We zullen zien, maar je zou 'n punt kunnen hebben inderdaad. Wel is 't zo dat in de praktijk tijdens 't rijden bij MIJ/ons althans de iDrive amper tot niet wordt bediend.Petrolhead Tom schreef:Nou je het zegt. Lijkt me inderdaad niet dat je de Idrive lekker kunt bedienen als je in de zes rijd.romo schreef:Stoelen vind ik wel erg fraai
Velgen idem
Opvallend als ik naar de schakelpook kijk met die rare hoek aan de rechterzijde waarop dan weer de iDrive knop zit.....hoop niet dat het elkaar in de weg zit.......
De neus vind ik niet mooi, mn die welving in de bumper, de lijn onder de koplampen die doorloopt in de voor spoiler........
Al met al krijg, kijkende naar foto`s, niet direct het WOW gevoel............we zullen het IRL zien en beleven........
Hij staat op navigatie in de basis, daar hoef je tijdens 't rijden eigenlijk nooit wat aan te veranderen. En het geklooi met je opgeslagen muziektoestanden: Ja dat is paar keer klikken en beetje draaien, klaar, meer niet. Ik denk dat het je reuze meevalt, voor zover ik de praktijkervaring met iDrive heb.....
Wat ik dan weer niet mooi en niet sjiek vind, dat je op deze foto de buitenkleur blauw als rand van de voorportier ziet. Dat moet gewoon weggewerkt /zwart kunststof strip ofzo zijn in deze klasse. Of is dit iets van het M pakket, dat et bij die Line hoort ofzo?