Nederland gaat naar de haaien
- Bert ///M3
Re: Nederland gaat naar de haaien
lol @ plaatje wil heel Nederland dat niet 
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dit linkje heb ik maar ff naar m'n vrouw gestuurd
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Dan hoop ik om haar te laten zien dat ze overbetaald wordt, want als ze onderbetaald wordt, is het weekend nu al naar de klote.Arthur schreef:Dit linkje heb ik maar ff naar m'n vrouw gestuurd![]()
Sommige dingen beter op maandag versturen
- Arthur
- Auto: Nr.51
Volgens mij (heb zelf ff gekeken) komt het redelijk overeen.
- Luco
Holleeder vrij.
Ben benieuwd wanneer die het haasje is.
- dvh
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1hwHEIeg ... ata_player[/youtube]
Je kan wel merken wie het brein is..
Je kan wel merken wie het brein is..
-
Emiel
Luco schreef:Holleeder vrij.
Schijnbaar is zijn gezondheid dermate slecht dat ie binnen kort al van zelf gaat.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Dat wil niks zeggen. Ook in de onderwereld doen ze aan symboolpolitiek.Emiel schreef:Schijnbaar is zijn gezondheid dermate slecht dat ie binnen kort al van zelf gaat.
- Elise
Peter R. de Vries zal de munten van zijn foto'tjes wel samen met Holleder delen
Doet me denken aan dit interview.....
Doet me denken aan dit interview.....
- Luco
- Trax
Hij zal zeker niet terug gaan naar Amsterdam, als hij de eerstkomende tijd al niet in het buitenland doorbrengt.Luco schreef:Holleeder vrij.
- JP
Nu.nlKalf overleden na 'bevalling' met heftruck
SCHIPHOL - Een kalf is dinsdagochtend overleden op Schiphol nadat beladingspersoneel de moeder had 'geholpen' met de bevalling.
Dat heeft de Koninklijke Marechaussee dinsdag gemeld.
De koe stond op een pallet te wachten tot zij ingeladen kon worden in een vliegtuig. Het personeel zag dat er pootjes van een ongeboren kalf uit de koe staken en besloot het dier met de bevalling te 'helpen' door het kalf met een heftruck uit de moeder te trekken.
Bij deze actie overleed het kalf. De Marechaussee spreekt van ''ondeskundig handelen''.
Koe
Een snel ter plaatse geroepen dierenarts kon nog wel het leven van de koe redden. De koe maakte deel uit van een transport van drachtige dieren.
De Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit (NVWA) heeft een onderzoek ingesteld naar het incident. De Koninklijke Marechaussee ondersteunt de NVWA hierbij en heeft dinsdag negen betrokkenen gehoord.
- WJ
Ik zat het gister ook te lezen, mijn hersenen deden gewoon zeer in een poging te begrijpen wat voor downie met zo'n plan komt.
- Elise
Een geboortekrik die boeren normaal gesproken gebruiken is ook al grof geweld hoor....
- PD power
Elise schreef:Een geboortekrik die boeren normaal gesproken gebruiken is ook al grof geweld hoor....
Valt mee, hoor, zit een kg meter op.
Tis alleen, net als met alles, je moet er deskundig mee omgaan.
Die sukkels met het idee van de heftruck, mogen ze van mij aan de heftruck hangen.
Bij een dergelijk transport moet altijd een dierenarts aanwezig zijn, dus ben met stomheid geslagen.
-
OnlineHJ2
Een soort momentsleutel voor de koe dus 
- PD power
Gemiddeld wordt er met zo'n 40 kilo getrokken, op een kalf van ook rond de 40 kilo.
Om de vergelijking met kinderen te maken, als een kind van 4 kilo gehaald wordt met vacuum, wordt daar al snel met 15 a 20 kg getrokken.
Meeste kalveren worden tegenwoordig trouwens zonder hulp geboren.
Om de vergelijking met kinderen te maken, als een kind van 4 kilo gehaald wordt met vacuum, wordt daar al snel met 15 a 20 kg getrokken.
-
OnlineEric Z
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Hoe ze uberhaupt op het idee komen? Is nadenken dan echt zo moeilijk?
-
Rupie
Volgens mij is dit meer informatie dan ik nodig hebPD power schreef:Gemiddeld wordt er met zo'n 40 kilo getrokken, op een kalf van ook rond de 40 kilo.
-
Metchu
zonder direct kritiek te willen leveren aan het adres van de VVD, maar meer van algemene aard naar de gehele politieke gang van zaken de afgelopen (pak em beet) 5 jaar...
130 km/h? symbool
boerka? symbool
dubbele nationaliteit? symbool
en zo kan ik er nog wel een zooitje opnoemen
heb me altijd al gestoord aan deze zogenaamde "symboolwetgeving" ... heb het ook altijd geroepen, er gebeurt geen fuck wat de "situatie" verbetert...'Kerkhof aan niet ingeloste beloftes door Rutte'
Laatste update: 10 februari 2012 07:28 info .RIJSWIJK - VVD-coryfee Ed Nijpels vindt dat coalitie onder leiding van zijn partijgenoot premier Mark Rutte een ''kerkhof van niet ingeloste beloftes'' creëert.
De oud-partijleider van de liberalen stoort zich aan de ''symboolwetgeving'' en vindt dat zijn partij te ver opschuift richting de PVV. Dat zegt hij in een vrijdag gepubliceerd interview met het AD.
''Met een vrij grote groep mensen vind ik dat we te ver opschuiven richting de PVV'', zegt Nijpels in de krant. Hij stoort zich bijvoorbeeld aan de voorgenomen invoering van minimumstraffen, die hij betitelt als symboolwetgeving.
''Je spreekt wantrouwen uit in de rechterlijke macht. Dat moet je niet doen als je de liberale rechtsstaat wilt verdedigen.'' Volgens Nijpels wekt het kabinet de indruk dat Nederland veiliger wordt, terwijl er in de praktijk eigenlijk niets verandert.
Ook het 'ontmoedigen van de dubbele nationaliteit', de verhoging van de griffierechten en de volgens hem onuitvoerbare plannen voor het immigratiebeleid zijn Nijpels een doorn in het oog.
Stempelmachine
Nijpels zegt in de krant ook dat de VVD zich meer moet verweren. ''Het parlement is geen stempelmachine. Soms moet je tot de conclusie komen dat er buiten Geert Wilders geen zinnig mens het eens is met een maatregel. Dan moet je ermee stoppen.''
De oud-partijleider vindt bijvoorbeeld het voorstel om dubbele nationaliteiten te ontmoedigen een goedmakertje richting de PVV. ''Daar gaan we nog veel lol aan beleven. We hebben 1.121.000 inwoners met een dubbel paspoort. Er is nooit enig aantoonbaar probleem geweest. Niemand heeft er last van, maar nu komt er wel wetgeving.''
Volgens hem worden negatieve adviezen van de Raad van State linea recta door de papierversnipperaar gehaald en gaat dat bij de dubbele paspoorten ook gebeuren.
Overigens betekent de kritiek niet dat Nijpels twijfelt over zijn lidmaatschap van de partij. ''Alleen de vraag stellen is al zondig.''
130 km/h? symbool
boerka? symbool
dubbele nationaliteit? symbool
en zo kan ik er nog wel een zooitje opnoemen
- Elise
Die hele rechtelijke macht in Nederland is toch een lachertje......straffen zijn een lachertje....Metchu schreef:''Met een vrij grote groep mensen vind ik dat we te ver opschuiven richting de PVV'', zegt Nijpels in de krant. Hij stoort zich bijvoorbeeld aan de voorgenomen invoering van minimumstraffen, die hij betitelt als symboolwetgeving.
''Je spreekt wantrouwen uit in de rechterlijke macht. Dat moet je niet doen als je de liberale rechtsstaat wilt verdedigen.'' Volgens Nijpels wekt het kabinet de indruk dat Nederland veiliger wordt, terwijl er in de praktijk eigenlijk niets verandert.
Wordt er iets (net de nadruk op iets) aan gedaan....krijg je dit soort lamzak reacties van Nijpels.
Lijkt erop dat Nijpels zich gaat opstellen als de Koppejan en Ferrier van de VVD......
Tip voor de heer Nijpels.....wordt lekker lid van het CDA en ga daar lekker onrust stoken!
- PD power
Boerka verbod +
130 +
Aanpak dubbele paspoort +, je maakt maar een keus.
Het gedogen heeft lang genoeg geduurt, als dat niet gebeurt was, was er nooit geen pvv geweest, dus niet klagen over een gevolg, maar gewoon de oorzaak aan pakken, ja als je het 2 paspoorten hebt, zal men natuurlijk roepen dat het symbool politiek is, dat noem ik pas "makkelijk".
130 +
Aanpak dubbele paspoort +, je maakt maar een keus.
Het gedogen heeft lang genoeg geduurt, als dat niet gebeurt was, was er nooit geen pvv geweest, dus niet klagen over een gevolg, maar gewoon de oorzaak aan pakken, ja als je het 2 paspoorten hebt, zal men natuurlijk roepen dat het symbool politiek is, dat noem ik pas "makkelijk".
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Ik was onlangs in Dubai. Daar kun je als buitenlander helemaal geeneens een paspoort krijgen van de VAE, hoe lang je er ook woont. Wordt je daar werkloos, dan heb je 21 dagen om te vertrekken naar je land van herkomst.
Hard maar er valt ook wel wat voor te zeggen vind ik.
- Luco
21 dagen is wel erg lang
Binnen 3 uur heb je de grens bereikt
Binnen 3 uur heb je de grens bereikt
- GTRene
idd, sommige zaken hebben ze daar wel goed voor elkaar...helaas lang niet alle vooral richting vrouwen niet dacht ik.Wouter81 schreef:Ik was onlangs in Dubai. Daar kun je als buitenlander helemaal geeneens een paspoort krijgen van de VAE, hoe lang je er ook woont. Wordt je daar werkloos, dan heb je 21 dagen om te vertrekken naar je land van herkomst.