Mooie pics. Prima verhaal Joop. Topkar die van Rico.
Normaal probeer ik de omgeving een beetje uit het hoofd te leren, voordat ik een proefrit maak, nu was dit er een beetje bij in geschoten. Onder aan de snelweg (A7) dacht ik in eerste instantie: "ik rij nog even langs het kanaal op, voordat ik 'm terugbreng", voordat ik er erg in had heb ik de bocht naar rechts maar gevolgd. Ik kan me wel goed voorstellen dat je je hier prima kunt uitleven wanneer het rustig is,Robin schreef:LOL die foto van Joop op groene platen is ons bekende stuk in Noord. Hoe kwam jij daar verzeild als Non Heerenvener?![]()
Mooie pics. Prima verhaal Joop. Topkar die van Rico.
Wat is mooi, ja relatief begrip (werkend op een architectenbureau kan ik daar zeker over mee praten). Met de Ferrari die binnen stond heb ik ook helemaal niets, heb liever een Porsche en houd daarmee nog flink wat knaken in de zak voor een fun-auto voor alle dag naast de PorscheAndre schreef:Dat is smaak hans. Ik vindt een 1 serie dus wel mooi gelijnd. Ik zou persoonlijk nooit een Z06 kopen. Maar een 2e hands GT3.
Qua power heb ik liever een M3. Maar is weinig te gebruiken in Flitsland.
Maar Qua bochten ridder en dagelijks gebruik heb ik liever de 130i msport.
Het verhaal van germancarfans kan ik niet helemaal begrijpen. 130i naar 330i. Mijn vader heeft een 330i en die wil ik voor geen goud ruilen met mijn 130i. Die rijdt echt lang niet zo sportief als de einser. Ik kan het weten, want ik kan elke dag de 330i meenemen als ik dat wil. Voor pa 62 jaar een mooie zakelijke auto. Maar mijn haren gaan recht op de kop staan als ik in de 130i stuur en daar gaat mij om. BMW heeft niet voor niks een Cup klasse gemaakt van deze bochtenridder.
Joop als je een goeie deal zou kunnen doen doe het je krijgt er geen spijt van. Auto is 100 procent schade vrij. En rico rijdt als een oud wijf:) De 130i msport moet dus nog ingereden worden:)
Ik heb niet zoveel met Japanse auto's, 350Z ziet er aardig uit, maar iets in mij kan er niet over uit dat daar dezelfde motor in ligt als in Renault EspaceNandor schreef:130I vs E46 M3 is niet zo erg moeilijk hoor
Heerlijke auto, prijs ligt moeilijk, wat je ervoor terugkrijgt is echter een boel, genoeg voor mij.
Misschien dat de 350Z een optie is? Lijkt me ook een heerlijke auto en een concurrent voor de 130.
N.
Ze bijten elkaar niet zo te zien:Andre schreef: ...
Rico koopt hem straks wel terug heeft ie 2 toppers.
Moet geen probleem zijn lijkt mij. Ze staan bij de Beier wel buiten, dus remschijven kunnen wat gaan roesten, maar als er regelmatig een rit mee gemaakt wordt is dit geen probleem.Rebel schreef:Als een auto lang stil staat, half jaar of nog langer, heeft dit dan nog invloed op diverse onderdelen ?
Het dringt bij mij meestal pas door als ik weer thuis ben wat ik nou daadwerkelijk gekocht heb, dit keer heb ik de verleiding kunnen weerstaan (of dat achteraf nou slim is of niet is een goede vraag).Andre schreef:Maar rico als het op auto aankopen aankomt dan kopen we met het autohart slim of niet.
@Rico: Zit nog eens te denken, nu ik dit teruglees. Deze auto staat al een jaar te koop?? Dan ga ik me nu afvragen, waarom deze mij niet opgevallen is destijds toen ik deze coupe kocht. Als dit april 2006 was geweest dan was dit (ondanks de toch lekker 3er coupe) zeker geen slimme aankoop en heb ik toch weer te snel gehandeldJoop schreef:Het dringt bij mij meestal pas door als ik weer thuis ben wat ik nou daadwerkelijk gekocht heb, dit keer heb ik de verleiding kunnen weerstaan (of dat achteraf nou slim is of niet is een goede vraag).Andre schreef:Maar rico als het op auto aankopen aankomt dan kopen we met het autohart slim of niet.
De aanschaf van mijn huidige auto leek wel of ik een zak chips kocht, bij elkaar denk hooguit 15 tot 20 minuten geduurd incl. proefrit.
Nieuwe 335i touring met sportpakket en chippie?Rico v Velzen schreef:mijn ex heeft bijna het hele jaar in de showroom gestaan. Ikzelf zet mezelf ook nog steeds in de wacht.
130i blijft super, maar is een funcar, en die heb ik al, 1 is genoeg. Zodra ik in de M3 rij taan ik ook absoluut niet naar de 130i. Pas als ik in de touring rij, dan denk ik dat kan beter. Maar hoeft ook niet hetzelfde te zijn. Zolas ik al eerder schreef, het is te verwend 2 van dit soort auto's.
Ik ben er gewoon nog niet uit, dus blijf ik voorlopig gewoon nog in de touring rijden. Dat is praktisch gezien nog steeds het slimst.
Joop mischien omdat die auto toen 45K koste?Joop schreef:@Rico: Zit nog eens te denken, nu ik dit teruglees. Deze auto staat al een jaar te koop?? Dan ga ik me nu afvragen, waarom deze mij niet opgevallen is destijds toen ik deze coupe kocht. Als dit april 2006 was geweest dan was dit (ondanks de toch lekker 3er coupe) zeker geen slimme aankoop en heb ik toch weer te snel gehandeldJoop schreef:Het dringt bij mij meestal pas door als ik weer thuis ben wat ik nou daadwerkelijk gekocht heb, dit keer heb ik de verleiding kunnen weerstaan (of dat achteraf nou slim is of niet is een goede vraag).Andre schreef:Maar rico als het op auto aankopen aankomt dan kopen we met het autohart slim of niet.
De aanschaf van mijn huidige auto leek wel of ik een zak chips kocht, bij elkaar denk hooguit 15 tot 20 minuten geduurd incl. proefrit.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 6 gasten