Iemand hier ervaringen mee? Is zo'n hoes zoals in deze link iets of heeft iemand tips? http://www.cabriostyling.nl/index.php?h ... =producten
Ja, stallen is beter

@Niels: niet doen

Ben er verder ook helemaal niet in thuis dus hoop dat hier wat ervaringsdeskundigen zijnNiels schreef:![]()
Hoezen ben ik niet zo weg van tenzij je een bewezen goed ventilerende kan krijgen.....
Zou het eens aan mijn zwager moeten vragen waar hij ze gekocht heeft.Arthur schreef:Thnx, Martin. Ook tips met een linkje?
+1. Zeker als ze gewatteerd zijn zoals hierboven beschreven wordt.Luco schreef:Buiten zou ik geen hoes doen, ook al ventileerd die, er blijft gewoon veel vocht onder hangen.
Idealiter zou ik dat ook doen. In Aalsmeer/Amstelveen e.o. zit je echter al gauw op 100 euro en hoger, en dan tikt het toch aan (garagebox 9x4 kostte mij in 2005 nog 130 p/m).Luco schreef:Het beste is gewoon een stalling zoeken, ik weet niet waar je vandaan komt, maar hier in de buurt is vaak plaats genoeg voor een paar tientjes.
Niels, m'n wagen staat helemaal niet te koop dus waar heb je het over?Niels schreef:Zo'n ding moet je echt droog zetten Arthur! Anders gaan ze gewoon mega hard van je af....
Gebruikers op dit forum: Sabberjoch en 2 gasten