Veronica Maart Automaand trailer

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Rein

Veronica Maart Automaand trailer

Bericht door Rein » 17 mar 2007, 13:11

Veronica Maart Automaand trailer is duidelijk gekopieerd van Star van BMW films maar wel leuk om te zien :)

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 17 mar 2007, 14:26

Net of die van BMW zo origineel is, dit thema is al zoooo oud.

MAAR WEL SUPERGAAF! :twisted:

Heel herkenbaar ook*. :)

Ik heb daar op die Willemsbrug echt heel wat drifts neergelegd toen ik daar om de hoek woonde en zou daar dolgraag voor tv/film wat opnames hebben meegemaakt (zelf rijdend). Echt cool.

<off topic>

*Laatst moest ik even een aantal dossiers afleveren bij een concurrent van ons. Echt enorme eikels die daar werken. Van mijn collega moest ik de baas op zijn bek slaan. Maar ik zei: ik maak wel een mooie burnout.

Kom ik daar aan is er een heftig ongeluk voor de deur gebeurd, kon ik hun parkeerterrein niet op, omdat alles in dat straatje is afgezet. Dus ik parkeer op de stoep, in het zicht van de politie. Geef binnen mijn dossiers af en moest een U turn maken (4 baans weg, 2 rijrichtingen) en zag in mijn spiegels dat achter me alles vrij was en ik groen licht zou hebben... er kwam 1 auto, daar paste de 5 wel voor. Gas erop, dikke drift, even zwaaien naar agenten én naar mijn concullega's op kantoor... dat soort momenten heb ik af en toe even nodig. :D :oops:

Plaats reactie