Haha, ik hapte....RVV schreef:Precies die zijn ook zo asociaalbeetje in de weg rijden
OMNOMNOMNOMNOM!
Haha, ik hapte....RVV schreef:Precies die zijn ook zo asociaalbeetje in de weg rijden
Youp schreef:Haha, ik hapte....RVV schreef:Precies die zijn ook zo asociaalbeetje in de weg rijden
OMNOMNOMNOMNOM!
We moeten zo naar cursus met de hond, haharomo schreef:Ga lekker naar buiten...........................je gaat dit soort temperaturen waarschijnlijk niet meer meemaken...........
idd...................PB me maar in even in hoofdletters...............want ik kan het niet lezen......dvh schreef:Morgen van 09.30 t/m 17.00 staat ze beschikbaar voor je.romo schreef:Kom zo voorrijden...........
Je kan een afspraak met dr maken![]()
Goede binnenkomer: ik zie slecht..
Het is best lekker hier om te wandelen.GTRene schreef:-23voor NL begrippen aardig frisjes.
oei...oppassen anders springen de leidingen!Peric schreef:Mooi die temperaturen, maar we hebben nu boven geen koud water... En douchen onder water van 60 graden lukt nét niet..![]()
Heel raar, want beneden stroomt het wel.. Tsja, oud huis, niet zo goed geïsoleerd..
Kijk uit je raam ReneGTRene schreef:
@Fabiaan, ik mis echt de buitentemp in die Compact, de Hartge heeft dat wel en vind ik ideaal als het kouder wordt, zo kun je wat beter inschatten op gladheid e.d.
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/ ... vrore.htmlIn Oekraïne zijn afgelopen nacht 38 mensen overleden door de bittere kou. Daarmee is het dodental van de afgelopen dagen opgelopen tot 101. De meeste slachtoffers zijn op straat doodgevroren, aldus het ministerie van Noodtoestanden in Oekraïne.
Bijna 1600 Oekraïners hebben zich bij ziekenhuizen gemeld met bevriezingsverschijnselen en onderkoeling. De autoriteiten hebben verspreid over het land bijna 3000 opvangplekken opgezet. Meer dan 53.000 daklozen en andere hulpbehoevende Oekraïners hebben daar een warme plek en wat te eten gekregen.
In heel Europa zijn de afgelopen dagen ongeveer 200 winterdoden gevallen. Scandinavië en delen van Oost-Europa kampen met temperaturen van 35 tot 40 graden onder nul.
Gebruikers op dit forum: Enzo, EricYellow, Twist en 4 gasten