Interieur;
Nu is Audi bezig met de laatste testen aan de A3.
Nu is de vernieuwde BMW 1-serie al zo'n knapperd, maar zullen zij concurrentie krijgen van deze nieuwe (want-we-mogen-het-geen-facelift-noemen) A3 ?
Juist dat type zat qua dashboard en interieur heel slecht in elkaar, net als bij de golf V.Macboy schreef:Mee eens EG. Die A3 was om verliefd op te worden ! Maar vooral dat interieur was echt subliem gestyled met die roosters en die rondingen en die draaiknoppen van de airco... echt geniaal was dat ...
En deze nieuwe de console wel in orde maar de rest van de dash half niet zo mooi als de A3 destijds
Wablief?PD power schreef:Juist dat type zat qua dashboard en interieur heel slecht in elkaar, net als bij de golf V.Macboy schreef:Mee eens EG. Die A3 was om verliefd op te worden ! Maar vooral dat interieur was echt subliem gestyled met die roosters en die rondingen en die draaiknoppen van de airco... echt geniaal was dat ...
En deze nieuwe de console wel in orde maar de rest van de dash half niet zo mooi als de A3 destijds
De golf VI zit veel beter in elkaar, dat zal voor de nieuwe A3 ook weer gelden.
Ik ben helemaal A3 minded, echter dan wel de serie tot 2003. Daarna werden ze wel mooi, echter de kwaliteit werd werkelijk tenenkrommend. Pak alleen de deurklink van een A3 die ong. 40k gelopen heeft, deze klingelt nog net niet na. Afwerking en gebruikte materialen zijn niet des Audi´s...Macboy schreef:Inderdaad onzin. Build quality bij de A3 was bizar goed.
Waar heb je dat wijs laten maken, net was hierboven aangeeft, golf V platform was gewoon meuk, dus ook de A3, de skoda octavia was daar eigenlijke een positieve uitzondering op, de passat 3c is ook zeer matig , terwijl ik een VAG liefhebber ben.Macboy schreef:Inderdaad onzin. Build quality bij de A3 was bizar goed.
Mark Nauta schreef:
Hé, een A6, oh nee een A5, oh nee een A4, oh nee het is een A3.....
Het is toch echt te zot, die eenheidsworst.
allen schreef:Grappig, want het eerste wat in mij opkomt als ik de foto zo zie is een A3. kan er geen ander model van maken. Volgens mij zijn de door jou genoemde modellen een klap langer dan de auto die je op de foto ziet.
Duidelijk en direct zien? Ja, bij de A3 zie je het aan de carroserievorm. De A5 heeft nog een mooie coupelijn en herken je ook wel. A7 heeft zo'n typische kont en kan ik ook herkennen.allen schreef:
Toch zal de echte Audifanaat wel direct zien dat we onder boven naar onderen te maken hebben met een A5, A6, A4 en A3.
Gebruikers op dit forum: Marcelvv, matthyssie, RJK en 5 gasten