leuk bommetjeSteven Nauta schreef:Was deze S3 met 365pk al langs gekomen? Erg gave complete auto die goed is opgebouwd lijkt het!
http://link.marktplaats.nl/496988134

leuk bommetjeSteven Nauta schreef:Was deze S3 met 365pk al langs gekomen? Erg gave complete auto die goed is opgebouwd lijkt het!
http://link.marktplaats.nl/496988134
Iets genuanceerder uitgelegd. Mijn ervaring is dat als een liefhebber op zoek naar een bepaald model laten we zeggen een E36. Dan gaat deze eerder voor een rijkelijk uitgeruste 328i dan voor een in mijn ogen normale 320i.Martin van der Zwaard schreef:Je hebt ook mensen die graag een 3-serie willen en geen 5-serie. Dus dat is onzin imho.Oof schreef:Misschien overbodig om te zeggen omdat jezelf ook in ''handel'' zit. Naar mijn ervaring gaan de liefhebbers die geld over hebben voor een oude auto dan eerder voor een bijzondere uitvoering als de ex 540i van Paskal en niet voor een 13 in dozijn 320i.
Het is niet alleen een centen kwestie natuurlijk. Je hebt allemaal wel een voorkeur voor een bepaald model. Ik rij ook geen 5-serie terwijl ik die wel had kunnen kopen voor het bedrag waar ik nu de E46 voor heb gekocht.
Het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.
En zo 13 in een dozijn is die 320i nou ook weer niet. Ga ze maar zoeken met die opties en in deze staat.
Kopen en emigreren naar Venezuela toch. Eerste Specsavers winkel, cheap brandstof EN offroaden.dvh schreef:ht
Wist niet dat ze inmiddels al zo 'goedkoop' waren..........
Erg gaaf...
Alleen 240,- mrb per maand X_X''
Helemaal met je eens, maar laat ze ajb staan.dvh schreef:Nah, moet ook gewoon hier lukken
Zo'n Vogue heb ik altijd erg mooi gevonden. Tegenwoordig zie je de Range Rover Sport vaak voorbij komen.
Gaaf, maar toch net even wat minder ( veul minder ) klasse dan een Vogue.
Auto is niet meer te koop.Paskal schreef:Omdat je een account moet hebben om op e34.nl te komen dus hier maar even een korte samenvatting van het verkoop-verhaal. Mijn ex-e39-540 touring met handgeschakelde 6-bak is te koop. Veel auto voor relatief weinig geld... Het is dat de benzine er met mijn 40.000 km per jaar wel heel hard doorheen gaat, maar anders zou ik serieus overwegen om hem terug te kopen. Wat een heerlijke wagen is dat!
En weg is ie.Martin van der Zwaard schreef:Het is maar net wat de gek er voor wil geven zeg ik altijd. Maar ik wacht rustig af.
Zaterdag komt er iemand kijken bij de auto dus we zien het wel.
Gebruikers op dit forum: vigilante en 1 gast