Cohen stapt op
- Snipe
Cohen stapt op
Job Cohen stopt als fractieleider van de PvdA én als Kamerlid. Ergens wel jammer dat iemand die af ten toe tot tien telt en niet meedoet met de mode om alles en iedereen maar te overschreeuwen kennelijk niet meer geschikt is als Kamerlid.
Anyway, toch een voorspellend filmpje van LuckyTV.
Anyway, toch een voorspellend filmpje van LuckyTV.
- HansD
Re: Cohen stapt op
Tsja, leek me vrij onvermijdelijk. Hij kan niet mee in de huidige debat- en media cultuur en is ook niet de inspirerende leider die een zoekende partij richting (en zetels) kan geven.
Beter dat hij er nu mee stopt en zijn opvolger alvast een kans geeft dan na zwaar verloren verkiezingen. Ik vermoed dat hij zelf stiekem ook wel blij is dat hij niet meer zo hoeft te schutteren en haspelen, het is op mij nooit overgekomen dat hij geschikt was voor zijn functie en er ook plezier in had.
Als bestuurder ergens in de achtergrond zal hij vast prima zijn maar niet als partijleider in de spotlights.
Ben wel benieuwd welke kant de PVDA nu op zal gaan. Richting links/SP waar met Spekman voorstander van is of zullen ze het toch voor elkaar krijgen om een soort van eigen geluid te laten horen in het midden?
Beter dat hij er nu mee stopt en zijn opvolger alvast een kans geeft dan na zwaar verloren verkiezingen. Ik vermoed dat hij zelf stiekem ook wel blij is dat hij niet meer zo hoeft te schutteren en haspelen, het is op mij nooit overgekomen dat hij geschikt was voor zijn functie en er ook plezier in had.
Als bestuurder ergens in de achtergrond zal hij vast prima zijn maar niet als partijleider in de spotlights.
Ben wel benieuwd welke kant de PVDA nu op zal gaan. Richting links/SP waar met Spekman voorstander van is of zullen ze het toch voor elkaar krijgen om een soort van eigen geluid te laten horen in het midden?
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Dag Job, op zoek naar een andere job.
Die Spekman is helemaal een aanfluiting, die vent ziet er in zijn derdehands Wibra-kleding uit als de eerste de beste zwerver. Als je als partij zo'n sloeber aan het roer hebt, dan ben je diep gezonken. Je kunt je op het minst fatsoenlijk kleden.
Die Spekman is helemaal een aanfluiting, die vent ziet er in zijn derdehands Wibra-kleding uit als de eerste de beste zwerver. Als je als partij zo'n sloeber aan het roer hebt, dan ben je diep gezonken. Je kunt je op het minst fatsoenlijk kleden.
-
- Auto: M3P, 130i
Wat is fatsoenlijk?! Volgens mij past die kledingstijl goed bij de doelgroep van de PvdA.Wouter81 schreef:Dag Job, op zoek naar een andere job.

-
Die Cohen zal vast (voor z'n partij) goede ideeën hebben maar hij kwam niet uit z'n woorden voor de camera. Had soms medelijden met die vent als ie weer eens voor lul stond.
-
Ik heb Cohen de laatste jaren niet zo duidelijkhoren praten als vandaag tijdens de persconferentie.
Nadat ik nogmaals Spekman gezien had vandaag ga ik het alleen maar erg jammer vinden dat Cohen weg gaat, terwijl het niet meer dan normaal is dat Cohen opstapt. Totaal niet geschikt voor die functie.
Misschien dat hier nog wat Amsterdammers kunnen reageren over het functioneren in Amsterdam.
Ennu..Spekman...wat daarmee te doen? Hoe in godsnaam is dat figuur als voorzitter gekozen kunnen worden? Was er echt NIKS beters?????? En dan ook nog dubbeldik krokodillenkranen laten zien.
Nadat ik nogmaals Spekman gezien had vandaag ga ik het alleen maar erg jammer vinden dat Cohen weg gaat, terwijl het niet meer dan normaal is dat Cohen opstapt. Totaal niet geschikt voor die functie.
Misschien dat hier nog wat Amsterdammers kunnen reageren over het functioneren in Amsterdam.

