Het grote E36 M3 (occasion) draadje
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje
Okay, het staat blijkbaar overal beschreven. Dan is het "echt wel bot" 

-
Reind schreef:Ik ben zelf een M3 aan het opbouwen en met een stuk minder mods als deze. Er gaat gewoon erg veel tijd in zitten en alles wat je erop schroeft kost serieus geld. Ik ben ervan overtuigd dat als je een goede M3 koopt en hem LAAT opbouwen naar een trachday auto met mods zoals deze GT je gewoon 25K kwijt bent. Dan valt die 15 wel mee.
Er komt nog wel ietsje meer bij hoor!!! We praten hier over een auto van 18K.
Even goed lezen

Cost in excess over 30K to build, now for sale for just € 15126,- excl. VAT as it is.
-
Wat betreft de M3 van Spijkerhard: de prijs spreekt wel boekdelen. En als er iemand voor komt kijken verteld hij vast wel precies van de hoed en de rand, lijkt me.
- Tim N
Dat is goedpraten wat krom is natuurlijk.
Je weet het niet, maar ik zou niet graag mijn tijd verdoen om er pas bij het kijken achter te komen.
En mocht het aan de telefoon verteld worden waarom dan niet duidelijkheid scheppen in je advertentie?
Prijs is erna, maar wees dan open en geef dat aan.
Je weet het niet, maar ik zou niet graag mijn tijd verdoen om er pas bij het kijken achter te komen.
En mocht het aan de telefoon verteld worden waarom dan niet duidelijkheid scheppen in je advertentie?
Prijs is erna, maar wees dan open en geef dat aan.
-
Zelf zou ik het ook zo niet doen nee.. maar dat wil nog steeds niet zeggen dat hij z'n mond erover zou houden. Normaal gesproken bel je van te voren even om te informeren toch?
-
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =154976670
Staat op frans kenteken, in de buurt van Saarbrucken (DE).
Staat op frans kenteken, in de buurt van Saarbrucken (DE).
-
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Hey, allen, goed dat jullie scherp zijn.
Ik heb de advertentie hier al verwijderd omdat de M3-motor niet meer circuitbestendig is naar mijn mening, en dus voor DF lezers volgens mij nauwlijks interessant.
Ik ga er ook echt niet omheen draaien als een potentiele koper zou informeren naar de auto. Zo heb ik ook geen enkele informatie die hier te op DF te vinden is aangepast om iets te verbergen over de auto.
Daarnaast heb ik Paul en zijn woonplaats vermeld of DF, verder niets, maar de lezer weet genoeg. Paul heeft me garantie tot de drempel gegeven, en daar hebben we het over gehad (ook hier op DF), dus ook een koper heeft garantie tot de deur. En nee, ik lever geen reserve motor bij de auto, de motor kán nog heel lang meegaan.
Verder is de auto overigens in een erg goede staat die voor leeftijd en km-stand.
En nee, het inhouden leek opgelost met het vervangen van de dynamo, maar dat bleek niet juist, dus de auto staat weer (of eigenlijk nog) bij Paul. Ik heb zelf geen haast, heb ander vervoer.
Wat ik ga doen met de auto weet ik nog niet zeker: stallen en afwachten of 'tie meer waard wordt, er een reserve motor ernaast zetten/in planten, of kijken of een hobbist 'm over wil nemen, prijs nog verder naar beneden aanpassen, ANWB ikwilvanmijnautoaf.nl, inruilen.... ik hoef gelukkig nog niet te beslissen..
Wees overigens gerust, het loopt nog geen storm voor de auto.... en dat is een understatement!
Ik heb de advertentie hier al verwijderd omdat de M3-motor niet meer circuitbestendig is naar mijn mening, en dus voor DF lezers volgens mij nauwlijks interessant.
Ik ga er ook echt niet omheen draaien als een potentiele koper zou informeren naar de auto. Zo heb ik ook geen enkele informatie die hier te op DF te vinden is aangepast om iets te verbergen over de auto.
Daarnaast heb ik Paul en zijn woonplaats vermeld of DF, verder niets, maar de lezer weet genoeg. Paul heeft me garantie tot de drempel gegeven, en daar hebben we het over gehad (ook hier op DF), dus ook een koper heeft garantie tot de deur. En nee, ik lever geen reserve motor bij de auto, de motor kán nog heel lang meegaan.
Verder is de auto overigens in een erg goede staat die voor leeftijd en km-stand.
En nee, het inhouden leek opgelost met het vervangen van de dynamo, maar dat bleek niet juist, dus de auto staat weer (of eigenlijk nog) bij Paul. Ik heb zelf geen haast, heb ander vervoer.
Wat ik ga doen met de auto weet ik nog niet zeker: stallen en afwachten of 'tie meer waard wordt, er een reserve motor ernaast zetten/in planten, of kijken of een hobbist 'm over wil nemen, prijs nog verder naar beneden aanpassen, ANWB ikwilvanmijnautoaf.nl, inruilen.... ik hoef gelukkig nog niet te beslissen..
Wees overigens gerust, het loopt nog geen storm voor de auto.... en dat is een understatement!
- D20VT
http://www.autotekoop.nl/occasion/bmw-3 ... 40/details
staat volgens mij ook al een tijdje stil gezien de verlopen APK
-
ik vind het niet gek gezien de prijs/vraagprijs..
Oke, weinig gelopen, maar €16750,- is wel heel erg veel geld... €16750... Kom op zeg. Dat is gewoon asociaal...
Oke, weinig gelopen, maar €16750,- is wel heel erg veel geld... €16750... Kom op zeg. Dat is gewoon asociaal...
-
Auto staat er al vreselijk lang, toen ik in de race was voor een M3 stond die dr al en dat is 9 jaar geleden......D20VT schreef:http://www.autotekoop.nl/occasion/bmw-3 ... 40/details
Tis zowiezo geen originele M3
ik weet nog wel dat toen ik daar een keer naar ging kijken hij binnen stond met warme motor, volgens de verkoper was zn zoon dr ff een stukkie mee gaan........ rijden.

