SPAM!Elise schreef:Daarom moet je heel goed opletten waar je een hypotheek afsluitSpijkerhard schreef:En ze n@@ien je ook nog met de hypotheek rente tarieven, allemaal! Zeker als je mag verlengen...

SPAM!Elise schreef:Daarom moet je heel goed opletten waar je een hypotheek afsluitSpijkerhard schreef:En ze n@@ien je ook nog met de hypotheek rente tarieven, allemaal! Zeker als je mag verlengen...
TAN systeem is naar mijn mening veel handiger als als die calculators.FrankS schreef:En wat ik wel errug fijn vind aan de ING is het TAN systeem via sms en als de app werkt is daar ook weinig mis mee
Want?Dennis Cavallino schreef:SPAM!Elise schreef:Daarom moet je heel goed opletten waar je een hypotheek afsluitSpijkerhard schreef:En ze n@@ien je ook nog met de hypotheek rente tarieven, allemaal! Zeker als je mag verlengen...
Dat is dan ook het enige voordeel van de ING. Volgens mij worden nieuwe klanten sowieso al verplicht om zo'n kastje te gebruiken.Elise schreef:TAN systeem is naar mijn mening veel handiger als als die calculators.FrankS schreef:En wat ik wel errug fijn vind aan de ING is het TAN systeem via sms en als de app werkt is daar ook weinig mis mee
Bang geworden Dennis?Elise schreef:Want?Dennis Cavallino schreef:SPAM!Elise schreef:Daarom moet je heel goed opletten waar je een hypotheek afsluit
Nee ik was gewoon aan 't werk.Elise schreef: Want?
Bang geworden Dennis?![]()
![]()
Bij de grootste van NL....Elise schreef:Daarom moet je heel goed opletten waar je een hypotheek afsluitSpijkerhard schreef:En ze n@@ien je ook nog met de hypotheek rente tarieven, allemaal! Zeker als je mag verlengen...
Zou het er niet mee te maken kunnen hebben dat banken continue belaagd worden door hackers?Tom schreef:Geloof ook wel dat zo'n systeem behoorlijk complex is maar na 10 jaar zou men toch wel een stabiel systeem moeten hebben.
Probleem is dat het bij alle banken wel iets is. Kan wel overstappen maar zou niet weten waarheen. Ik heb van geen enkele bank een hoge pet op. M'n ervaring 10 jaar terug met de ABN was ook kut, voor elke poep en scheet naar een kantoor dat alleen op kantooruren open is.
Ja als je anoniem bent kan je dat makkelijk roepen, de vraag is of het klopt?Elise schreef:@Dennis
Nee, ik zit niet in de hypotheken en het is uitgesloten dat ik zakelijk gezien ook maar iets zou verdienen aan een DF lid, dus over spam hoef je je geen zorgen te maken.
Gezien het feit dat ik hier 1 keer het huis heb omschreven waar ik woon ik en vervolgens gelijk uitgemaakt wordt voor een "schreeuwerig anoniem patsertje" door meneer Luco, hou ik liever op de vlakte wie ik dan wel ben.
Een tipje van de sluier wil ik wel oplichten, ik heb de zaakjes wel iets beter voor elkaar dan meneeer Luco Hornsveld....... dat dan weer wel
Ik hoef helemaal niets te bewijzen Luco.Luco schreef:Ja als je anoniem bent kan je dat makkelijk roepen, de vraag is of het klopt?
Andere mensen dom noemen en zelf bij de bank zitten om je hypotheek te veranderen?Luco schreef:Ik mag dan even zonder werk zitten, dat wil nog niet zeggen dat ik mijn financien niet voor elkaar heb.
Hear hear.......Luco schreef:Maar ja we weten inmiddels wel dat je graag persoonlijk wordt als je argumenten te kort schieten![]()
Beetje kleuter gedrag, maar gezien je naam zal je ook het formaat van een kleuter hebben.
Dat komt omdat het hier zo gezellig isRVV schreef:Jullie zitten teveel op DF![]()
Nee laat maar, broekje op de enkels laat ik graag over aan Bert of PaskalMartijnGizmo schreef:Allemaal even de broek op de enkels, liniaaltje erbij... is dat ook weer duidelijk!
Dat staat in de planning tijdens de nieuwjaarsMEETingMartijnGizmo schreef:Allemaal even de broek op de enkels, liniaaltje erbij... is dat ook weer duidelijk!
duifjes.com schreef:Dat staat in de planning tijdens de nieuwjaarsMEETingMartijnGizmo schreef:Allemaal even de broek op de enkels, liniaaltje erbij... is dat ook weer duidelijk!
dat verschilt per bank...ik kan zeggen dat ik via de ABN al eens met een leuke hoge ABN dame een paar keer het bed heb gedeeld, die vond me lijken op haar idool en dus kwam het afspraakje vlotduifjes.com schreef:Verder banken.....legale maffia....simpel
Geld rekenen omdat je een pasje hebt *(klant bent!) etc etc....dan ben je echt de weg kwijt...helaas is het overal zo....ben vorig jaar van ABN -> ING gegaan.....bevalt me verder prima...baliepersoneel is idd geval een stuk vriendelijker dan bij de ABN.