Alleen over....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
RVV

Alleen over....

Bericht door RVV » 08 feb 2012, 11:11

Damn wat een impact zeg. 2 complete families ontwricht, en eentje zelfs weggevaagd. Arme vader...

Drama Zoetermeers gezin nog groter

3
08 feb. 2012, 09:02De 41-jarige moeder en de 21-jarige dochter van het Zoetermeerse gezin Polane, die betrokken waren bij het ongeluk op de A35 bij Bornerbroek, zijn alsnog overleden aan hun verwondingen.
Een familielid bevestigt aan Omroep West dat moeder Jane en dochter Charmaine de strijd hebben verloren.

De twee broertjes van het gezin van 7 en 8 jaar, Nicky en Mikey, overleden zondag ter plekke op de plaats van het ongeluk. Alleen vader Cor overleefde het ongeluk, hij is lichtgewond.

Twee auto's kwamen in het ijskoude water terecht na een botsing. In de andere auto zaten een meisje van 8 en haar 40-jarige vader uit Deventer. Ook zij overleefden het ongeluk niet.

Bron Telegraaf

Joy

Re: Alleen over....

Bericht door Joy » 08 feb 2012, 11:15

Tja, zie dan nog maar eens wat van het leven te maken. Ik geef het je te doen. Ik hoop dat zo een man een goede achterban heeft om hem op te vangen. De nabestaanden van de andere familie evenzo.

GTRene

Bericht door GTRene » 08 feb 2012, 11:21

hoorde het idd net ook hier bij Almelo, botsten op elkaar op de A35 doch vroeg me dan af hoe? A35 is snelweg zal het met inhalen zijn gebeurd of achterop geknald door gladheid oid?
wel triest idd pfff dat zijn ineens wel heel veel doden...en brrr wat een nare dood zal dat zijn geweest in dat koude water, zal denk snachts gebeurd zijn lijkt me met weinig verkeer en te lang in het koude water?
R.I.P. en ja pff voor die ene over gebleven man...moeilijk.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 08 feb 2012, 11:28

Heftig! moet er niet aan denken!

GTRene

Bericht door GTRene » 08 feb 2012, 11:33

hier foto's van de locatie...bij afslag almelo zuid in de buurt maar aan de kant v richting hengelo/borne

http://www.tctubantia.nl/regio/10411387 ... ieskou.ece

is dus op een recht stuk snelweg van Almelo naar Hengelo bij Almelo nog...omgekomen door vrieskou, zie ook brandweer hakken in het dikke ijs...samenloop van ongelukkige omstandigheden zo te zien.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 08 feb 2012, 11:35

Joy schreef:Tja, zie dan nog maar eens wat van het leven te maken. Ik geef het je te doen. Ik hoop dat zo een man een goede achterban heeft om hem op te vangen. De nabestaanden van de andere familie evenzo.
+1.. Inderdaad.. Wat heftig zeg!

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 08 feb 2012, 11:36

Erg triest

@René: de weg versmalt daar van 3 naar 2 rijstroken, las ik.

Misschien off topic, maar het verbaast mij niet echt en wellicht is dat ook hier 't geval:
Afgelopen week heb ik al heel veel wielsporen gezien op plekken waar geen weg is. Alsof heel veel mensen gewoon denken te rijden op de weg, terwijl ze over gras/taper/busbaan/vluchtstrook rijden.

Net als dat mensen nu gewoon tegen stoepjes oprijden, omdat ze geen verschil/ overgang zien.

Ook zag ik iemand die gewoon (onbewust) alle invoegpijlen boven de weg negeerde en zich van geen kwaad bewust was toen ze 300 meter te vroeg invoegde. Vol over de sneeuw (met eronder geen asfalt).

JP

Bericht door JP » 08 feb 2012, 11:40

Nog steeds onbegrijpelijk dat er snelwegen in Nederland zijn waar géén vangrails langs staan.

Fernando

Bericht door Fernando » 08 feb 2012, 11:41

Bijna niet voor te stellen dat iemand hier overeen kan komen, je vrouw, dochter en twee zoontjes weggevaagd en dan alleen achter blijven. Brrrrr....

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 08 feb 2012, 11:43

Dennis Cavallino schreef: Misschien off topic, maar het verbaast mij niet echt en wellicht is dat ook hier 't geval:
Afgelopen week heb ik al heel veel wielsporen gezien op plekken waar geen weg is. Alsof heel veel mensen gewoon denken te rijden op de weg, terwijl ze over gras/taper/busbaan/vluchtstrook rijden.

