je kan hem origineel laten of wat aanpassingen doen om ze wat betere eigenschappen mee te geven.
doch lijkt me ook best eng...je moet wel wat verstand ervan hebben of de prijs moet goed zijn

Vlak bij Ommen?Ar schreef:Bij een 911 moet ik altijd denken aan een 930. Het zal door mijn speelgoedauto's komen die ik al kind had.GTRene schreef:leuk overzichtje...de 3 onderste vind ik het meest puur...de 930 eigenlijk het meest die is bovendien het lichste met 1180kg..daarna gaat het elke stap bijna 100kg omhoog.
Mijn broer gaat vanmiddag naar een 930 Turbo kijken. Ik ben benieuwd.
wat een gaaf ding zo op de foto's en wow wat een onderhoud bedrag, als je dat niet wist ist een mooie domper op je begroting.ErikS schreef:http://m.autowereld.nl/porsche/911/3.3- ... tails.html
Als je deze bedoelt;
Vriend van me is er wezen kijken, en heeft een aankoopkeuring laten doen bij de porsche specialist.
+/- 6 mille aan onderhoud wat eraan zit te komen. Deze garage eigenaar is bereid €5000,- van deze kosten op zich te nemen. Wel zo fijn om te weten, als hij er niks over zegt.
Neen, dat valt verder dus wel mee.GTRene schreef:ooh...dus aardig wat beleeft wellicht?...
wordt het verhaal al wel wat anders van als je zoiets zoekt lijkt me
schept aardig wat duidelijkheid zo'n keuring zo te horen.
Uit nieuwsgierigheid, waarom is de turbo dan toch na de keuring niet aangekocht?ErikS schreef:Tja, maar zou je 32 cash bieden, en 6 K erbij moeten pompen issie nog niet te duur......
Kan je hem ook nog in de originele kleur laten spuiten.... :bro: (rood)
Robin schreef:Jeses dvh man, die 959!
Ivm op aanraden van de Porsche dealer meer geld achter de hand te hebben voordat hij een Porsche gaat rijden...... Dus hij spaart nog een €10k op reserve, en gaat er dan een kopen.Tim N schreef:Uit nieuwsgierigheid, waarom is de turbo dan toch na de keuring niet aangekocht?ErikS schreef:Tja, maar zou je 32 cash bieden, en 6 K erbij moeten pompen issie nog niet te duur......
Kan je hem ook nog in de originele kleur laten spuiten.... :bro: (rood)
Ik ook, want een 964 Carrera 4S bestaat niet. Als hij een Turbo brede 964 C4 zoekt, dus eentje met M491 optie af fabriek, dan komt hij uit bij een Jubileum...ErikS schreef:Tim N schreef:[(...) Een gewone 964 is ook een optie. Een 4s, zwart zwart. Dus als iemand wat weet, dan hoor ik het graag!
Je weet dat een 964 C4S niet bestaat?ErikS schreef: Een gewone 964 is ook een optie. Een 4s, zwart zwart. Dus als iemand wat weet, dan hoor ik het graag!
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 2 gasten