Dan moet je maar een keer langs komen en de auto bekijken.Marc RS4 schreef:Net als die GT3 van 2000 met 32.000km erop die in rotterdam te koop staat...
Aaardig aan de prijs..

Dan moet je maar een keer langs komen en de auto bekijken.Marc RS4 schreef:Net als die GT3 van 2000 met 32.000km erop die in rotterdam te koop staat...
Aaardig aan de prijs..
De eigenaar heeft goede hoop, getuige zijn advertentie op autoscout24. De verhaal over de registratie kosten heeft trouwens te maken met de NoVA, de Oostenrijkse BPM / CO2 heffing. Wel jammer dat hij niet de moeite heeft genomen om de DSC om te bouwen. Zou wel eens niet goed kunnen werken zo...Zur Verstzeigerung steht mein
ORIGINALER BMW E46 M3 CSL
Bj.04/2004
Kilometerstand 82000.
Serviceheft Vollständig .
Der CSL stammt ursprünglich aus ENGLAND und war daher auch mal ein Rechtslenker !
Er wurde von mir selbst , mit Zusammenarbeit von BMW Fachpersonal komplett auf Linkslenker umgebaut ! Es wurde diverse teile getauscht wie z.b.
* Scheinwerfer
* Motorhaubenschloss,
* Servoleitungen
* Bremsleitungen
* Lenkgetriebe
* Teile vom Lenkgestänge,
* Scheibenwischermotor samt Anbauteile und Verkleidungen,
* Windschutzscheibe,
* Spiegeln,
* Mittelkonsole samt Handbremse,
* Komplettes Armaturenbrett,
* Träger unterm Brett,
* Schlösser samt Drehfallen,
* Motorhauben und Heckdeckel öffner,
* Bremspedal,usw.
WIRKLICH Alles und das ORIGINAL ! Der Wagen steht jetzt einwandfrei da und ist technisch in sehr gutem zustand !!
Die Fahrzeugpapiere sind noch nicht umgeschrieben und daher noch Englische Papiere, das aber kein Problem ist und nach dem Verkauf auch ich noch erledigen werde bzw. wenn das Auto in Österreich bleibt ! Wenn es nach Deutschland oder in ein anderes Land verkauft werden sollte, werden vom erzielten Verkaufpreis 5000,-€uro abgezogen bzw. sind 5000,-€uro weniger zu bezahlen, da sich dann der Käufer die Papiere selbst umschreiben muß, NUR IN ÖSTERREICH MACHE ICH ES und da ist es im erzeilten verkaufspreis inbegriffen!
Beispielrechnung bei Käufer ausserhalb Österreichs:
Erziehlter auktion 48.965,-€uro
Zahlbarer Betrag 43.965,-€uro
Behalte mir das Recht vor den BMW E46 M3 CSL ausserhalb von Ebay zuverkaufen bzw. anderwertig auch anzubieten
Martin van der Zwaard schreef:Dan moet je maar een keer langs komen en de auto bekijken.Marc RS4 schreef:Net als die GT3 van 2000 met 32.000km erop die in rotterdam te koop staat...
Aaardig aan de prijs..
Hij mag nu voor 37.250 per Sofortkauf weg...B46 schreef:Nou ja, als de prijs er naar is dan zal het best te verkopen zijn. (...) Die prijs van autoscout is iig te hoog, tussen de 30 en 35 kan het wel intressant worden, maar de minimumprijs op ebay zal wel hoger zijn als dat.
Nu afgeprijsd naar 33 mille...FreudeamFahren schreef:Hij mag nu voor 37.250 per Sofortkauf weg...B46 schreef:Nou ja, als de prijs er naar is dan zal het best te verkopen zijn. (...) Die prijs van autoscout is iig te hoog, tussen de 30 en 35 kan het wel intressant worden, maar de minimumprijs op ebay zal wel hoger zijn als dat.
RVV schreef:Denk niet dat het zo gaat werken.... Van 50k naar 60k... Als particulier is zo'n auto ook bijna niet te slijten.
Je was mij voor Fabian. Buiten dat het praktisch gezien een transactie is waar oplettendheid geboden is zie ik het probleem niet. Ofwel een auto zonder garantie kopen bij de dealer of bij een particulier, wat is het verschil? Dat de auto een prijsstijging heeft ondergaan........tsja, dat is inherent aan de CSL markt momenteel. Aanbod van pak hem beet 2 jaar terug is totaal niet te vergelijken met nu en de prijzen zijn gestegen, dus proberen kan altijd.Fabian schreef:RVV schreef:Denk niet dat het zo gaat werken.... Van 50k naar 60k... Als particulier is zo'n auto ook bijna niet te slijten.
De prijs is 1, maar waarom niet te slijten als particulier? Lijkt me juist totaal geen probleem.
Tja........liefhebbersauto zonder circuitervaring...
Gebruikers op dit forum: EvdP, Fabian, Google [Bot], Martijn M, MartijnGizmo, matthyssie en 6 gasten