Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
RVV

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door RVV » 12 jan 2012, 15:48

De koningin zei dat de hoofddoek in Oman helemaal geen teken van onderdrukking is. Volgens prinses Máxima hebben vrouwen in Oman juist alle kansen.
Wie zitten ze nou in de zeik te nemen?

Persoonlijk boeit het me geen ruk of de vrouwen in Oman onderdrukt worden, maar ga het even goed praten zeg..

Ik heb nog weer eens die beelden gekeken van ONS staatshoofd en aangetrouwd in die halve burka's.. gvd ik schaam me er gewoon voor als Nederlander, waar ik überhaupt al niet al te trots op ben bij tijd en wijle.

Ik durf keihard te stellen dat er geen Westers staatshoofd is die hetzelfde zou doen. Zielige politieke correctheid zum kotzen.. helemaal als je die beelden uit 1963 er naast legd waar met stijve tepels door het jurkje heen een Moskee werd bezocht.

Mijn achting voor het koningshuis is behoorlijk gedaald.

Straks 30 april.. gaat zaklopen ook nog vervangen worden door burkabukken.. me dunkt.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 12 jan 2012, 16:52

Dus imams in 1963 met stijve tepels in hun jurkje.... :bag:

Man ik zit net aan de koffie. Laat me even genieten asjeblieft zeg. :D

RVV

Bericht door RVV » 12 jan 2012, 16:58

Anno 2012 met Maxima er naast met stijve leuters (pak nog een bakje :coffee: ) :D

Michel P

Bericht door Michel P » 12 jan 2012, 16:59

RVV schreef:
De koningin zei dat de hoofddoek in Oman helemaal geen teken van onderdrukking is. Volgens prinses Máxima hebben vrouwen in Oman juist alle kansen.
Wie zitten ze nou in de zeik te nemen?

Persoonlijk boeit het me geen ruk of de vrouwen in Oman onderdrukt worden, maar ga het even goed praten zeg..

Ik heb nog weer eens die beelden gekeken van ONS staatshoofd en aangetrouwd in die halve burka's.. gvd ik schaam me er gewoon voor als Nederlander, waar ik überhaupt al niet al te trots op ben bij tijd en wijle.

Ik durf keihard te stellen dat er geen Westers staatshoofd is die hetzelfde zou doen. Zielige politieke correctheid zum kotzen.. helemaal als je die beelden uit 1963 er naast legd waar met stijve tepels door het jurkje heen een Moskee werd bezocht.

Mijn achting voor het koningshuis is behoorlijk gedaald.

Straks 30 april.. gaat zaklopen ook nog vervangen worden door burkabukken.. me dunkt.

Idd, ze is niet neutraal maar doet een dikke fuck you naar de PVV........... kamervragen lijken me wenselijk, want het kabinet draagt de verantwoording voor haar achterlijke gedrag.......

En dan in de kersttoespraak lopen prevelen..........

Michel

Snipe

Bericht door Snipe » 12 jan 2012, 17:07

Ik stoor me ook aan Henk en Ingrid die 's zomers met een ijsje in hun hand op teenslippers in strandkleding met een pakkie peuken in de kontzak door het Vaticaan stiefelen.

Ik snap echt niet waar jullie je zo druk over maken. "Ja, maar die ouwe foto's..." Oké, dus ze droeg 49 jaar geleden in een andere moskee in een ander land iets anders, so what?

Emiel

Bericht door Emiel » 12 jan 2012, 17:43

Snipe schreef:Ik stoor me ook aan Henk en Ingrid die 's zomers met een ijsje in hun hand op teenslippers in strandkleding met een pakkie peuken in de kontzak door het Vaticaan stiefelen.

Ik snap echt niet waar jullie je zo druk over maken. "Ja, maar die ouwe foto's..." Oké, dus ze droeg 49 jaar geleden in een andere moskee in een ander land iets anders, so what?
Waarom kon het toen allemaal wel en waarom nu niet ?
heeft Wilders gelijk met de islamitisering van de maatschappij ,willen de moslims de wereld veroveren en ons terug in de tijd werpen ?

