Wat is er allemaal zo al te verkrijgen;
Prijzen beginnen bij €8490,-. voor een Take Up!
Alle Up!'s hebben standaard 3 pedalen en een stuur. Wie meer betaalt, bepaalt !
Zo heeft de Move Up! (€9400) al extra ESP, elektrische ramen en cv met ab.
De executive uitvoering noemt VW de High Up! en begint bij €10320,-. Deze heeft oa. radio, elektrische spiegels en maar liefst 15" rimz.
Dan is er ook nog de Black en de White Up! pakket
Die is er alleen in het wit of het zwart te verkrijgen. Deze heeft oa. heftige 16", climacontrol, diefstalbeveiligde wielbouten en buitenspiegels in kleur "chroom". Kost dat hoor ik je vragen? €1900,-.
Ik weet ook niet wat wat is, maar wat er leuk uitziet zal wel de duurdere versie zijn.
Motoren;
Je kan kiezen tussen een 1.0 en en 1.0.
De eerste heeft 60pk, de andere maar liefst 75pk. Beide een 5traps handbak.
Ook kun je voor beide varianten kiezen voor een Bluemotion variant. Dan stoot ie net weer wat minder uit, dan de Prius van de buren. Dan blijf je ook in energielabel A rondfietsen. (een 75pk Move/High Up! valt in B)
Je kunt je Up! personaliseren met heuse stickerpakketten. Dan wordt het een Pop Up! of een Power Up!, of je kiest voor een setje strepen van voor tot achter; Volkswagen stickerpakketten
Over een tijd, komt er ook een 5deurs Up! uit, zodat je ook kinderen (of mensen zonder benen) gemakkelijker mee kan nemen. De meerprijs hiervan is nog onbekend.
Daar VW (of eigenlijk VAG) de meester onder de koeien is, en dus houdt van uitmelken, komt er een 15mm verhoogde Up! Speciaal voor mensen die een hoger model willen. Zij heet Cross Up!
Daarnaast komt er voor de pittige mannen onder ons, de GT Up! Eveneens een 1.0 TSi, maar dan geblazen.
110pk bij 960kg...zei er iemand lightweight ?

Nu is mijn vraag? Ben jij klaar voor de Up! ?
Voor meer info en ervaringen kun je ook terecht op het eerst Up! forum van Nederland !! --> ----> KLIK <---