Dat weet ik wel zeker.Elise schreef:Ik durf te stellen dat degene die bewust kinderloos zijn er véél beter over nagedacht hebben!Luco schreef:Overigens hebben kinderloze ouders ook ouders gehad en weten dus ook hoe een opvoeding in elkaar zit.
En ik zie heel veel ouders die kinderen krijgen omdat de omgeving dat ook doet en er dus soms niet bewust over nadenken.
Mannelijke leider op de KDV
-
OnlineLuco
Re: Mannelijke leider op de KDV
- Dennis Cavallino
Ja het was wel ff wennen om met de anale sex te stoppen toen wij opeens wel een kindje wilden maken.Elise schreef:Ik durf te stellen dat degene die bewust kinderloos zijn er véél beter over nagedacht hebben!Luco schreef:Overigens hebben kinderloze ouders ook ouders gehad en weten dus ook hoe een opvoeding in elkaar zit.
En ik zie heel veel ouders die kinderen krijgen omdat de omgeving dat ook doet en er dus soms niet bewust over nadenken.
:strong:
-
OnlineLuco
Dus geen voorbinddildo in je reet meer DennisDennis Cavallino schreef:Ja het was wel ff wennen om met de anale sex te stoppen toen wij opeens wel een kindje wilden maken.Elise schreef:Ik durf te stellen dat degene die bewust kinderloos zijn er véél beter over nagedacht hebben!Luco schreef:Overigens hebben kinderloze ouders ook ouders gehad en weten dus ook hoe een opvoeding in elkaar zit.

- Elise
Laat me raden....je kwakte het op de muur en de vliegen deden de rest?Dennis Cavallino schreef:Ja het was wel ff wennen om met de anale sex te stoppen toen wij opeens wel een kindje wilden maken.
Hoe dan ook, het was dus wel een bewuste keuze

- Dennis Cavallino
Nu weer serieus. Tuurlijk was 't een bewuste keuze. Uiteraard ook een emotionele, maar er zit meer ratio bij dan ik op basis van de roze wolk waarop we sindsdien leven zou kunnen bedenken.
-
Nou, nou, twee figuren die blijkbaar niet snappen dat een vrouw niet vanzelf zwanger wordt en dan op deze manier afreageren...Elise schreef:Ik durf te stellen dat degene die bewust kinderloos zijn er véél beter over nagedacht hebben!Luco schreef:Overigens hebben kinderloze ouders ook ouders gehad en weten dus ook hoe een opvoeding in elkaar zit.

Complete kolder van mij. Net als die opmerking van jullie.
- Arthur
- Auto: Nr.51

Luco schreef:Denk dat Arthur meer de natuur bedoelt, je kan ze wel plannen, maar of je ze kan krijgen is een tweede.
- RVV
Nog even nagedacht over TS.. sommigen mensen noemen het bekrompen, mannen kunnen ook prima met kinderen overweg.. oke..
Maar als jij als ouder gewoon absoluut niet wilt dat een kerel aan je kind zit? Ook al is dat op een KDV. En ook al heeft het 0,0 te maken met misschien wel pedofiel achtige toestanden..
Dan heb je als ouder toch gewoon het recht om dat goed duidelijk te maken? En dient een KDV dat toch ook te respecteren?
Maar als jij als ouder gewoon absoluut niet wilt dat een kerel aan je kind zit? Ook al is dat op een KDV. En ook al heeft het 0,0 te maken met misschien wel pedofiel achtige toestanden..
Dan heb je als ouder toch gewoon het recht om dat goed duidelijk te maken? En dient een KDV dat toch ook te respecteren?
- Elise
Gij gelooft niet in de onbevlekte ontvangenis?allen schreef:Nou, nou, twee figuren die blijkbaar niet snappen dat een vrouw niet vanzelf zwanger wordt en dan op deze manier afreageren...Elise schreef:Ik durf te stellen dat degene die bewust kinderloos zijn er véél beter over nagedacht hebben!Luco schreef:Overigens hebben kinderloze ouders ook ouders gehad en weten dus ook hoe een opvoeding in elkaar zit.
En ik zie heel veel ouders die kinderen krijgen omdat de omgeving dat ook doet en er dus soms niet bewust over nadenken.![]()

