Alfa juulietta kwatroofoordgio verde....

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
atomchris

Re: Alfa juulietta kwatroofoordgio verde....

Bericht door atomchris » 22 jan 2012, 14:12

M@rcel schreef:Waarom moeten Alfa rijders Italiaanse kleurtjes op hun auto plakken?
Waarom staat die vlag ook op kleding? Weet eigenlijk niet,staat mooi? Smaak? Leuk? Geinig? Omdat het kan?Zou niet zo snel een Duitse vlag opplakken.
Idd afbeeldingen zijn pleitos,zal van de week eens ff kijken om er weer wat op te zetten.

atomchris

Bericht door atomchris » 22 jan 2012, 14:20

Mark 320iS schreef:
atomchris schreef:
Mark 320iS schreef:Jammer om te horen dat je er zoveel problemen mee hebt, kan me voorstellen dat je er dan behoorlijk de pest in hebt. Ik heb hem inmiddels vier maanden en heb niets van problemen.

Bleu en me werkt bij mij uitstekend, ik heb niet het navigatiesysteem, maar de TomTom aansluiting. Laatst een kleine storing, maar na even opnieuw verbinden was dat opgelost. Ik speel nooit muziek af via de telefoon, maar via een usb-stick en ook dat werkt probleemloos.
Het verbruik is inderdaad dramatisch als je een beetje doortrapt. Dat zwaaien heb ik nog niet meegemaakt, ik zou me er ook niet aan kunnen storen eerlijk gezegd...

Ik kan ook niet ontkennen dat ik wat kleine probleempjes heb gehad die de GTI niet had, dat ik hem nooit zelf zou kopen en dat de GTI eigenlijk in alles beter was, behalve het onderstel en de remmen, maar ach ik ben er blij mee.
Bleu and me zit een vertraging in waardoor je door elkaar praat af en toe.USB stick krijg ik niet aan de praat.
Gelukkig dat je je er niet aan stoort,ik wel jammer genoeg. Maar dat ik een ital vlag onder mijn auto heb betekent toch niet dat ik alfa fan ben? Ik maak me auto graag mooi,wat IK mooi vindt wel te verstaan. Mensen zeuren ook om mijn "aso" wielen en de spacers...niet origineel en zo.... :blabla:
Wat je zegt over de GTi is precies wat ik bedoel,en als ik deze hoeveelheden geld uitgeef mag ik wat verwachten. Was helaas geen tijd om iets te bestellen en heb ik bij nader inzien een paniek aankoop gedaan. Scirocco R golf R Cupra R waren toch wel leuker geweest.....

atomchris

Bericht door atomchris » 22 jan 2012, 14:28

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

M@rcel

Bericht door M@rcel » 22 jan 2012, 16:31

Erik dB schreef:
M@rcel schreef:Waarom moeten Alfa rijders Italiaanse kleurtjes op hun auto plakken?
Geen idee. Wat een eikels he :strong:

Afbeelding

Maar jij vindt het ook leuk om naar andere Alfa rijders te zwaaien... :wink:

atomchris

Bericht door atomchris » 22 jan 2012, 17:02

.

Erik dB

Bericht door Erik dB » 22 jan 2012, 23:50

M@rcel schreef:
Erik dB schreef:
Geen idee. Wat een eikels he :strong:

Afbeelding

Maar jij vindt het ook leuk om naar andere Alfa rijders te zwaaien... :wink:
Sterker nog, ik vraag GF om foto's van ze te maken :wink:

Barend
Auto: F20 m135i

Bericht door Barend » 23 jan 2012, 08:31

Jammer dat ie qua eigenschappen zo tegenvalt, had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Hij ziet er wel gewoon echt goed uit! Vette velgen, pano-dakje. Minder saai dan een Golf in ieder geval!

atomchris

Bericht door atomchris » 05 mar 2012, 08:27

Zo een kleine alfa update:we zijn nu 3 duizend kilometer verder en ja hoooooooor hij maakt het geluid weer,waarschijnlijk dus weer de poellie lagers.... Het geluid is gelijk aan vorige keer..

TOP auto.... :shithappens:

Plaats reactie