Brandstofprijs

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Martijn_bmw

Re: Brandstofprijs

Bericht door Martijn_bmw » 16 feb 2012, 15:26

Dennis Cavallino schreef:Op tijd tanken was slecht voor 't gemiddelde... plassen moest je maar ophouden en bestuurderswissel kostte teveel tijd.

Downtown Val-Thorens - Utrecht in 7 uur met een schijtdiesel die niet harder liep dan 218 op de teller.... en een stuk strak 50 km/u omdat er een KLPD Volvo naast ons reed, terwijl er heel groot de gemiddelde snelheid van 167 km/u midden op 't dashboard stond en we even ervoor met 200 km/u de bebouwde kom binnen kwamen vliegen. Aan 't eind van Maastricht deed de Volvo een stoplichtsprintje en won. eikels. :hot:
tja zoiets moet je een keer gedaan hebben he :kikker: 2 jaar terug Munchen-Baarn in 5 uur gedaan maar verder ga ik meestal toch relaxed op vakantie hoor en als ik moet pissen ga ik pissen en als de tank 3/4 leeg is ga ik tanken...

wbt de prijs het is echt niet normaal meer!! ik ben ook redelijk serieus in twijfel of ik niet voor een diesel moet gaan maarja de grote vraag is wat gaat er gebeuren met die prijs....

JP

Bericht door JP » 16 feb 2012, 16:56

Dennis Cavallino schreef:
Paskal schreef:Aparte taferelen daar in Franeker. Heb ook nooit begrepen dat mensen op de terugweg van hun vakantie in een rij van 20 auto's gaan staan bij een tankstation langs de snelweg in Luxemburg. Sta je 30 min in de rij om je een paar Euro te besparen terwijl je er net op de vakantie honderden hebt uitgegeven. Raar volk :nah:
Ooit een keer ook doorgereden daar met een Diesel omdat 't zo'n lange rij was. Maar daarna kom je tot vlak voor Luik amper een tankstation tegen. Dus op de laatste Dieseldampen dat station gehaald en toen konden we midden in de nacht alleen met creditcard betalen. Gelukkig hadden we die. Sindsdien kies ik wel voor die rij in Luxemburg.
Luxemburg --> Luik, waarom niet langs Martelange. Liggen meer dan 10 tankstations binnen 1.2km.

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 16 feb 2012, 20:36

Dennis Cavallino schreef:Ik gebruik de app Jip om te zien waar dichtsbijzijnde tankstations zijn (wel handig met 4.0i liter op LPG), daar staan ook meteen de prijzen bij.

Aangezien LPG procentueel zo extreem verschilt per pomp is het een erg handige app. Soms zit er net ergens in één of ander gehucht langs de route die je rijdt een pomp die 20% goedkoper is.
Ook voor de Android? Ik kan hem niet vinden.

Hans

Bericht door Hans » 16 feb 2012, 22:11

En hoe up to date zijn die app's? Ik krijg soms wel eens klanten en die hebben een prijs van 3 weken geleden. Brandstof prijzen veranderen zo'n 100-120 keer per jaar en dan heb ik het nog niet eens over de onderlinge prijsverschillen van de stations dus zo'n app moet wel vaak bijgewerkt worden.

Joy

Bericht door Joy » 18 feb 2012, 11:06

In het kader van een nieuwe recordprijs voor benzine:

Afbeelding

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 18 feb 2012, 11:09

:mrgreen:

Joop

Bericht door Joop » 18 feb 2012, 16:40

...haha... Zie je wel: er is niets veranderd...

Plaats reactie