Verder is er natuurlijk absoluut geen kolder aan de opmerking. Zijn allemaal hele serieuze overwegingen!
- Elise
Het enige recht wat je hebt is om je kind van de KDV af te halen.....zou natuurlijk van de zotte zijn als ouders het personeelsbeleid van een KDV gaan bepalen.RVV schreef:Maar als jij als ouder gewoon absoluut niet wilt dat een kerel aan je kind zit? Ook al is dat op een KDV. En ook al heeft het 0,0 te maken met misschien wel pedofiel achtige toestanden..
Verder vraag ik me af of een KDV wettelijk gezien wel mag discrimineren.
- RVV
Elise, daar zit wat in. Maargoed zomaar er af halen is vaak ook geen optie. Mede omdat er niet zomaar elders plek vrij is om je kind heen te brengen. Verder staat het natuurlijk los van het feit of er wel of geen man op een KDV mag werken. Dan moet je kind maar de hele dag in zijn poepluier rond blijven lopen ofzo.
- GTRene
lekker warm 

-
OnlineLuco
Je kan ook zelf je kind verzorgen als je een man bij de kdv onacceptabel vind.RVV schreef:Elise, daar zit wat in. Maargoed zomaar er af halen is vaak ook geen optie. Mede omdat er niet zomaar elders plek vrij is om je kind heen te brengen. Verder staat het natuurlijk los van het feit of er wel of geen man op een KDV mag werken. Dan moet je kind maar de hele dag in zijn poepluier rond blijven lopen ofzo.
- RVV
Ja ook wel mee eens.
-
OnlineLuco
Jij weet dan ook donders goed waarom vrouwen (in het algemeen) kleinere voeten hebben dan de man?allen schreef:Nou, nou, twee figuren die blijkbaar niet snappen dat een vrouw niet vanzelf zwanger wordt en dan op deze manier afreageren...Elise schreef:Ik durf te stellen dat degene die bewust kinderloos zijn er véél beter over nagedacht hebben!Luco schreef:Overigens hebben kinderloze ouders ook ouders gehad en weten dus ook hoe een opvoeding in elkaar zit.
En ik zie heel veel ouders die kinderen krijgen omdat de omgeving dat ook doet en er dus soms niet bewust over nadenken.![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dan kunnen ze dichter bij het aanrecht komen
- Elise
Ik vind dat je niks te eisen hebt.RVV schreef:Verder staat het natuurlijk los van het feit of er wel of geen man op een KDV mag werken. Dan moet je kind maar de hele dag in zijn poepluier rond blijven lopen ofzo.
Neem als voorbeeld 2 vrouwen die op het KDV werken, een van beiden kan netjes gezegd wat minder goed met kinderen opschieten en heeft minder geduld. Mag je dan als ouder eisen dat alleen die andere vrouw zich met jouw kind bemoeid?
Let wel....dat is dus iets waar alle ouders mee te maken hebben.
Of trek het vergelijk door naar een ziekenhuis.....mag je eisen dat je niet geholpen wil worden door een vrouw die een hoofddoek heeft?
Of neem die moslim, die niet wil dat zijn vrouw in het ziekenhuis door een broeder verzorgd wordt.
In mijn ogen heb je helemaal niks te eisen.....het is take it or leave it.
Laatst gewijzigd door Elise op 02 feb 2012, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Elise
Ervaring?GTRene schreef:lekker warm

- GTRene
kan het me niet meer herinnerenElise schreef:Ervaring?GTRene schreef:lekker warm

maar denk dat het in die tijd best zo voelde

- Elise
GTRene schreef:

- JP
Over een paar jaar in het bejaardenhuis, kun je het weer herbeleven. Daar krijg je maar 2x per dag een schone luier, zeg om 9u en om 19u...Beschijt je je om 0915u, mag je nog tot 19u doorlopen met je warme luier....GTRene schreef:kan het me niet meer herinnerenElise schreef:Ervaring?GTRene schreef:lekker warmwas snel zindelijk schijnbaar,
maar denk dat het in die tijd best zo voelde![]()
Lunch anyone?

- GTRene
ik verheug me daar nu al op
wellicht dan mazzel dat een knap jong deerntje (hertje
) je lekker wast daarna 

wellicht dan mazzel dat een knap jong deerntje (hertje

- Riceaux
En 5 minuten later weet je het niet al niet meer.ik verheug me daar nu al op
wellicht dan mazzel dat een knap jong deerntje (hertje ) je lekker wast daarna

- Dennis Cavallino
Zou wel lachen zijn als René straks in 't verzorgingshuis ligt en hoopt op een jonge godin hem even 'doet'.
Staat HansD opeens aan zijn bed vol goede moed!
Dat is dan nog niet zo raar,
maar ze hebben allebei al honderd jaar geen enkele haar.
Staat HansD opeens aan zijn bed vol goede moed!
Dat is dan nog niet zo raar,
maar ze hebben allebei al honderd jaar geen enkele haar.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
GTRene schreef:ik verheug me daar nu al op![]()
- GTRene

en lol@ reacties it scares the shit out of me