D20VT schreef:pak een willekeurige originele NL 645 cabrio op gaspedaal, tik het kenteken in bij de RDW dan krijg je een BPM bedrag van zo´n 35K, die van de OP heeft 23K you do the math
Advies over een Bmw 645 Cabrio
- Eddy
- Auto: BMW E61 535d High Executive
Re: Advies over een Bmw 645 Cabrio M6 uitgevoerd.
He bedankt, heb het ff nagekeken indd...Wat wil zoiets vaak zeggen? Ja dat hij geïmporteerd is....Maar moet ik dan denken aan, auto ingevoerd met schade even een schadeexpert laten komen en zo behoorlijke korting op de BPM hier...?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ja, zo ongeveer moet je het zien. Daaraan herken je iig een auto waar je wel even aandacht aan moet besteden. Vooraf 

- Petrolhead Tom
635d is gewoon geleverd hoor.dvh schreef:Nouja, M bumpers zijn bijna altijd wel cool ( een 6 vind ik mooier zonder M pakket.. )
Dus opzich is daar niks mis mee. Alleen een M ombouwkit vind ik dan wel weer nep.
Dooddoener wellicht, maar jammer dat ze niet een 630d/635d gemaakt hadden destijds.
Had een interessante daily geweest
- Arthur
Vanaf 2007 pas 

- Leen
Eddy schreef:He bedankt, heb het ff nagekeken indd...Wat wil zoiets vaak zeggen? Ja dat hij geïmporteerd is....Maar moet ik dan denken aan, auto ingevoerd met schade even een schadeexpert laten komen en zo behoorlijke korting op de BPM hier...?
D20VT schreef:pak een willekeurige originele NL 645 cabrio op gaspedaal, tik het kenteken in bij de RDW dan krijg je een BPM bedrag van zo´n 35K, die van de OP heeft 23K you do the math
dat is natuurlijk wat te kort door de bocht , mijn vorige E90 M3 had ook maar 26K bruto bpm ipv 34K wat hij hoort te hebben , da's alleen maar gezonde handelsgeest bij het importeren en niet per definitie een slecht teken natuurlijk , hij hoeft dan niet perse schade gehad te hebben ( mijn e90 iig niet )
- Arthur
Kan idd ook. Maar, zoals mijn vorige reactie, het is wel ff opletten geblazen als zo'n auto voorbij komt. Zeker als het dan ook nog eens een auto is die vanaf fabriek niet zo uitgevoerd kan zijn.
- dvh
Hmm idd.. Schande.. Wist ik nietPetrolhead Tom schreef:635d is gewoon geleverd hoor.dvh schreef:Nouja, M bumpers zijn bijna altijd wel cool ( een 6 vind ik mooier zonder M pakket.. )
Dus opzich is daar niks mis mee. Alleen een M ombouwkit vind ik dan wel weer nep.
Dooddoener wellicht, maar jammer dat ze niet een 630d/635d gemaakt hadden destijds.
Had een interessante daily geweest