- Reind
Een 1998 M3 heeft iig geval een 3.2 ipv een 3.0. Dus de motor komt uit een m3 van voor 1996.
Er klopt al geen zak van dus lekker laten staan.
Er klopt al geen zak van dus lekker laten staan.
- Joy
Sterkens bouwt BMW's om naar bijvoorbeeld V8 of in dit geval M3. Ze passen zoveel aan dat ze als fabrikant te boek staan (zoals Alpina bijv.). Dus je koopt een Sterkens M3 ipv een BMW.
-
Ik zou ZWEREN dat ik die auto eerder te koop heb gezien, dacht dat het een 3.2 liter was en toen was er niks over die sterkens shit vermeld.D20VT schreef:http://www.autotekoop.nl/occasion/bmw-3 ... 40/details
Als ik het niet verkeerd heb was die foto zelfs exact hetzelfde.
Op Marktplaats gezien trouwens.
-
Die Sterkens M3 wilde ik eigenlijk een keertje bekijken als ik daar in de buurt zou komen?
Wat betreft lang te koop staan spant de M3 in poortvliet de kroon denk ik. Laatste overschrijving 2003 uit m'n hoofd.. productiedatum van de banden ergens in 2001
Wat betreft lang te koop staan spant de M3 in poortvliet de kroon denk ik. Laatste overschrijving 2003 uit m'n hoofd.. productiedatum van de banden ergens in 2001

- D20VT
Die Sterkens staat al vanaf eind 2002 stil , apk verlopen 2003. Die in Poortvliet vanaf half 2003 maar die heeft tenminste nog een geldige APK. Wss staat die Sterkens dus al ruim 9 jaar in een hoekje in de showroom. vraag me af hoe de staat van de lagertjes en bandjes dan is 

- FreudeamFahren
Lagers hebben van het stilstaan zelf niets te lijden. Rubbers is een ander verhaal.
-
Voor de geïntresseerden; deze 1995 E36 M3 Sedan (RHD) mag t/m as. maandag compleet weg voor € 4.500,-
- Jim V.
is deze hier al voorbij gekomen?
http://auto.marktplaats.nl/bmw/52501088 ... abrio.html
wel een cabrio..
maar met maar 132.000 gelopen,
andere velgjes, misschien interieur en je hebt opzich een nette cabrio toch? of zou er iets aan mankere gezien de prijs?
http://auto.marktplaats.nl/bmw/52501088 ... abrio.html
wel een cabrio..
maar met maar 132.000 gelopen,
andere velgjes, misschien interieur en je hebt opzich een nette cabrio toch? of zou er iets aan mankere gezien de prijs?
-
Jet Cars..... Brrrrrrrrrrr
Wel heeeel goedkoop though.
- Jim V.
http://auto.marktplaats.nl/bmw/52880233 ... blauw.html
misschien leuk om een racehok van te bouwen..
de bestuurdersstoel heeft iig zijn beste tijd gehad
misschien leuk om een racehok van te bouwen..

de bestuurdersstoel heeft iig zijn beste tijd gehad
- Jim V.
Mark N schreef:Jet Cars..... Brrrrrrrrrrr
jet cars ergens bekent van?
-
OnlineFabian
Iig niet van de kwailiteit die ze verkopenJim V. schreef:Mark N schreef:Jet Cars..... Brrrrrrrrrrr
jet cars ergens bekent van?

-
Google er eens op Jim... Lijkt me een van de bekendste oplichters van Rotterdam en omstreken.
edit: Heeft de eigenaar van die 3.2 z'n hond losgelaten op de bestuurdersstoel ofzo.
edit: Heeft de eigenaar van die 3.2 z'n hond losgelaten op de bestuurdersstoel ofzo.

- Jim V.
bedankt..
ik had eigenlijk wel intresse in die maar lees inderdaad verhalen van km standen niet correct, auto's niet inorde en defecten die gemaakt zouden worden, die niet gedaan worden..
dan ga ik er nog niet eens kijken nee
ik had eigenlijk wel intresse in die maar lees inderdaad verhalen van km standen niet correct, auto's niet inorde en defecten die gemaakt zouden worden, die niet gedaan worden..
dan ga ik er nog niet eens kijken nee