Driving fun. Gokart met kenteken!
- kitcarcollection
Driving fun. Gokart met kenteken!
Dit is pas driving fun!
Mijn Gokart met kentekenregistratie.
Staat nu in mn bedrijfsvoorraad dus even met handelaarsplaten wat getest.
Hij loopt 80km/u en heeft europeesche typegoedkeuring.
Mag zelfs de snelweg op, heeft gordels, verlichting en een achteruit..
Over de veiligheid maar even geen discussie voeren maar voor de wet is het een auto, rijbewijs B.
Veel te koud nu en je hebt er verder weinig aan maar heb er echt lol mee, nog meer dan met de kitcars. Op een droge weg is het echt spektakulair zeker als je 80 rijdt.
Mijn Gokart met kentekenregistratie.
Staat nu in mn bedrijfsvoorraad dus even met handelaarsplaten wat getest.
Hij loopt 80km/u en heeft europeesche typegoedkeuring.
Mag zelfs de snelweg op, heeft gordels, verlichting en een achteruit..
Over de veiligheid maar even geen discussie voeren maar voor de wet is het een auto, rijbewijs B.
Veel te koud nu en je hebt er verder weinig aan maar heb er echt lol mee, nog meer dan met de kitcars. Op een droge weg is het echt spektakulair zeker als je 80 rijdt.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Re: Driving fun. Gokart met kenteken!
Geweldig
Dat wordt deze lente flink wat keren de politie uitleggen hoe het zit.

Dat wordt deze lente flink wat keren de politie uitleggen hoe het zit.
- Snipe
- kitcarcollection
Gaillard is inderdaad geweldig.
Nog leuker als het legaal kan natuurlijk.
Ik gooi overigens niet met bananen als ik rondrijd en rijd ook niet naar binnen bij de groenteafdeling bij de supermarkt
Nog leuker als het legaal kan natuurlijk.
Ik gooi overigens niet met bananen als ik rondrijd en rijd ook niet naar binnen bij de groenteafdeling bij de supermarkt
- Snipe
Goed om te wetenkitcarcollection schreef:Ik gooi overigens niet met bananen als ik rondrijd en rijd ook niet naar binnen bij de groenteafdeling bij de supermarkt

-
80 maar? je hebt toch ook van die kartjes die 180 lopen etc? of zijn die motoren niet goed te keuren ofzo? dan kan je er teminste ook nog mee op de snelweg.
wat loopt het ongeveer kwa gebruik? dat is natuurlijk wel erg belangrijk in nederland!
wat loopt het ongeveer kwa gebruik? dat is natuurlijk wel erg belangrijk in nederland!

- Dennis Cavallino
Dat kan nu ook en als 't regent kun je mooi ONDER een vrachtwagentrailer rijden zonder dat je nat wordt.Jeroen K. schreef:80 maar? je hebt toch ook van die kartjes die 180 lopen etc? of zijn die motoren niet goed te keuren ofzo? dan kan je er teminste ook nog mee op de snelweg.

-
Bij ons in de buurt rijdt er ook zo iets, maar die is nog een slag groter en je kunt er met z'n tweeën naast elkaar zitten. De eerste keer wist ik niet wat ik zag,
ik denk ook dat die nog wat harder kan, maar ook met zo'n spoiler achterop en kenteken.
MVG Dennis
ik denk ook dat die nog wat harder kan, maar ook met zo'n spoiler achterop en kenteken.
MVG Dennis
- kitcarcollection
dit soort voertuigen (driewielig categorie L7e) mogen niet meer dan 15KW motoren hebben voor de wet anders val je in een andere voertuigcategorie (M1) met veel strengere eisen zoals voor gewone personenauto's.
bij L7e voertuigen mag je kiezen voor helm of gordel dragen, je hebt geen apk plicht.
Ook betaal je geen slurptax en dergelijke. Het is vergelijkbaar met motorfietswetgeving maar dan voor rijbewijs B
De kart is er enkel in 1zitter. Er zijn wel veel andere buggy's/quads in dezelfde categorie waar je ook met 2 man in kan maar dit is echt de leukste variant vind ik voor op de weg.
Ik heb nu ook de 4takt versie, die loopt wel over de 90, heeft 13,6 pk
http://www.kitcarcollection.com/used-ca ... erkart.php
Er zijn ook opvoersetjes natuurlijk, maar ja dat mag niet he.......
bij L7e voertuigen mag je kiezen voor helm of gordel dragen, je hebt geen apk plicht.
Ook betaal je geen slurptax en dergelijke. Het is vergelijkbaar met motorfietswetgeving maar dan voor rijbewijs B
De kart is er enkel in 1zitter. Er zijn wel veel andere buggy's/quads in dezelfde categorie waar je ook met 2 man in kan maar dit is echt de leukste variant vind ik voor op de weg.
Ik heb nu ook de 4takt versie, die loopt wel over de 90, heeft 13,6 pk
http://www.kitcarcollection.com/used-ca ... erkart.php
Er zijn ook opvoersetjes natuurlijk, maar ja dat mag niet he.......
- 911-lover
Is al een dikke 10 jaar wettig (ook via in Brussel goedgekeurde EU normen terwijl je het in België kan vergeten) in Duitsland .
Toen was er ook een reportage over op Sat1
Niemand was er gelukkig mee .
Ze zijn ook met verborgen Camera naar de Polizei en TüV geweest en hebben er testritten mee gedaan .
Iedereen met een beetje logisch en gezond verstand kan invullen wat zulks een voertuig rijden betekend voor jezelf in het verkeer .
Toen was er ook een reportage over op Sat1
Niemand was er gelukkig mee .
Ze zijn ook met verborgen Camera naar de Polizei en TüV geweest en hebben er testritten mee gedaan .
Iedereen met een beetje logisch en gezond verstand kan invullen wat zulks een voertuig rijden betekend voor jezelf in het verkeer .
- duifjes.com
Humor! zag er een tijdje terug 1tje in Leeuwarden rijden door het centrum....toch best een raar gezicht