Dat zei Goliath ook toen ie wees naar die slingshot van die kleine en later voelde aan die buil op z'n harses.GTRene schreef:@David...is dat ding van jou![]()

Tja, je kon erop wachten...david. schreef:Er zijn wel bouwpakketjes om een quattro naar een sportquattro te brengen ( http://www.dialynx.co.uk/conversions.htm" onclick="window.open(this.href);return false;)
bij mij om de hoek wat bedoel je die korte audi en werkplaats?david. schreef:hahahha,
nop, van een maatje.
de echte zijn wel bekend in t "wereldje". (die witte is een origineel) van zo'n auto koop je geen fake.
Er zijn wel bouwpakketjes om een quattro naar een sportquattro te brengen ( http://www.dialynx.co.uk/conversions.htm" onclick="window.open(this.href);return false;)
@rene, ze staan bij jou om de hoek
meteen zie je dat niet, dit zijn die wat ik wel eens had gezien, deze korten ze ook in...dus je zal echt goed moeten kijken...normaal kun je het goed aan het achterraam zien omdat die langer is, maar bij de ingekorte is dat ook gewijzigd.Robin schreef:Tja, je kon erop wachten...david. schreef:Er zijn wel bouwpakketjes om een quattro naar een sportquattro te brengen ( http://www.dialynx.co.uk/conversions.htm" onclick="window.open(this.href);return false;)
Maareuh, mooi is anders qua proporties, dit zie 'je'toch meteen dat dit geen origenele SportQuattro is?:
The conversion starts by disassembling the car, leaving only the engine/gearbox unit in place. Once this has taken place, shortening the bodyshell can begin. 320mm is removed between the B and C pillars, to which our 'in-house' produced shorter and wider panels are jigged then bonded into place.
if being used for racing, a roll cage can be inserted, fire extinguishers plumbed in if required, and the water radiator plumbed in to the boot.
After this first stage is complete we can move into the second - the front end modifications. This comprises of two new front wings, bonnet, bumper/spoiler, grille and headlights. All new body panels are produced by using carbon fibre/Kevlar hybrid material and glass reinforced plastic.
Finally the car can now be refinished. The interior of the car also comes in for some work which includes a shorter roof lining, carpet and rear seat
Robin schreef:Tja, je kon erop wachten...david. schreef:Er zijn wel bouwpakketjes om een quattro naar een sportquattro te brengen ( http://www.dialynx.co.uk/conversions.htm" onclick="window.open(this.href);return false;)
Maareuh, mooi is anders qua proporties, dit zie 'je'toch meteen dat dit geen origenele SportQuattro is?:
was dus 'n retorische vraagRobin schreef: dit zie 'je'toch meteen dat dit geen origenele SportQuattro is?
Is die witte niet bij Brouwer in Eefde gespoten voor een paar maand geleden?david. schreef:hahahha,
nop, van een maatje.
de echte zijn wel bekend in t "wereldje". (die witte is een origineel) van zo'n auto koop je geen fake.
Er zijn wel bouwpakketjes om een quattro naar een sportquattro te brengen ( http://www.dialynx.co.uk/conversions.htm" onclick="window.open(this.href);return false;)
@rene, ze staan bij jou om de hoek
Dit ziet er niet uit idd. Het voor raam staat te schuinRobin schreef:Tja, je kon erop wachten...david. schreef:Er zijn wel bouwpakketjes om een quattro naar een sportquattro te brengen ( http://www.dialynx.co.uk/conversions.htm" onclick="window.open(this.href);return false;)
Maareuh, mooi is anders qua proporties, dit zie 'je'toch meteen dat dit geen origenele SportQuattro is?:
Geweldig mooie SWB idd. Scheen een lastige klus te zijn geweest ivm de vele kevlar delen etc.david. schreef:@tim n, idd hij heeft nog al een arsenaal
Oftwel het is 't autootje met startnr 8 en naam erop van van Grundel en Melander (B200 YOO blijkbaar) met kenteken B200 YEV(de kar van Blomqvist)B200 YEV, chassis 14
Blomqvist, Sweden 86
Blomqvist, Portugal 86
Lovell, Circuit of Ireland 86
B200 YOO, chassis 15
Grundel, Sweden 86
Grundel, Portugal 86
Grundel, Circuit of Ireland 86
RMauctionsEstimate:
$80,000-$120,000 US
AUCTION DATE:
To be auctioned on
Saturday, March 12, 2011
en dan te bedenken dat ik in 2000 zo'n ding kon kopen voor 60.000,-gulden! (nee geen euro's toen) of was het zelfs nog minder iets in de 50K gulden...maja ik was net te laat, stond toen bij die Ford dealer in Almelo, ik kwam hier net wonen en die buurjongen die daar werkte zei me dat...hjij zij, ja maar is vrij duurRobin schreef:Fokking hel wat mooi.![]()
![]()
Naast een Macca F1 en liever nog dan deze de 205T16 evo 2, de 3 'klassiekere' karren waar ik knotsgek op ben.
Nu de centjes nog.
Oh jezus dit is ook nog een 2.1 evo. Pff .Veel sneller dan dit jank je niet op 'n ouwe manier naar de 100.in 'n straatauto....
+1 Legendarisch!Robin schreef:Fokking hel wat mooi.![]()
![]()
Naast een Macca F1 en liever nog dan deze de 205T16 evo 2, de 3 'klassiekere' karren waar ik knotsgek op ben.
Nu de centjes nog.
Oh jezus dit is ook nog een 2.1 evo. Pff .Veel sneller dan dit jank je niet op 'n ouwe manier naar de 100.in 'n straatauto....
Je "hoort " me denken..................welke kleur zal het worden ?tallbloke schreef:Zonder meer de mooiste groep B Rally auto.
Mijn persoonlijke voorkeur ging in die tijd toch uit naar de MG Metro 6R4, mede door mijn all time favoriet Tony Pond.
SUPERFIND!Harrie schreef:Hieronder hoe de RS200 elkaar werd gezet.
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... nes+&mid=0
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Hitz en 2 gasten