De stemming blijft een week open staan (t/m 28 februari). Men kan meerdere namen aanvinken en men mag zijn stem herzien (wie weet en zien deze drie mensen ineens het licht en zijn DF'ers toch barmahartig

Daarom....zolang het niet over bedreigen gaat prima toch....ik lees wel vaker dingen van mensen waarvan ik het mee eens benErik dB schreef:Hier ook 'niet bannen'. Voor zover ik weet vallen ze niet aan op de persoon, zijn ze niet racistisch, en kan ik ze op weinig anders betrappen dan een afwijkende mening. Lijkt me geen reden voor een ban...
Geef eens van allen 1 post die echt niet door de beugel kan dan?Arthur schreef:@KoenM: lees jij in andere draadjes?
Inderdaad, dat kan ook...indobesar schreef:Je kunt de personen ook zelf op de 'zwarte' lijst zetten in het User Control Panel. Postings verschijnen dan voor jou niet in het forum. Werkt perfect~!
Als je deze pipo's niet pruimt kun je dat in je profiel aanpassen zodat je hun bijdrages mis, op een gequote reaktie na misschien.Michel P schreef:Waarom kan ik niet voor Jacco kiezen
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], beske, D. Peters, De fiscalist, Martijn M en 10 gasten