DF Nieuwjaarsmeeting 05-02 @ Kartbaan Heerenveen
-
Re: DF Nieuwjaarsmeeting 05-02 @ Kartbaan Heerenveen
Hahaha Rico. Tom moet nu ook paardenstaart.
- Robin Hartog
Komen er ook nog andere foto's dan foto's van rondetijdenlijstjes?
Klinkt wel als een gezellige dag

Klinkt wel als een gezellige dag

- Tristan
Was erg gezellig. 2 ronden kunnen karten en proberen die Hemmes eens bij te houden. Ouderwets gelachen, sterke verhalen en hoop lol.
Andre, bedankt voor de gastvrijheid en de Chinees!
Terugweg samen met Leen terug gereden. Wat klinkt die 1M lekker met die Akropofiets!
Andre, bedankt voor de gastvrijheid en de Chinees!
Terugweg samen met Leen terug gereden. Wat klinkt die 1M lekker met die Akropofiets!

-
OnlineFabian
Was gezellig inderdaad! Maar weinig mensen gesproken eigenlijk, vooral bij Joost, Elmar en de Turbofries gehangen. Het was reuze gezellig.
De weg was goed te rijden gelukkig, precies 1,5 uur duurde de terugweg naar Breda. Keurig binnen de +50 limiet gebleven en daardoor nog op tijd thuis voor het geplande etentje
Was ergens wel jammer, want is had wel zin in de Chinees gehad!
Ik had op een gegeven moment wel ergens op een bruggetje op de A27 een, gedurende een seconde of 3, knipperend DSC lampje bij 170 km/h. Toch nog wat DF gehad toen
De weg was goed te rijden gelukkig, precies 1,5 uur duurde de terugweg naar Breda. Keurig binnen de +50 limiet gebleven en daardoor nog op tijd thuis voor het geplande etentje

Ik had op een gegeven moment wel ergens op een bruggetje op de A27 een, gedurende een seconde of 3, knipperend DSC lampje bij 170 km/h. Toch nog wat DF gehad toen

- Geert.
Ben ik toch nog even geweest
! heb ik nog iemand aangestoken?
Was zeker weer erg gezellig!!
@ André, bedankt voor de gastvrijheid en de bonnetjes
En wat is zo'n 1M toch prachtig !

Was zeker weer erg gezellig!!
@ André, bedankt voor de gastvrijheid en de bonnetjes

En wat is zo'n 1M toch prachtig !
- Elmar
Gewoon veel te laat in de gaten gehad dat je tegenwoordig een golf gtd moet hebben.RVV schreef: er zijn soms van die momenten dat je bijna van je kruk valt.. bijv. toen ik hoorde dat Elmar in een kappersmobiel aan was gekomen![]()
Als een volleerd snorder zag je Macboy de hele middag mensen rondrijden rondom de kartbaan en het meest vreemde daarvan, ze zagen er nog voldaan uit ook.

Ow en Rico, wel een kappersauto MET sportstoelen. :shakeit:
- turbofries
Als een Z4 een kappersauto is wat is die Scorpio van mij dan? Slagers wagen? Kan ik wel mee leven..
Zwarte van pony is wel classy . Ik heb Elmar er niet in zien zitten, maar als Joost er bij in zit zal het wel weer hysteria zijn.
Van wie was die grijze Z4 dan? Die reed rond 5 uur weg en ik vond die kont van dat ding toch wel top!
Zwarte van pony is wel classy . Ik heb Elmar er niet in zien zitten, maar als Joost er bij in zit zal het wel weer hysteria zijn.
Van wie was die grijze Z4 dan? Die reed rond 5 uur weg en ik vond die kont van dat ding toch wel top!
-
Beatrix wagen. 

- Hielke
Alhoewel ik er af en toe even tussenuit moest, heb ik natuurlijk wel ruimschots de tijd genomen om Macboys GTD aan de tand te voelen. Even vergiste ik me in het acceleratievermogen van deze heerlijke allrounder (nee, hij gaat toch niet zoals een 1M), maar voor de rest dikke prima. Hele goede keuze voor een VAG fapper
Voor de rest erg gezellig. Veel leuke gesprekken met mensen gehad die ik helemaal niet bij naam ken. De vele snelle karters onder de DF-ers vond ik een grote verrassing. "Cracks" als Joost, Elmar en Leen lieten het wijzelijk afweten. Zoveel kartgeweld van de jonge gasten had hun ego weinig goeds gedaan.

Voor de rest erg gezellig. Veel leuke gesprekken met mensen gehad die ik helemaal niet bij naam ken. De vele snelle karters onder de DF-ers vond ik een grote verrassing. "Cracks" als Joost, Elmar en Leen lieten het wijzelijk afweten. Zoveel kartgeweld van de jonge gasten had hun ego weinig goeds gedaan.
- RVV
turbofries schreef:Als een Z4 een kappersauto is wat is die Scorpio van mij dan? Slagers wagen? Kan ik wel mee leven..
Van mij

- turbofries
Kijk hebben we een koppie bij de kappersauto. Jij zal wel niet zo vaak bij de kapper komen zeker 

- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Ik vond m wel een beetje laag op z'n wielen staan. Of was ie een stukje in de sneeuw weggezakt?RVV schreef:turbofries schreef: Van wie was die grijze Z4 dan? Die reed rond 5 uur weg en ik vond die kont van dat ding toch wel top!
Van mij
:drieling: