mooie reclame iddFabian schreef:Ik achte dat voor onmogelijk, tot ik de nieuwe reclame van Renault ZE zag op TV, nu kan ik me er letterlijk iets bij voorstellenTom schreef: Rene z'n elektrische tandenborstel heeft zelfs een V8.

mooie reclame iddFabian schreef:Ik achte dat voor onmogelijk, tot ik de nieuwe reclame van Renault ZE zag op TV, nu kan ik me er letterlijk iets bij voorstellenTom schreef: Rene z'n elektrische tandenborstel heeft zelfs een V8.
potverdorie das echt wel een koopje...damn...wou dat ik centen had en extra ruimte en een aanhanger waar ie op kon
"Snelste tijd Zandvoort: 2:10" Er moet toch ook wel een auto te vinden zijn voor minder muntjes die harder gaat....GTRene schreef:potverdorie das echt wel een koopje...damn...wou dat ik centen had en extra ruimte en een aanhanger waar ie op konveel goedkoper krijg je zoiets niet in E46 lijkt me.
Wij reden 2.08 met een 1700 gte tje hahaLaurens schreef:Zoals bijvoorbeeld de E30 325 die hierboven af en toe voorbij komt, maar die 2:10 is misschien ook niet gereden met de allergrootste held achter het stuur maar viel mij ook tegen...
ja dan helemaal, het mooie is wel dat het de E46 compact is, die heeft toch de meer moderne ophanging achter?Michel P schreef:Met een kenteken zou de compact helemaal uber cool zijn, is dat makkelijk te regelen?
Michel
Als het chassisnummer bekend is bij de rdw kan je zo een kenteken aanvragen en apk erop, klaar.Michel P schreef:Met een kenteken zou de compact helemaal uber cool zijn, is dat makkelijk te regelen?
Michel
Zou idd sneller moeten, zeker met deze slicks. Maar goed, 160pk 4-cil op (gokje) 1100 kg is ook niet zaligmakend. Mis overigens een rolkooi.Laurens schreef:Zoals bijvoorbeeld de E30 325 die hierboven af en toe voorbij komt, maar die 2:10 is misschien ook niet gereden met de allergrootste held achter het stuur maar viel mij ook tegen...
De eigenaar zegt 950 kilo, dan is 2.10 gewoon traagTristan schreef:Zou idd sneller moeten, zeker met deze slicks. Maar goed, 160pk 4-cil op (gokje) 1100 kg is ook niet zaligmakend. Mis overigens een rolkooi.Laurens schreef:Zoals bijvoorbeeld de E30 325 die hierboven af en toe voorbij komt, maar die 2:10 is misschien ook niet gereden met de allergrootste held achter het stuur maar viel mij ook tegen...
+veel, wielen staan ook geweldig!!dvh schreef:Wat een geil ding !
idd ook super prijsje, kun je veel plezier mee hebben en alle Z3 Coupe's zijn uniek, immers vrij weinig van gemaakt en vrij tijdloos.Niels schreef:Mooie Z3 Coupe voor weinig http://link.marktplaats.nl/519469596
MartijnGizmo schreef:Ik zou er eerst een tijdje mee rijden tot het blok ploft, en dan een V8 erin.
MartijnGizmo schreef:Ik zou er eerst een tijdje mee rijden tot het blok ploft, en dan een V8 erin.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten