Mijn eerste reactie toen ik de auto (op het scherm uiteraard) een jaar geleden voor het eerst zag was: zo 1 koop ik mijzelf ook nog een keer, ! Schitterende wagen (ben ook groot fan van het origineel ondanks dat het van die binnenvaartsschepen zijn).
Ik vind hem ook erg mooi. Als je gewoon echt totaal geen historisch besef zou hebben, dan denk je dat het een 'gerestaureerd' exemplaar is met velgen die te modern zijn. Ik houd wel van dit 'pure' retro.