Stéphane schreef:Gijs. schreef:Je zou eens op Rallye.nl kunnen kijken. Hangt er ook vanaf wat je wil; een S1 of S2?
Je kan best proberen te kijken, maar ik heb me geprobeerd te registreren zonder Rallye en blijkbaar laat de admin je dan niet toe op het forum. Heb me geprobeerd te registreren maar kreeg een melding dat mijn account verwijderd was van het forum.
Beetje lastig om dan te kijken voor 2e hands auto's daar op het forum. Beetje jammer

Had je je wel met volledige naam geregistreerd? Voor- en achternaam? Dat is in ieder geval een vereiste.
Voor bepaalde delen van het forum is inderdaad aparte toestemming van de forumleiding nodig (dan krijg je de status 'coureur'). De vereisten hiervoor zijn als volgt:
- Je moet een voorsteltopic gestart zijn
- Je moet in het bezit zijn van een Rallye. Alleen in zeer uitzonderlijke gevallen wordt hiervan afgeweken
- Je moet betrouwbaar (en gezellig) overkomen. Dit houdt wel in dat je toch wel een aantal posts gemaakt moet hebben.
- Na 6 maanden inactiviteit (niet ingelogd zijn geweest) vervalt de coureurstatus. Indien men weer opnieuw coureur wilt worden, zal men dit opnieuw aan moeten vragen!
Naar mijn weten heb je echter voor het deel waar auto's aangeboden worden geen speciale toestemming nodig.