Zijn alleen nog behoorlijk aan de prijs... Nog even sparen dus.
- D20VT
Bij import zomaar 8K tot 10K van je bruto BPM bedrag afkrijgen is aanzienlijk, dan moet je al heel erg creatief zijn wil 'je dat zonder schade voor elkaar krijgen. Bij import absurd hoge km stand, onverkoopbare opties erop, overmatig steenslag, gewoon hele delen gedemonteerd etc etc, ik heb ze allemaal al voorbij zien komen.Leen schreef: dat is natuurlijk wat te kort door de bocht , mijn vorige E90 M3 had ook maar 26K bruto bpm ipv 34K wat hij hoort te hebben , da's alleen maar gezonde handelsgeest bij het importeren en niet per definitie een slecht teken natuurlijk , hij hoeft dan niet perse schade gehad te hebben ( mijn e90 iig niet )
Voor mij zou dat persoonlijk een reden zijn om zo'n auto sneller te laten staan, hoe mooi hij er ook uitziet, het blijft een auto met een besmet import kenteken
Na inruil willen de meeste bedrijven zo'n auto ook niet in de showroom, die komen dan bij de wat ander soortige autobedrijven te koop. Bij een waardebepaling schaal ik zulk soort auto's ook lager in dan originele NL auto's of zelfs importauto's waar het volledig bPM bedrag op het kenteken staat
- MartijnGizmo
Hoe krijg je trouwens een M6-geluid uit een V8?
SUPER MOOIE M6 GELUID
- JP
..door de speakers?
- Leen
D20VT schreef:Bij import zomaar 8K tot 10K van je bruto BPM bedrag afkrijgen is aanzienlijk, dan moet je al heel erg creatief zijn wil 'je dat zonder schade voor elkaar krijgen. Bij import absurd hoge km stand, onverkoopbare opties erop, overmatig steenslag, gewoon hele delen gedemonteerd etc etc, ik heb ze allemaal al voorbij zien komen.Leen schreef: dat is natuurlijk wat te kort door de bocht , mijn vorige E90 M3 had ook maar 26K bruto bpm ipv 34K wat hij hoort te hebben , da's alleen maar gezonde handelsgeest bij het importeren en niet per definitie een slecht teken natuurlijk , hij hoeft dan niet perse schade gehad te hebben ( mijn e90 iig niet )
Voor mij zou dat persoonlijk een reden zijn om zo'n auto sneller te laten staan, hoe mooi hij er ook uitziet, het blijft een auto met een besmet import kenteken
Na inruil willen de meeste bedrijven zo'n auto ook niet in de showroom, die komen dan bij de wat ander soortige autobedrijven te koop. Bij een waardebepaling schaal ik zulk soort auto's ook lager in dan originele NL auto's of zelfs importauto's waar het volledig bPM bedrag op het kenteken staat
Ik haalde mijn vorige e90 m3 DCT met 13000 km van 1 jaar oud op bij bmw M in munchen in nieuwstaat , en heb gevraagd aan een vriend (autobedrijf) van me " ik wil zo weinig mogelijk bpm betalen " en hoefde uiteindelijk 17 K rest bpm te betalen na taxatie , bovenop de 56K die de auto kostte was dat een koopje voor een originele nieuwprijs van 124K voor een "bomvolle" (hahaha) M3 en die had echt geen schade gehad , geloof me . het is geen misdaad om minder bpm te betalen als de gaten in de wet dat toelaten :bro:
- Arthur
Je laatste zin, Leen: dat wordt ook niet gezegd. Prima dat je dat doet, als je dat lukt is het mooi toch? Als 1e NL bezitter is dat perfect. Feit blijft wel dat de auto een beetje "besmet" is (mag ik dat zo zeggen?
). Dan is onderzoek wel gevraagd als 'ie al een tijdje in het occasioncircuit rondzwerft. Maar eigenlijk geldt dat voor alle occasions 

- Leen
jij mag dat zo zeggen (m)art 

- Eddy
Kwam deze net tegen op MP....http://link.marktplaats.nl/521446902
Wat vinden jullie hiervan? Even de wielen buiten beschouwing gelaten!
Weer een forse vraagprijs trouwens, of ligt dat aan mij?
Wat vinden jullie hiervan? Even de wielen buiten beschouwing gelaten!

Weer een forse vraagprijs trouwens, of ligt dat aan mij?
- Hans
Leitner heeft er ook eentje staan, voor minder dan boven genoemde.
http://www.autoleitner.nl/automobielen/ ... allic.html
http://www.autoleitner.nl/automobielen/ ... allic.html
- Ar
- Auto: Prius
Deze kwam ik tegen op een ander forum. De achterzijde is vrij "Individual".
http://link.marktplaats.nl/512455411
- Eddy
Ar schreef:Deze kwam ik tegen op een ander forum. De achterzijde is vrij "Individual".
- Eddy
Nog even voor de verheldering, ik zoek echt een 6 serie met de M6 bumpers... 

- Downforce Hans
De achterzijde van zo`n auto is op de design schaal een 1 zo lelijk is het.Ar schreef:Deze kwam ik tegen op een ander forum. De achterzijde is vrij "Individual".
Bij de nieuwe is dat 200 keer beter..............
- dvh
- Ar
- Auto: Prius
- Arthur
Dit begint het fail-topic te worden
Over smaak valt niet te twisten natuurlijk maar ik heb het id dat de smaak van Eddy en de smaak van de meeste DF-ers niet helemaal overeen komt

Over smaak valt niet te twisten natuurlijk maar ik heb het id dat de smaak van Eddy en de smaak van de meeste DF-ers niet helemaal overeen komt

- Petrolhead Tom
Volgens mij ook niet. Die van Leitner zou juist mijn keus zijn. Lekker low profile, voor zover je daarvan kunt spreken bij een 6-serie, en de juiste opties.
- Tristan
Ik krijg altijd al jeuk van advertenties waar staat "M3/M5/M6 uitgevoerd of E36 M3 *325i*. 

- Hans
Voor en achterbumper zijn zo gewisseld.Eddy schreef:Nog even voor de verheldering, ik zoek echt een 6 serie met de M6 bumpers...