Kevin stelt zich voor.

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
KevinK

Kevin stelt zich voor.

Bericht door KevinK » 05 feb 2012, 15:43

Goedendag,

mijn naam is Kevin, en kom uit Zeist. Ik heb een grote passie en dat is auto's. Van jongs af aan, draaide alles om auto's. Zodoende ben ik nu met mijn 22 jarige leeftijd ook al een tijdje fulltime 1e autotechnicus.

Mijn eerste auto kocht ik toen ik 18 was, een Renault Megane Coupe 1.6e. Compleet met roestige wielkassen en noem het maar op. Na hier bijna 3 jaar in rond gereden te hebben, helemaal laten resprayen, andere wieltjes etc, besloot ik dat ik wat snellers wou.

Dat is er gekomen. Sinds vorig jaar Februari in het bezit van een BMW E46 330i executive. Heerlijke auto, voor mij een perfect compromis tussen comfort en sportiviteit.

Verrichte zaken:
- Eibach Pro verlaging.
- BMW Performance luchtfilterhuis.
- M stuurwiel, M pookknop, en M voetsteun.
- Interieurlijsten en stuurkappen hoogglans zwart laten spuiten.
- Ferodo DS2500 rondom, met ATE super racing blue remvloeistof.
- Trekhaak gedemonteerd.

Voor de rest wordt het onderhoud netjes door mijzelf bijgehouden, en hou ik de auto in optimale conditie. Voor de zomer liggen er 19 inch styling 145 BBS velgen klaar. Hier zitten 4 nieuwe Michelin PS2's omheen. Velgen zijn origineel afkomstig van een BMW X3.

Binnen nu en 2 maanden zal er een eisenmann uitlaatsysteem komen. Waarschijnlijk de sport variant einddemper met 2x70mm eindpijpen. Dit waarschijnlijk icm Eisenmann soundpipes (middendemper vervanger.)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Misschien niet zo dikke wagen als vele andere hier wel hebben, maar de auto geeft mij ontzettend veel driving fun, en dat is waar het om gaat hier toch? Mooie tochten maken, om sportief over dijken en N wegen te rijden heerlijk.

Het weekend van 14 en 15 april ben ik aanwezig bij de Nurburgring. In dit weekend zullen dan ook de eerste rondjes weer gereden worden van dit jaar.

Groeten!

Plaats reactie