Da's gek inderdaad. Hoekanda?steve smith schreef:BPM bedrag op kenteken is €7k lager dan normaal. Ik hoop dat de koper Vaseline mee neemt. Mafkezen.
Vandaag een witte 1M gespot op de Overtoom in A'dam. Wat een heerlijk agressieve verschijning!
Da's gek inderdaad. Hoekanda?steve smith schreef:BPM bedrag op kenteken is €7k lager dan normaal. Ik hoop dat de koper Vaseline mee neemt. Mafkezen.
Dus daarom is de A50 nabij Veghel verzakt...Vond het al zo vreemd daarnet...met 3 man in de kar waarbij Macboy zeker de helft van het gewicht voor zijn rekening nam
Ja mee eens. Normaal zou ik de LFA of de 458 mooier gevonden hebben, maar in de outfit is de 911 echt pure porno. 458 ziet er niet uit in het geel....Ruben schreef:God, wat een pornobak is de GT3 RS toch. Schiet er meteen uit visueel.
Volgens mij bedoelt hij niet de roest op de schijven, maar eerder dit:dvh schreef:Ja, en een keer hard remmen en het is weer weg.
Downforce Hans schreef:Als jou auto een paar dagen buiten staat dan zit er ook roest op jou remmen.........echte remmen roesten namelijk .........
Ik begrijp dat je mij hier nu op af wil vangen maar ik heb het ook niet over de schijf en het oppervlak dat door de blokken geraakt wordt, beter lezen.romo schreef:Downforce Hans schreef:Als jou auto een paar dagen buiten staat dan zit er ook roest op jou remmen.........echte remmen roesten namelijk .........
"remnaaf" schrijf ik nog.....................anders stond er wel remschijf..............
Prima uitleg, maar al die AM die ik daar in Eindhoven heb gezien, die hadden het allemaal; roest dus, die karren daar is geen eens fatsoenlijk mee gereden, nog geen 10K km de meesten. Laat staan fatsoenlijk remmen.Downforce Hans schreef:Ik begrijp dat je mij hier nu op af wil vangen maar ik heb het ook niet over de schijf en het oppervlak dat door de blokken geraakt wordt, beter lezen.romo schreef:Downforce Hans schreef:Als jou auto een paar dagen buiten staat dan zit er ook roest op jou remmen.........echte remmen roesten namelijk .........
"remnaaf" schrijf ik nog.....................anders stond er wel remschijf..............
Die naaf is namelijk vaak van het zelfde materiaal als de schijf en zal daarom vaak bijna net zo heet worden als de schijf.
Mocht je een aluminium hart in je schijf hebben dan zal je daar geen last van hebben.
Het gelakte deel van de schijf(naaf) zal op den duur gaan verkleuren en meestal wordt het dan bruin door dat het enorm heet is geworden.
Op den duur zal de lak barsten en loslaten waarna het dan blanke materiaal roest zal gaan vertonen.
Als jij je auto ooit eens gaat gebruiken voor wat hij bedoeld is en de remmen misschien eens echt gaat belasten ( en dan bedoel ik niet die noodstop voor het rode verkeerslicht) dan zal het bij jou waarschijnlijk ook gebeuren.
Grtz,Hanz06
Downforce Hans schreef:Heeft nogal indruk gemaakt merk ik..............
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, Bjeffindividual, KoenM, Majestic-12 [Bot], Sidney en 2 gasten