Maakt zo'n auto gelijk bijna onverkoopbaar imho.
En dan ook geen originele radio erin en een licht interieur.
Dit is echt een misser. Alleen de motor is goed,
zijn immitatie FL achterlichten op een PFL, ik vind dat niks.... maar is natuurlijk makkelijk te wisselenMartin van der Zwaard schreef:Kloppen de achterlichten van deze auto nou??
Het lijkt mij dat die van na de facelift zijn. Zou dus betekenen dat er andere in gezet zijn en die zullen waarschijnlijk wel imitatie zijn.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
325i touring is 1445kg op kenteken volgens mij is een 328i touring zwaarder en valt hij juist net in de volgende catogerie...daNpy schreef:Ik vind de prijzen in Duitsland wel mee vallen.
Ik kijk dan naar een 325 Touring vanaf 2002.
Laatst zag ik echter dat een 328i Touring in dezelfde gewichtsklasse valt voor de MRB, maar helaas zijn die alleen van 98-01 gemaakt (PFL dus), en ik wil graag een facelift. De 328i daarintegen heeft wel wat meer koppel en dat is handiger bij het slepen van een kar (waar ik de auto voor wil hebben), bovendien mag hij 1700kg trekken itt 1600kg voor een 325i.
Nu dus weer aan het twijfelen...
Onze 318i sedan uit 1998 is nog steeds "te koop", inmiddels <172dkm gelopen en volgende week een beurt + APK (dan tot 13 februari 2013).
Hmm je hebt gelijk, de 325i is 1435 en de 328i 1465.Martijn_bmw schreef:
325i touring is 1445kg op kenteken volgens mij is een 328i touring zwaarder en valt hij juist net in de volgende catogerie...
Wensen lijst is al volgt;Reind schreef:Wat is het wensenlijstje eigenlijk? Die vorige die je poste had bijvoorbeeld geen sportstoelen mpakket etc.
Elektrische ramen was bij niet-premium merken al in 1995 gemeengoedArthur schreef:Omdat ze er vanaf 98 zijn en dat dat toen geen gemeengoed was?
Ik ken iemand die had een 130i met handbediende aircoEn die was van 2006!
Vind daarom ook de reacties wat overtrokken dat men het heel apart vindt dat in een auto van 98 of 99 dit soort spul niet zit. Ook al is het een "premium" BMW
Omdat sommige mensen het lekkerder vinden een raampje achterin open te kunnen zetten als ze voorin zittenKoenM schreef:Als het een leaseauto is, en je altijd alleen in de auto zit..
Waarom zou je dan extra gaan betalen om achterin elektrische ramen te hebben?![]()
Die touring hier boven ziet er erg netjes uit!
Is de 325i geen 'oude' motor tov de 2.2l 320i?daNpy schreef:Wellicht handig om ook mijn wensen eens neer te zetten, mocht iemand iets interessants tegenkomen
325i Touring
- geen automaat (hogere MRB klasse)
- geen hout (bah!)
- geen lichte bekleding (besmettelijk)
- liefst niet grijs...
- multi function stuurwiel, liefst het sportieve model
- cruise control
- climat control
- trekhaak
- Facelift (vanaf 2002)
- minder dan 170dkm
Prettige opties:
- mooiigheden als M-pakket, mistlampen, etc
- Xenon
- elektr ramen rondom
- PDC
- liefst geen leer, mn vriendin houdt daar niet van![]()
- ingebouwde navi
- MP3 ondersteuning of USB/SD kaart, telefoon via BT
Mag in Duitsland staan, niet te ver van de A61 Venlo -> Bonn.
Een 320 Touring kan ook, alleen betaal je daar net zoveel voor aan MRB en in verbruik zal het weinig schelen, ook mag hij 1600kg trekken maar je mist wat pk's voor hetzelfde geld om het zo maar te zeggen.
Niks meer aan doen...zo zou ik hem erg graag hebben. Alleen het budget laat dat helaas niet toe momenteel.
daNpy schreef:Dit is bijvoorbeeld wel iets, maar Schagen is toch een aardig eindje rijden om "even te gaan kijken" (en geen multi functie stuurwiel)
jerico schreef:Ik heb hier nog een collega zitten met een 325i touring. En jij beschrijft hem helemaal in je post daNpy. En hij wil hem nog verkopen ook. Staat nog nergens te koop. Maar hij is zelf aan het kijken voor een nieuwe auto. En voor als je denkt, wie is die rare knakker die opeens antwoordt. Ik lees al een aantal jaren mee, maar zeg nooit zo veel.
edit:
Hij stuurde gelijk een foto toe.![]()
Groeten,
jerico
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast