Nederland gaat naar de haaien
- HansD
Re: Nederland gaat naar de haaien
Als dat waar blijkt te zijn roept de PVV al het commentaar ook wel over zichzelf af. Hoe krijg je het voor elkaar om zo'n verzameling politieke kneuzen een positie te geven.
Vrijheid van meningsuiting, zeggen waar het op staat, blablabla. Het zal allemaal wel maar dit soort reacties kun je gewoon niet maken. Nivo kroegruzie.
Vrijheid van meningsuiting, zeggen waar het op staat, blablabla. Het zal allemaal wel maar dit soort reacties kun je gewoon niet maken. Nivo kroegruzie.
-
Metchu
Daar gaan we weer? Ja weer een uitglijder van de PVV... Sorry hoor, maar waar zit je met je gedachten als je dit zegt? En wat voor domme mongool ben je als je gaat schelden? hahaRobin schreef:Daar gaan we weer:
http://www.nu.nl/politiek/2714178/pvv-l ... arken.html
En wat een held voor die kerel die zich zonder openlijk uit te spreken over het waarom is opgestapt bij de pvv limburg vanwege dit incident... Geertje twitter er maar in!
- dvh
:drieling:En wat voor domme mongool ben je als je gaat schelden?
-
Metchu
dat was de grapdvh schreef::drieling:En wat voor domme mongool ben je als je gaat schelden?
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik bedoel het ook zo als wat HansD zegt, Metin. relax. 
- HansD
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... lvlees.htm
Dus het feit dat hij zo'n gedachtegang heeft en zulke uitlatingen doet is geen probleem maar als het bekend wordt moet hij weg. Hoogstaande moraal, lekker intrinsiek gemotiveerd
Dus het feit dat hij zo'n gedachtegang heeft en zulke uitlatingen doet is geen probleem maar als het bekend wordt moet hij weg. Hoogstaande moraal, lekker intrinsiek gemotiveerd
- GTRene
waar maakt men zich dan nu nog druk om...wie heeft hier voordeel bij...De mail werd bijna een jaar geleden verstuurd aan twintig PVV-partijgenoten.
-
Robin
Tja er zijn er genoeg die de PVV in discrediet willen brengen(vaak terecht hoor daar niet van), maar de echt belangrijke zaken (cliché I know) komen zo nog steeds niet aan de orde.GTRene schreef:waar maakt men zich dan nu nog druk om...wie heeft hier voordeel bij...De mail werd bijna een jaar geleden verstuurd aan twintig PVV-partijgenoten.
Niks menselijks is ons vreemd:
Prins Maurits liet Oldenbarneveldt omthoofden want oneens , de gebr de Witt werden gelynched/omgekeerd opgehangen door 'n woedende menigte en hun huid gestroopt, rampjaar 1672.
Dan valt dit mee, maar 't is niet netjes.Zeer zeker niet.
Wat je DENKT moet je voor je houden in deze maatschappij. Beter.
Zou 'n mooie boel zijn als velen die als keurig/ netjes te boek staan(in real life en ook op internet) zouden ZEGGEN of OPSCHRIJVEN wat men werkelijk denkt., nietwaar?
WWIII in tha house.
- GTRene
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Scoort geen 75 punten op de IQ schaal vrees ik............als je het niet beter zou weten............Jack Nicholson revived in the Shining
-
Robin
Over IQ gesproken kun je beter zeggen: One Flew Over The Cuckoo's Nest.romo schreef:
Scoort geen 75 punten op de IQ schaal vrees ik............als je het niet beter zou weten............Jack Nicholson revived in the Shining
- dvh
- GTRene
super actie 
-
OnlineKoenM
Ja nu het zo afgelopen is wel, maar als die kerel stress had gekregen, en een paar keer had geschoten op zijn woorden kracht bij te zetten..
- GTRene
dat wel, maar als niemand wat doet wordt het ook zo makkelijk...dus wel blij natuurlijk dat het goed afgelopen is 
- dvh
http://www.digitaalburg.eu/wordpress3/2 ... n-aalburg/
Lol !
Ik zeg, de kraam/kar wint.. die heeft betere kebab !
Verders kunnen deze mensen het wel schudden.. Dat wordt niks meer. Athans.. Niet hier in Aalburg.
Lol !
Ik zeg, de kraam/kar wint.. die heeft betere kebab !
Verders kunnen deze mensen het wel schudden.. Dat wordt niks meer. Athans.. Niet hier in Aalburg.
- GTRene
kebab oorlog
ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar dit ging wel ver.
- Michel P
Wachten op de eerste Kebab aanslag............
Michel
Michel
- dvh
Stukje GS:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/b ... t-weer.xml
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/b ... t-weer.xml
Onmiddellijk einde HRA ("VILLASUBSIDIE!!1!!"). Belasting naar 65 procent (vanaftarief). Wraakboete voor iedereen die meer dan 150.000 euro verdient. Jaarinkomen boven de één miljoen: 99% belasting. Zielige, zwakke, luie, nietsdoende mensen eerst. Alles gesubsidieerd. Haat aan winst en succes. "Eerlijk delen": mensen die wel werken voor hun geld betalen alles voor een groep die principieel niet werkt voor hun geld. Iedereen een sociale woning. Verbod op villabouw. Verbod op auto's duurder dan 30.000 euro. Verbod op sterrenrestaurants ("je kunt ook best tevreden zijn met een eenvoudige maaltijd"). Verplichte zwarte scholen. Oorlog met Israel. Palestina krijgt 80 procent van het ontwkkelingshulpbudget. Invoering verplichte positieve discriminatie. Einde alle asielwetten. Minimumquotum opname asielzoekers van ten minste 150.000 asielzoekers per jaar. Opheffen defensie. Extra haatbelasting voor PC-Hooft winkeliers en VVD-stemmers. Anja Meulenbelt censor NOS-STAATS Journaal. Verbod op commerciele zenders. Vewijdering, verdwijning en marteling rechtse Volkskrant-journalisten. Internetfilter tegen "rechtse haatzaaierij". Onderdrukking christenen en joden. Verheerlijking atheisten en moslims. 3000 extra moraalpolitie-agenten. Actieve anti-winst en anti-luxe propaganda. Ivo Niehe verbannen. Zieligheidsindustrie grootste aanjager "economie". Invoering staatscontrole op bijna alles. Lange rijen voor alle diensten, services en ziekenzorg, want "het moet eerlijker". Nieuwe hierarchie in Nederland: Armen -> zwakken -> allochtonen -> kleinverdieners -> burgers -> grootverdieners. Joop.nl officieel regeringsorgaan. Veroordeling Telegraaf, Geenstijl, RTL, Elsevier en vleesindustrie voor "misdaden tegen de menselijkheid". Oproep om alle mussen uit te roeien. Grote Sprong Voorwaarts. Einde. No exit. Noteert u deze historische dag in de agenda. Zondag 22 januari 2012. Nederland = De Sjaak
- Luco
Gelukkig is het maar een peiling en haalt ook links geen meerderheid, krijgen we weer paars 
- HansD
LOL, GS weet het altijd lekker subtiel te brengen
.
Zoals Luco al zegt, het is maar een peiling. Daar kan ik -we- niet zoveel mee. Bij de verkiezingen zullen we het zien.
Het anti-establishment deel van de kiezers heeft wel wat moeite met kiezen wat ze nu eigenlijk willen. Van Fortuyn/LPF, via TON (die zijn nooit verder dan peilingen gekomen) naar de PVV en dan nu de SP?
Ik heb het een aantal pagina's terug al eens gemeld maar sociaaleconomisch en op het gebied van buitenland politiek (EU) gezien liggen de PVV en SP het dichtst bij elkaar van de huidige partijen. Toch wel grappig gezien het links bashen van Wilders en een groot deel van zijn stemmers die beaamt dat links the root of all evil is.
Dadelijk een coalitie van PVV en SP? Lijkt me een logischer combinatie dan PVV en VVD/CDA.
Paars, zoals paars 1, lijkt mij persoonlijk niet zo verkeerd.
Zoals Luco al zegt, het is maar een peiling. Daar kan ik -we- niet zoveel mee. Bij de verkiezingen zullen we het zien.
Het anti-establishment deel van de kiezers heeft wel wat moeite met kiezen wat ze nu eigenlijk willen. Van Fortuyn/LPF, via TON (die zijn nooit verder dan peilingen gekomen) naar de PVV en dan nu de SP?
Ik heb het een aantal pagina's terug al eens gemeld maar sociaaleconomisch en op het gebied van buitenland politiek (EU) gezien liggen de PVV en SP het dichtst bij elkaar van de huidige partijen. Toch wel grappig gezien het links bashen van Wilders en een groot deel van zijn stemmers die beaamt dat links the root of all evil is.
Dadelijk een coalitie van PVV en SP? Lijkt me een logischer combinatie dan PVV en VVD/CDA.
Paars, zoals paars 1, lijkt mij persoonlijk niet zo verkeerd.
-
Robin
Wat vinden we hier van?
http://www.nu.nl/binnenland/2723988/zek ... dicht.html
-
Tom
Kansloos. Maar dat is staken sowieso en al helemaal in deze tijd.
En als ze ergens veel vakantie hebben is het wel in het onderwijs.
- Fernando
Het is al zo dramatisch gesteld met het gemiddelde niveau van leerlingen en nog eens 40 uur minder zal het niet bevorderen imho. En bevriezing van salarissen, iedereen moet toch de broekriem aanhalen?Robin schreef:Wat vinden we hier van?
- Luco
Ik ben het ook niet eens met minder uren.Tom schreef:Kansloos. Maar dat is staken sowieso en al helemaal in deze tijd.
Tom, vakantie is misschien wel waar, maar vergeet niet dat in een gemiddelde schoolweek de leraar veel meer werkt dan de lesuren die die geeft, proefwerken voorbereiden en achteraf nakijken gebeurd in veel gevallen in eigen tijd en thuis omdat er geen tijd voor is in de reguliere tijd.
Dus of ze uiteindelijk meer vakantie hebben dan in andere branches geloof ik niet.
Qua stress en druk lijkt het me ook geen gemakkelijk baantje met al die pokkejong in je klassen, want zoals we het er hier ook vaak over hebben dat er steeds minder begrip en respect voor elkaar is, is dat tegenover leraren nog veel erger.
Dan heb ik het niet eens over de ouders van de tokkies die te pas en te onpas de leraar even komen vertellen wat die wel en niet mag