Ik ben niet voor of tegen overigens, een vriend van me , pakistaanse afkomst, heeft hele andere kijk op de koran als wat ik hier mensen hoor zeggen. Grappig die verschillen.

Je moet respect tonen voor wat je bezoekt, wij houden ons aan hun regels van hun moskee, hun moeten zich houden aan onze regels, kan dat niet, dan moet er iets aan gedaan worden c.q. punt gemaakt worden met "fuck you"

Snipe

Bericht door Snipe » 12 jan 2012, 17:47

Emiel schreef:Waarom kon het toen allemaal wel en waarom nu niet ?
heeft Wilders gelijk met de islamitisering van de maatschappij ,willen de moslims de wereld veroveren en ons terug in de tijd werpen ?
Misschien heeft dat niet alleen met "toen" en "nu" te maken, maar ook met het feit dat het verschillende plaatsen en landen zijn. Zoals er hier ook verschil is tussen Amsterdam en Staphorst of zo.

GTRene

Bericht door GTRene » 12 jan 2012, 17:56

RVV schreef:
whahahaha hoe kom je er op :mrgreen:

Emiel

Bericht door Emiel » 12 jan 2012, 18:01

Snipe schreef:
Emiel schreef:Waarom kon het toen allemaal wel en waarom nu niet ?
Misschien heeft dat niet alleen met "toen" en "nu" te maken, maar ook met het feit dat het verschillende plaatsen en landen zijn. Zoals er hier ook verschil is tussen Amsterdam en Staphorst of zo.

Zoals ik zei, ik ben voor respect voor andere culturen , mits je oogst wat je zaait.

Maar er zijn genoeg mensen die het kortzichtiger bekijken, en dat is spijtig. Voor Wilders is dit weer een "makkelijke" om te scoren.

dvh

Bericht door dvh » 12 jan 2012, 18:22

http://www.nu.nl/politiek/2713700/sp-do ... leden.html

Het debat zou ik graag willen volgen, 's avonds om 8 uur..
Lekker pijnlijk excuusjes aanhoren waarom niet.

Ps, boven de 100k p/j behoor je tot de rijkste 5% van Nederland ?

RVV

Bericht door RVV » 12 jan 2012, 18:25

Het feit dat het belachelijk lijkt dat Trix en Maxima in burka's rondlopen wil nog niet zeggen dat ik geen begrip en respect hebt voor andere culturen.

Maar afgezien van het feit dat het belachelijk lijkt, beschouw ik het ook als een onderwerping van het hoofd van onze rechtstaat aan... nou vul maar in waar aan, denk ook niet het zo moeilijk is om in te vullen.

Als ze het straks maar niet flikken om tijdens een bezoek aan Staphorst geen Staphorster kledingdracht aan te trekken.

RVV

Bericht door RVV » 12 jan 2012, 18:36

dvh schreef:http://www.nu.nl/politiek/2713700/sp-do ... leden.html

Het debat zou ik graag willen volgen, 's avonds om 8 uur..
Lekker pijnlijk excuusjes aanhoren waarom niet.

Ps, boven de 100k p/j behoor je tot de rijkste 5% van Nederland ?

Ach dat vind dan weer minder boeiend..van mij hoeven ze niks in te leveren.. ze moeten alleen er harder voor werken :devil:

HansD

Bericht door HansD » 12 jan 2012, 18:39

Gaat die 5% dan van de partijtoelage af of van het zakgeld van de SP politici?

RVV

Bericht door RVV » 12 jan 2012, 18:41

Ik bedenk me net, Bernard zou zich in zijn graf omdraaien als die wist dat zijn dochter in een burka rondhuppelt. :coffee:

dvh

Bericht door dvh » 12 jan 2012, 18:42

Wat Bea aantrekt boeit mij al helemaal niks.
Dacht, gooi eens een interessant berichtje in de groep. Iets met geld, en politiek. Doet het altijd goed op DF :)