Ennu..Spekman...wat daarmee te doen? Hoe in godsnaam is dat figuur als voorzitter gekozen kunnen worden? Was er echt NIKS beters?????? En dan ook nog dubbeldik krokodillenkranen laten zien.
-
OnlineLuco
Als voorzitter van de Partij Van De Armoe kan je natuurlijk niet in een Armanipak rondlopen, dan is de Wibra eigenlijk nog te duurWouter81 schreef:Dag Job, op zoek naar een andere job.

- PD power
Missen we niks aan, had indertijd er nog wel enige vorm van sympathie voor, maar als je nog niet een lagere school rekensommetje kunt maken, heb je in mijn ogen niks te zoeken op dit niveau.
Denk idd dat ie ook gelukkiger wordt buiten de twedde kamer, zal wel burgermeester van nijmegen worden.......
Denk idd dat ie ook gelukkiger wordt buiten de twedde kamer, zal wel burgermeester van nijmegen worden.......
- Snipe
Mwah, hij is natuurlijk niet aangesteld als Chef Telraam. Er zitten in die fractie ongetwijfeld mensen die wél een rekensom kunnen maken. Het gaat er natuurlijk vooral om dat je een duidelijk verhaal hebt en dat je dat goed kunt vertellen. Bij Cohen heb ik wel eens het idee dat hij met feiten overvoerd werd met de gedachte dat het dan wel goed zou komen.PD power schreef:Missen we niks aan, had indertijd er nog wel enige vorm van sympathie voor, maar als je nog niet een lagere school rekensommetje kunt maken, heb je in mijn ogen niks te zoeken op dit niveau.
De VVD had maar een fractie meer stemmen dan de PvdA. Het had weinig gescheeld of hij was premier geworden. Of hij het beter zou doen dan Rutte daar kun je over discussiëren, maar die rol had hem in ieder geval beter gepast dan die van oppositieleider. Dat zag je ook in Amsterdam, waar hij een prima burgemeester was.
- MartijnGizmo
Mooi
- PD power
Beetje economische kennis en rekenvaardigheden, lijkt me wel handig Perry, moet er niet aan denken, als zo iemand een land zou besturen, want bijzonder goed is het nou ook niet echt gegaan in amsterdam, iig zeker niet op economisch gebied, "idealisme is mooi, maar moet wel betaalbaar zijn".Snipe schreef:Mwah, hij is natuurlijk niet aangesteld als Chef Telraam. Er zitten in die fractie ongetwijfeld mensen die wél een rekensom kunnen maken. Het gaat er natuurlijk vooral om dat je een duidelijk verhaal hebt en dat je dat goed kunt vertellen. Bij Cohen heb ik wel eens het idee dat hij met feiten overvoerd werd met de gedachte dat het dan wel goed zou komen.PD power schreef:Missen we niks aan, had indertijd er nog wel enige vorm van sympathie voor, maar als je nog niet een lagere school rekensommetje kunt maken, heb je in mijn ogen niks te zoeken op dit niveau.
De VVD had maar een fractie meer stemmen dan de PvdA. Het had weinig gescheeld of hij was premier geworden. Of hij het beter zou doen dan Rutte daar kun je over discussiëren, maar die rol had hem in ieder geval beter gepast dan die van oppositieleider. Dat zag je ook in Amsterdam, waar hij een prima burgemeester was.
Nou snap ik best wel dat linkse politici bij voorbaat niet kunnen/willen rekenen, anders zaten ze wel bij een andere partij

- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Echt jammer dat hij opstapt, het ging net zo slecht.
-
Hahaha, echt wel +100Jurjen schreef:Echt jammer dat hij opstapt, het ging net zo slecht.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Zelden iemand gezien die zo, NIET op zijn plek zat, NIET in zijn vel zat, GEEN uitstraling what so ever, NIET leidinggevend, NIET inspirerend, NIET enthousiasmerend, NON visionair............ik zal maar kappen anders zit ik hier morgen ochtend nog..............
[x] Ongeschikt
Zelden iemand gezien die zo, NIET op zijn plek zat, NIET in zijn vel zat, GEEN uitstraling what so ever, NIET leidinggevend, NIET inspirerend, NIET enthousiasmerend, NON visionair............ik zal maar kappen anders zit ik hier morgen ochtend nog..............
- JP
Dion Graus zegt je niets?romo schreef:
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik zeg toch; "zelden".................

- HansD
Vriend Rutte zat er ook maar 50 miljard naast en die bestuurt toch echt het land. Wat je daarvan denkt laat ik aan jou overBeetje economische kennis en rekenvaardigheden, lijkt me wel handig Perry, moet er niet aan denken, als zo iemand een land zou besturen

Dat valt volgens mij best mee http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/mac ... 048-wm.htmbijzonder goed is het nou ook niet echt gegaan in amsterdam, iig zeker niet op economisch gebied
- Snipe
Een burgemeester lijkt me nou ook niet direct doorslaggevend voor de economie. Maar goed, de meningen lopen uiteen, maar ik heb de indruk dat toch behoorlijk wat mensen vinden dat hij het goed gedaan heeft in Amsterdam.
De mensen die vinden dat Cohen het niet goed deed in Amsterdam lijken me voornamelijk mensen van (ver) buiten Amsterdam. Wilders heeft het steeds maar over dat theedrinken, maar hoe vaak komt hij in Amsterdam? Een makkelijke karikatuur. En dat van iemand die nou niet direct middenin de samenleving staat; Wilders zit al decennialang op het Binnenhof.
De mensen die vinden dat Cohen het niet goed deed in Amsterdam lijken me voornamelijk mensen van (ver) buiten Amsterdam. Wilders heeft het steeds maar over dat theedrinken, maar hoe vaak komt hij in Amsterdam? Een makkelijke karikatuur. En dat van iemand die nou niet direct middenin de samenleving staat; Wilders zit al decennialang op het Binnenhof.
-
Moet zeggen dat die Spekman prima uit zo'n woorden lijkt te komen. Relaxte, losse stijl. Misschien is het wel goed dat ie geen pak draagt..
- HansD
Het is idd opvallend dat de meeste mensen die schijnen te weten hoe slecht Amsterdam wel niet is er over het algemeen niet zelf wonen.
Amsterdam is geen PVV stad (die zijn allemaal naar Almere vertrokken
). 9% van de stemmen bij de laatste verkiezingen is niet echt opzienbarend http://vorige.nrc.nl/article2552508.ece en die kwamen voornamelijk uit noord. Dit afgezet tegen zo'n 35% inwoners van niet westerse afkomst (voordat we dat weer gaan krijgen).
Ze zullen wel allemaal PVDA stemmen om hun uitkering veilig te stellen
Amsterdam is geen PVV stad (die zijn allemaal naar Almere vertrokken

Ze zullen wel allemaal PVDA stemmen om hun uitkering veilig te stellen

- Arthur
- Auto: Nr.51
Man! Als ik die hoor moet ik gelijk aan Koppejan denken van het CDA

Ruben schreef:Moet zeggen dat die Spekman prima uit zo'n woorden lijkt te komen. Relaxte, losse stijl. Misschien is het wel goed dat ie geen pak draagt..
- KW
Dag Job, op zoek naar een nieuwe job

- Snipe
Dit is bíjna nog geestiger dan diepfriso-grap.KW schreef:Dag Job, op zoek naar een nieuwe job![]()