Net als dat mensen nu gewoon tegen stoepjes oprijden, omdat ze geen verschil/ overgang zien.

Ook zag ik iemand die gewoon (onbewust) alle invoegpijlen boven de weg negeerde en zich van geen kwaad bewust was toen ze 300 meter te vroeg invoegde. Vol over de sneeuw (met eronder geen asfalt).
Helemaal mee eens. Zie het hier ook vaak genoeg gebeuren. Nederland is wat dat betreft niet opgezet voor sneeuw. Ook is niemand hier aan sneeuw gewend. Er valt een klein laagje sneeuw en mensen weten gelijk niet meer wat ze moeten doen. Ik was in Flagstaff, Arizona en toen daar ruim 60/70 cm sneeuw viel begonnen de mensen zich pas anders te gedragen op de weg.. Maar goed, die hebben dan ook elk jaar die hoeveelheden sneeuw. Wij in Nederland zijn er totaal niet op bedacht..

GTRene

Bericht door GTRene » 08 feb 2012, 11:48

klopt Dennis, tis een heel breed stuk weg daar en loopt iets naar beneden...je rijd er de weg vanuit Almelo op, dan kom je dus even op 3 banen (de baan erbij van het opkomen wordt doorgetrokken) dan een paar honderd meter verder gaat het weer naar 2 maar alles echt heel ruim en breed...(staat nog niet op google maps)
maja daarnaast dus dat water wat daar is aangelegd (alles vrij nieuw daar) zonder vangrail...doch wel breed stuk grond, maja je mag daar 120 en kan ook zat doch als je dan botst zeg met nog iets hogere snelheid wat daar makkelijk kan...ja dan schuif je met de vrieskou ver door met deze trage gevolgen (samenloop van).

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 08 feb 2012, 11:54

Ja dan ben je volkomen kansloos inderdaad. Misschien dat winterbanden iets kunnen redden, maar ook dan zul je doorglijden. Net als op een circuit als je opeens op nat gras terechtkomt, zoals op Assen weleens gebeurt... dan lijkt 't wel of er geen eind komt aan je remweg.

Luco

Bericht door Luco » 08 feb 2012, 13:06

Joy schreef:Tja, zie dan nog maar eens wat van het leven te maken. Ik geef het je te doen. Ik hoop dat zo een man een goede achterban heeft om hem op te vangen. De nabestaanden van de andere familie evenzo.

De man die alleen overblijft is een goede vriend van bekenden van een ander forum, die gaan hun uiterste best doen, maar de impact is zeer heftig.

M@rcel

Bericht door M@rcel » 08 feb 2012, 19:00

Ik denk dat je mij in het gesticht op kan zoeken.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 08 feb 2012, 19:45

Je reinste HORROR.....................

tomgtr

Bericht door tomgtr » 08 feb 2012, 20:36

Las het ook vandaag in de krant. Echt, wordt totaal niet goed bij de gedachte. Echt heel erg. Natuurlijk staan de kranten dagelijks vol vreselijke verhalen. Maar dit is zo dichtbij, dit kan je niet anders dan op jezelf reflecteren. Zou niet weten hoe ik hier overheen zou komen. Tijd heelt alle wonden zeggen ze maar zal toch verschrikkelijk lang duren voordat ook maar iets in het leven leuk lijkt na zoiets. Echt, word er totaal koud van.

FrankS

Bericht door FrankS » 08 feb 2012, 20:38

Vreselijk. Na 2 autoongelukken buiten onze schuld in ons gezin met teveel gewonden en zelfs een dode kan ik eigenlijk alleen maar zeggen dat we van ontzettend veel geluk mogen spreken :)

tomgtr

Bericht door tomgtr » 08 feb 2012, 20:58

FrankS schreef:Vreselijk. Na 2 autoongelukken buiten onze schuld in ons gezin met teveel gewonden en zelfs een dode kan ik eigenlijk alleen maar zeggen dat we van ontzettend veel geluk mogen spreken :)
Tja erg om te horen, getuigt van de innerlijke kracht van mensen dat je ondanks dat je dat hebt meegemaakt uiteindelijk zo ver bent om dat nog geluk te kunnen noemen (vergeleken met de tragedie van dit topic).

Plaats reactie