Robin

Bericht door Robin » 12 jan 2012, 18:47

RVV schreef:Ik bedenk me net, Bernard zou zich in zijn graf omdraaien als die wist dat zijn dochter in een burka rondhuppelt. :coffee:
Met Bernard komen we van de regen in de drup, Rico. Ik vond 't een vriendelijke man, maar 'n boefje(understatement) en ik vond Claus ook 'n sympathieke ouwe gehaktbal. (Hamburger/Frankfurter/Wiener)

Maar die twee zijn er niet meer, we moeten het met dominatrix Bea doen voor nog een paar jaar, dat 'overleven' we wel hoor.
Ze heeft zelf de vinger op de zere plek gelegd met deze toestandjes, interessant genoeg. Eerst de Provo's TEGEN 't koningshuis nu is ze d'r zélf ééntje. :D

Zoals Bea blijkbaar baalde van de tyranie en bemoeizucht /dominantie van grootmoe Wilhelmina("Ik en het volk!), zo is ze zelf 'n ietsiepietsie verworden in d'r nadagen. Nou ja ze doet maar. Als ze binnenkort maar opstapt. :D

Robin

Bericht door Robin » 12 jan 2012, 18:52

Tijd voor feestvierders Wim Relex en Crack -xima. Elke dag Koning(inne)dag! :wave:

Snipe

Bericht door Snipe » 12 jan 2012, 21:25

RVV schreef:Ik bedenk me net, Bernard zou zich in zijn graf omdraaien als die wist dat zijn dochter in een burka rondhuppelt. :coffee:
Ik heb niks tegen Bernhard - het leek me altijd wel een mooie vent - maar om een voormalige SS'er met kinderen bij vier vrouwen die na de oorlog even een miljoen achteroverdrukte en later bij meerdere smeergeldaffaires betrokken was als moreel kompas op te voeren gaat me ook weer wat ver.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 12 jan 2012, 21:53

Beadominatrix

Whoehahahaha :lol: :hot:

RVV

Bericht door RVV » 12 jan 2012, 23:27

Iets anders... CDA trol heeft het er maar druk mee..

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... oekie.html

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 13 jan 2012, 01:32

Kan ik niet mee zitten. Wie weet denk je over 17 jaar; dat deed die Henkie nog niet zo slecht :mrgreen:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 13 jan 2012, 07:56

Typisch weer op prive situaties inspelen.........................gaat ons dat aan?

Politiek moet je mekaar de tent uit vechten, maar bij gebrek aan verschillen in het politieke spectrum ( kleur de plaatjes en zoek de 10 verschillen) valt er op dat vlak tegenwoordig niet meer te scoren............dat heeft Henkie anders ingevuld....................dat scoren dan.............

Hoe Rob Oudkerk dat begrip "invulde" was blijkbaar minder erg dan wat slimme Henkie nu doet, of Jack de Vries, ...........vul maar in..........

PD power

Bericht door PD power » 13 jan 2012, 08:03

RVV schreef:Iets anders... CDA trol heeft het er maar druk mee..

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... oekie.html
Doet ie goed, net als z'n werk, Bleker is een verademing, als je iig 3 ministers hebt gehad, die alleen maar in de ruimte zwetsen, Bleker is dan in de media misschien niet altijd het handigste, maar ook daar zit ie volgens mij niet mee, maar in z'n werk is iig duidelijk en er gebeurd iig wat.

Snipe

Bericht door Snipe » 13 jan 2012, 09:32

romo schreef:Typisch weer op prive situaties inspelen.........................gaat ons dat aan?
Feitelijk natuurlijk wel. De man is minister namens een partij die al jaren hamert op normen en waarden en herstel van het fatsoen. Het gezin als hoeksteen van de samenleving is een van de kernwaarden van die partij.

Dan is het toch wat merkwaardig als je als kopstuk van die partij je gezin verlaat en even later bovenop een dertig jaar jongere mevrouw duikt die bovendien al een relatie heeft.

Maar los van deze uitzondering maakt het privéleven van politici verder natuurlijk weinig tot niets uit. ik begreep dat Youp van 't Hek dat laatst ook al even uit heeft gelegd in zijn oudejaarsconference, maar die heb ik even gemist.

Robin

Bericht door Robin » 13 jan 2012, 10:10

Plaats reactie