Lotus Exige S1 of Motorsport Elise met 400pk (audi)

27K maar een lijst van iets van hier tot tokio met veranderingen/investeringen.
http://www.pistonheads.com/sales/3651492.htm
Lotus Elise R SC 260 (260bhp Supercharged Toyota engine)
Over £14,000 spent on upgrades
Aspen White
1 previous owner
HUGE SPEC
2008MY so has twin airbags, push button start etc
Sport Pack
Touring Pack
Switchable traction control
Lotus drop forged alloy wheels
Lotus AP big brake upgrade
Lotus Probax sports seats with harness holes
Komo Tec supercharger upgrade by Hangar 111
http://www.hangar111.com/lotus-elise-exige-turbodr...
Quantum adjustable suspension
Uprated toe links
Adjustable anti-roll bar
Moroso sump
Luke 4-point harnesses + seat belts
Custom painted center consol
Custom painted extended rear diffuser
Armourfend paintwork protection
Upgraded CD player with Ipod interface
+ lots more
Full service history
Excellent condition
Optional hard-top roof available at extra cost if required.
Very rare to find in this specification and price
£22950
Email:- willblackham@yahoo.co.uk
toen hadden ze meer de S2 look maar dat mocht niet meer...de S1 look mag schijnbaar wel, dan krijg je een soort Lotus GT1In 2002 Caral Automotive started work on a V8 conversion for the S1 Exige, using the Jaguar 4.2l V8 supercharged engine. The wheelbase was increased by 305mm to allow fitment of the engine and a Getrag 6 speed gearbox using a new bolt on rear subframe, based on a car that was built at Lotus in 2001.
hier de hele lijst incl foto'sElise schreef:Iemand enig idee hoeveel zo'n V10 weegt?
Voor zo'n groot blok valt dat inderdaad mee, had meer verwacht.GTRene schreef:de V10 weegt schijnbaar 350lbs das euh bijna 159kg? dat valt mee.
Sorry hoor...maar net voor de winter een 340R kopen en voordat je dit jaar er in hebt kunnen rijden al weer verkopen?Hans R schreef:iemand 340R kopen?
al met al zal die incl aangepaste zwaardere remmen e.d. wel zo'n 150kg zwaarder worden schat ik.Elise schreef:Voor zo'n groot blok valt dat inderdaad mee, had meer verwacht.GTRene schreef:de V10 weegt schijnbaar 350lbs das euh bijna 159kg? dat valt mee.
Maar uiteindelijk met versnellingsbak en alle aanpassingen zal het een zwaar gevaarte worden ben ik bang....
Kopen rene?GTRene schreef:Elise schreef:GTRene schreef:had die Jan Lammers niet zoiets gereden of wie was die Hollander...en later kwam er een nog dikkere motor in dacht ik.
Winterslaap? Ik zit in Capetown, geen winter hier.. Bij jullie?Ruben schreef:Volgens mij is die door zijn winterslaap al weer vergeten dat ie een 340R heeft. :jenna:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten