Ondertussen klus ik ook nog bij als "vrijwillige" Brandweer (waar overigens niet veel vrijwilligs bij is

Betreft dit de "normale" studie accountancy, of ben je al reeds bezig met de vervolgopleiding tot RA/AA?Kasteel schreef:Full time student accountancy derde jaars
Daarbuiten heb ik een 24 urige werkweek als assistent accoutant (zo heet dat tot studie, klinkt wel beroerd als ik namen hierboven bekijk) bij een middelgroot accountantskantoor.
Wat er daarna nog over blijft werk ik bij het transportbedrijf van me broer, doe daar eigenlijk vanalles, van financiële administratie tot het verrichten van spoedritten (gemiddeld 30 uur per week).
Nee wees niet bang. Ik kijk vanuit commercieel en transport oogpunt of de techniek wel doet wat het moet doen. Gebeurt dit niet dan laat ik Arthur bellenMaik schreef:Gatver Niels, ben jij een chemicus? Die hebben we niet nodig bij Heerema
Ik vraag het me afArthur schreef: Aan het eind van de maand is hij slimmer![]()
Over een paar jaar zeg ik waarschijnlijk ook dat het altijd beter kan als ze vragen hoe het met me gaatArthur schreef: Niels, het meer is toch nooit vol?
Of het gras is altijd groener bij de buurman?
Niels schreef:Nee wees niet bang. Ik kijk vanuit commercieel en transport oogpunt of de techniek wel doet wat het moet doen. Gebeurt dit niet dan laat ik Arthur bellenMaik schreef:Gatver Niels, ben jij een chemicus? Die hebben we niet nodig bij Heerema![]()
Ik vraag het me afArthur schreef: Aan het eind van de maand is hij slimmer![]()
![]()
Over een paar jaar zeg ik waarschijnlijk ook dat het altijd beter kan als ze vragen hoe het met me gaatArthur schreef: Niels, het meer is toch nooit vol?
Of het gras is altijd groener bij de buurman?
Nog een jaartje de 'normale' en daarna naar post-hbo/vervolg AA. Duidelijke voorkeur voor AA iigMarcF schreef:Betreft dit de "normale" studie accountancy, of ben je al reeds bezig met de vervolgopleiding tot RA/AA?Kasteel schreef:Full time student accountancy derde jaars
Daarbuiten heb ik een 24 urige werkweek als assistent accoutant (zo heet dat tot studie, klinkt wel beroerd als ik namen hierboven bekijk) bij een middelgroot accountantskantoor.
Wat er daarna nog over blijft werk ik bij het transportbedrijf van me broer, doe daar eigenlijk vanalles, van financiële administratie tot het verrichten van spoedritten (gemiddeld 30 uur per week).
Dick schreef:Ik ben registeraccountant, belastingadviseur en ondernemer. Best grappig dat hier veel mensen uit de accountancy zitten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten