Mini Cooper S gejat tijdens proefrit

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 16 mar 2007, 01:24

Wouter81 schreef:Ligt misschien aan mij maar een dame met Surinaams/Antiliaans voorkomen zou ik helemaal niet zomaar een auto meegeven. :roll:
Grappig dat je daarop focust terwijl de man een witte van 40 was. :wink:
Maar ja, in Sneek hebben ze ook nog niet zo lang kleuren tv he?

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 16 mar 2007, 10:20

Ravin ///M schreef:
Wouter81 schreef:Ligt misschien aan mij maar een dame met Surinaams/Antiliaans voorkomen zou ik helemaal niet zomaar een auto meegeven. :roll:
Grappig dat je daarop focust terwijl de man een witte van 40 was. :wink:
Maar ja, in Sneek hebben ze ook nog niet zo lang kleuren tv he?
Nee, alleen zwart/wit. :) Nee, onlangs inbraak gehad op de zaak (paar verdachte mediterrane types gesignaleerd ook). Verder is mijn schoonvader een tijdje terug zwaar financieel getild door een Nigeriaanse meneer dus vergeef me mijn achterdocht. :!:

Het is iig. niet slim om zo een auto mee te geven. Op goed vertrouwen iets uitlenen kan blijkbaar (helaas) niet meer.

RVV

Bericht door RVV » 16 mar 2007, 10:54

Volgens kun je nooit iets op goed vertrouwen uitlenen aan een vreemde.

Oplichters zijn geen vage figuren in donkere regenjassen met een ongeschoren kop en foute briljantine creme in het haar.

Oplichters zijn mensen die er alles aan doen om je vertrouwen te winnen, willen snel "vrienden" met je zijn, doen daar ook een klein stapje voor terug om later genadeloos toe te slaan. Altijd een net en beschaafd voorkomen, precies zoals je graag een vriend/kennis zou willen zien. Oplichters doen altijd voorkomen dat ze geen probleem hebben met het product of de prijs. Onderhandelen ook bijna nooit, en zijn bereid tot snel zaken doen. Voelen feilloos de gretigheid van de verkopende partij aan.
Oplichters laten je altijd geloven dat ze het beste met je voort hebben, ze hebben altijd een sociaal hart, hun verdienen 100 euro, dan mag jij ook zoveel verdienen, ze delen liever 100 euro dan 200 euro zelf verdienen, ondertussen willen ze je alleen maar uitzuigen.

Ik heb sensoren in mijn nekharen zitten zie oplichters al op een kilometer afstand waarnemen.

M@rcel

Bericht door M@rcel » 16 mar 2007, 12:20

Tristan schreef:
Daniel schreef:
Tristan schreef:Ik heb nog nooit een Surinaamse vrouw in een Mini zien rijden. :lol:
Het komt wel voor, want mijn vrouw is Surinaams/Hindoestaans en heeft een Cooper Park Lane :)
1 van de weinige met smaak dan. :wink:

Ho ho...mijn vriendin heeft voor mij gekozen :wink:

Knot

Bericht door Knot » 21 mar 2007, 19:52

Laffe vent zeg, maargoed, beter rijbewijs en sleutels enz enz inleveren.

Maik, wel gaaf dat je die foto hebt gekozen als avatar :)

Maik

Bericht door Maik » 21 mar 2007, 20:51

Tsja, toch wel de leukste aktiefoto van mijn karretje tot nu toe, alleen jammer van die vlek naast mij op die foto :wink:

RVV

Bericht door RVV » 21 mar 2007, 23:44

Maik schreef:Tsja, toch wel de leukste aktiefoto van mijn karretje tot nu toe, alleen jammer van die vlek naast mij op die foto :wink:
Heb je geen ruiterwisser om die vogelstront te verwijderen.... oh wacht die ben je allang een keer kwijt geraakt :lol:

Plaats reactie