gewijzigd door duifjes.com op 21 feb 2012, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
Michel P schreef:http://www.grapheine.com/bombaytv/ident ... c10ae.html
Michel, ik ban juist niet. Sterker nog ik stem ook niet. Ik laat de bal bij de DF'er liggen. Na deze poll zijn we er als modteam ook klaar mee. Klachten die daarna binnenkomen reageren we niet meer op. Dan maakt men maar gebruik van de vijandenlijst als men het niet wil lezen.
(waarom reageer ik ook serieus op een bombay filmpje

- duifjes.com
Dan had je toch gewoon een post kunnen maken met ->RVV schreef:Michel P schreef:http://www.grapheine.com/bombaytv/ident ... c10ae.html
Michel, ik ban juist niet. Sterker nog ik stem ook niet. Ik laat de bal bij de DF'er liggen. Na deze poll zijn we er als modteam ook klaar mee. Klachten die daarna binnenkomen reageren we niet meer op. Dan maakt men maar gebruik van de vijandenlijst als men het niet wil lezen.
(waarom reageer ik ook serieus op een bombay filmpje)
Dames en heren er komen soms klachten binnen over opmerkingen op DF, wij van DF willen u er op attenderen
dat het mogelijk is iemand op een zwarte lijst te zetten..... ->
Zonder verder namen te noemen....easy lijkt me....vind dit een beetje op de man/pipo spelen
- Michel P
@Rico,
Dit draadje is DF onwaardig, vandaar mijn reactie en mijn Bombay.
Iedereen kan de heren negeren en ze zelfs visueel uitbannen bij hun bezoek op DF, of zelf DF vaarwel zeggen.
Pippo's zijn ook niet mijn types maar om ze nu te bannen.
Ofwel flikker deze draad weg, en klaar.
Wees blij dat er amper tot geen ergenis hier is.
Michel
Dit draadje is DF onwaardig, vandaar mijn reactie en mijn Bombay.
Iedereen kan de heren negeren en ze zelfs visueel uitbannen bij hun bezoek op DF, of zelf DF vaarwel zeggen.
Pippo's zijn ook niet mijn types maar om ze nu te bannen.
Ofwel flikker deze draad weg, en klaar.
Wees blij dat er amper tot geen ergenis hier is.
Michel
- duifjes.com
Oja en als bedrijf zijnde/opperhoofd ook nog een beetje onprofessioneel.....
-> next
-> next
- RVV
Nee hoor. Met Jeroen K. heb persoonlijk helemaal geen probleem. KW zelden.. ja nu even met zijn coma gezeur.. SKRD vind ik een forumclown.. boeit me eigenlijk niets.
Maar elke dag vele klachten over deze mannen binnenkrijgen en dan de indruk geven dat we er niets mee willen doen en dus daar direct DF'ers mee afstoten vinden we ook vervelend. We doen het nooit goed hé..
Maar elke dag vele klachten over deze mannen binnenkrijgen en dan de indruk geven dat we er niets mee willen doen en dus daar direct DF'ers mee afstoten vinden we ook vervelend. We doen het nooit goed hé..
- duifjes.com
Als je ff had nagedacht...->RVV schreef:Nee hoor. Met Jeroen K. heb persoonlijk helemaal geen probleem. KW zelden.. ja nu even met zijn coma gezeur.. SKRD vind ik een forumclown.. boeit me eigenlijk niets.
Dan had je toch gewoon een post kunnen maken met ->
Dames en heren er komen soms klachten binnen over opmerkingen op DF, wij van DF willen u er op attenderen
dat het mogelijk is iemand op een zwarte lijst te zetten..... ->
Zonder verder namen te noemen....easy lijkt me....vind dit een beetje op de man/pipo spelen
- RVV
Jacco je brouwser blijft hangen 

- duifjes.com

- Bijlagen
-
- napoleonic-wars-napoleon-demotivational-poster-1212685772.jpg (105.67 KiB) 984 keer bekeken
- duifjes.com
Nee hoorRVV schreef:Jacco je brouwser blijft hangen

- Barend
Maar op deze manier is het ook niet heel netjes.RVV schreef:Nee hoor. Met Jeroen K. heb persoonlijk helemaal geen probleem. KW zelden.. ja nu even met zijn coma gezeur.. SKRD vind ik een forumclown.. boeit me eigenlijk niets.
Ik kan me voorstellen dat ik nu als Jeroen K. zijnde mijn naam bovenin de poll zou zien staan, dan voel je je toch niet prettig.
Maarja, alledrie de personen in de poll hebben ook oogkleppen op... Dus waarschijnlijk maakt het nog steeds niets uit.
De Zwarte Lijst is een goede oplossing lijkt me. Maak anders een sticky topic aan met hoe men die aan moet maken ofzo.
edit:
Met Fuifjes.com dus, eigenlijk.
Laatst gewijzigd door Barend op 21 feb 2012, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
Reageer ff serieus zeg.. 
Edit @ Jacco dus

Edit @ Jacco dus

- Barend
Oke.. Ehm.RVV schreef:Reageer ff serieus zeg..
Ja, ban ze alledrie maar dan.
- Barend
Zo beter Rico?
- Michel P
Of een poll DF-er van de maand en dan op een van hun mogen stemmen 
http://www.grapheine.com/bombaytv/graph ... 69c02.html

http://www.grapheine.com/bombaytv/graph ... 69c02.html
- RVV
Barend jij post sneller dan Lucky Luke kan schieten, zie mijn laatste reactie (hiervoor dus). 

- Downforce Hans
duifjes.com schreef:Oja en als bedrijf zijnde/opperhoofd ook nog een beetje onprofessioneel.....
-> next
O jee..........................we weten allemaal ineens weer beter hoe we dit zouden moeten/kunnen regelen hoor...................
- Barend
Rico, je browser blijft hangen..RVV schreef:Barend jij post sneller dan Lucky Luke kan schieten, zie mijn laatste reactie (hiervoor dus).

- duifjes.com
Nee Hans niet beter wel zou het anders kunnen zoals gepost......ik vind persoonlijk de namen melden niet zo netjes.Downforce Hans schreef:duifjes.com schreef:Oja en als bedrijf zijnde/opperhoofd ook nog een beetje onprofessioneel.....
-> next
O jee..........................we weten allemaal ineens weer beter hoe we dit zouden moeten/kunnen regelen hoor...................
- RVV
LOL Barend!
Maargoed, kijk als ik zou willen bannen dan waren deze mannen allang weggeweest. Van mij hoeven ze ook niet weg.
Maargoed, kijk als ik zou willen bannen dan waren deze mannen allang weggeweest. Van mij hoeven ze ook niet weg.
- duifjes.com
Start dan niet zo'n pollRVV schreef:LOL Barend!

-
Het vervelende is dus dat iedereen er op blijft reageren. Wat het steeds lastiger maakt door de bullshit heen te lezen hier. 

- duifjes.com
het schijnt zo te zijn dat je mensen kunt blockenMark N schreef:Het vervelende is dus dat iedereen er op blijft reageren. Wat het steeds lastiger maakt door de bullshit heen te lezen hier.